X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το πιο ισχυρό Golf R ντριφτάρει στον πάγο

Το πιο ισχυρό Golf R ντριφτάρει στον πάγο VOLKSWAGEN AG

Με εξελιγμένη τετρακίνηση και torque vectoring, το πιο ισχυρό Golf R προσφέρει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Στην Ελλάδα δεν έχουμε την ευκαιρία για μια εμπειρία οδήγησης σε πάγο, όπως στις βόρειες χώρες του εξωτερικού, όπου έχω οδηγήσει σε παγωμένες λίμνες αρκετές φορές.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, έχεις τη δυνατότητα να «παίξεις» με το τιμόνι, να ντριφτάρεις με ασφάλεια, να δεις τις δυνατότητες του αυτοκινήτου και τις δικές σου.

Μια τέτοια εμπειρία παρουσιάζουμε στο βίντεο που θα δείτε με πρωταγωνιστές δύο νέους ανθρώπους, στο τιμόνι του νέου Golf R, του πιο ισχυρού Golf από καταβολής. Στην 8 η γενιά του, προσέχει ισχύ 320 PS (235 kW) και ροπή 420 Nm, έχοντας νέο σύστημα τετρακίνησης 4MOTION με torque vectoring στον πίσω άξονα. Αυτό το σύστημα στο νέο Golf R, με έξυπνη διασύνδεση μέσω των δυναμικών ρυθμίσεων του οχήματος, εξασφαλίζει κορυφαία οδική συμπεριφορά και βελτιωμένο χειρισμό, θέτοντας νέα σημεία αναφοράς στην κατηγορία του.

Ο έλεγχος ροπής σε κάθε τροχό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ξεπεράσει τα όριά του. Ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, ο χειρισμός του οχήματος παραμένει όσο το δυνατόν πιο άμεσος και ουδέτερος.

Παράλληλα, το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο και με ένα προαιρετικό πακέτο, το R Performance Package, το οποίο – εκτός άλλων – αυξάνει την τελική ταχύτητα στα 270 χλμ./ώρα. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ένα μεγαλύτερο πίσω σπόιλερ για επιπλέον καθοδική δύναμη στον πίσω άξονα, ζάντες 19 ιντσών σε σχέδιο Estoril και δύο επιπλέον προφίλ οδήγησης, τα “Special” (χαρτογράφηση πίστας Nürburgring) και “Drift”. Η επιλογή προφίλ οδήγησης είναι άμεσα και εύκολα προσβάσιμη από το κουμπί “R” στο τιμόνι.

Σε περιβάλλον εκτός δημόσιων δρόμων, η λειτουργία Drift εκμεταλλεύεται περαιτέρω το δυναμικό του torque vectoring, προκαλώντας υπερστροφή αντί για ουδέτερη συμπεριφορά, καθώς η μέγιστη δυνατή ροπή σε αυτή τη λειτουργία είναι διαθέσιμη στον τροχό που βρίσκεται στην εξωτερική πλευρά της τροχιάς.

Το ESC σε λειτουργία Drift έχει οριστεί στη θέση “Sport” ως στάνταρ, πράγμα που σημαίνει ότι τα ηλεκτρονικά σταθεροποίησης του Golf R επεμβαίνουν σε πιο προχωρημένο στάδιο. Ωστόσο, ακόμα και τότε το πραγματικό drifting είναι επίσης δυνατό, καθώς το ESC μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως.

Και στις δύο επιπλέον λειτουργίες του R Performance Package, το πεντάλ γκαζιού έχει χαρακτηριστικά αυξημένης ευαισθησίας για τέλειο έλεγχο στο χιόνι και τον πάγο ή ακόμα και στην άσφαλτο. Η βαθμονόμηση του κιβωτίου ταχυτήτων έχει επίσης βελτιστοποιηθεί για να διατηρεί τις στροφές σταθερά υψηλές και τη ροπή των 420 Nm διαθέσιμη ανά πάσα στιγμή. Στην αυτόματη λειτουργία, το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) ανεβάζει ταχύτητες όσο το δυνατόν πιο αργά και κατεβάζει όσο το δυνατόν νωρίτερα.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι για πρώτη φορά μετά τον εξοπλισμό ενός R μοντέλου με DSG, το κιβώτιο ταχυτήτων θα παραμείνει σε χειροκίνητη λειτουργία στις λειτουργίες “Special” και “Drift”, εάν το έχει επιλέξει ο οδηγός, διότι η ακούσια επιστροφή στην αυτόματη λειτουργία είναι πλέον παρελθόν.

Photo credits: Volkswagen AG

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ