Το Nissan Leaf στην παραγωγή
Η καινούργια εκδοχή του ηλεκτρικού Νissan LEAF, βρίσκεται στο εργοστάσιο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου. Η παραγωγή του μοντέλου άρχισε και αναμένεται στην ελληνική αγορά το Μάιο.
Η εντελώς καινούργια εκδοχή του αμιγώς ηλεκτρικού Νissan LEAF, βρίσκεται ήδη στο εργοστάσιο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου. Η παραγωγή του μοντέλου άρχισε και αναμένεται στην ελληνική αγορά το Μάιο. Ήδη υπάρχουν 10.000 παραγγελίες σε όλη την Ευρώπη.
Ενσωματώνοντας το όραμα Intelligent Mobility της Nissan και έχοντας ήδη κατακτήσει διεθνή βραβεία για την καινοτομία και την τεχνολογία που διαθέτει, το νέο μοντέλο θα προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία σε χιλιόμετρα και προηγμένες τεχνολογίες για την υποστήριξη του οδηγού, ενώ θα έχει και βελτιωμένη συνδεσιμότητα.
Όσον αφορά στην αυτονομία, το νέο Nissan LEAF θα κινείται μέχρι να επαναφορτιστεί για 378 χιλιόμετρα. Βέβαια στην Ευρώπη υπάρχει εκτεταμένο δίκτυο γρήγορης φόρτισης CHAdeMO, όχι όμως και στην Ελλάδα. Εξάλλου, η ηλεκτρική ισχύς εξόδου αγγίζει τα 110kW, με 320Nm ροπής, βελτιώνοντας την επιτάχυνση.
Πέραν αυτών, εφοδιάζεται με πλούσια τεχνολογία αιχμής, όπως το επαναστατικό e-Pedal που έρχεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι οδηγούν, αφήνοντάς τους να ξεκινήσουν, να επιταχύνουν, να επιβραδύνουν αλλά και να σταματήσουν, απλά αυξάνοντας ή μειώνοντας την πίεση που ασκείται στο πεντάλ του γκαζιού.
Όταν το πεντάλ του γκαζιού είναι πλήρως απελευθερωμένο, τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα, φέρνοντας το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση, χρησιμοποιώντας την ενέργεια της πέδησης για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Το αυτοκίνητο διατηρεί τη θέση του, ακόμη και σε απότομες ανηφόρες και κατηφόρες, μέχρι να πιεστεί ξανά το πεντάλ του γκαζιού. Με αυτό τον τρόπο, ο οδηγός απαλλάσσεται από το στρες όπως πότε άλλοτε.
Επίσης, φέρει το προηγμένο σύστημα υποστήριξης οδηγού ProPILOT, για πιο άνετη οδήγηση. Το ProPILOT χρησιμοποιεί το τιμόνι, την πέδηση και την επιτάχυνση για να υποστηρίξει τον οδηγό κατά την οδήγηση σε μια λωρίδα κυκλοφορίας, σε συνθήκες βεβαρυμμένης κυκλοφορίας, όπως και στον αυτοκινητόδρομο. Σε χαμηλές ταχύτητες, επιτρέπει στο νέο LEAF να επιβραδύνει αυτόνομα και να ακινητοποιηθεί εκεί που σταματά η κυκλοφοριακή ροή. Εφόσον η ροή επανέλθει, θα αρχίσει να ακολουθεί το προπορευόμενο αυτοκίνητο.
Διαθέτει και ProPILOT Park, που εφόσον ενεργοποιηθεί, αναλαμβάνει τον έλεγχο του συνόλου του συστήματος διεύθυνσης, επιτάχυνσης, πέδησης και επιλογής ταχυτήτων, για αυτόματη στάθμευση με ασφάλεια και ακρίβεια.
Η παραγωγή του μοντέλου άρχισε και αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Μάιο. Ήδη υπάρχουν 10.000 παραγγελίες σε όλη την Ευρώπη…