ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το πιο ισχυρό Wrangler όλων των εποχών

2021 Jeep® Wrangler Rubicon
2021 Jeep® Wrangler Rubicon 2021 JEEP®

Τo νέο Jeep Wrangler Rubicon 392 συνδυάζει τις θρυλικές εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου, με τον εντυπωσιακό κινητήρα V8 των 6.4 lt.

Εντάξει, οι Αμερικανοί αρέσκονται στα μεγάλου κυβισμού μοτέρ. Δεν τους νοιάζει, διότι τη βενζίνη την πληρώνουν με το γαλόνι, όταν εμείς οι Ευρωπαίοι, την πληρώνουμε (και ακριβά) με το λίτρο.

Που θα πάει, και στην Αμερική, τώρα που με τη νέα κυβέρνηση θα υπογράψουν το σύμφωνο του Παρισιού για το κλίμα, θα μπουν στη διαδικασία για μικρότερου κυβισμού κινητήρες, λιγότερο… βενζινοφάγους και ρυπογόνους.

Μέχρι τότε, αρέσκονται σε εκδόσεις τύπου V8 κινητήρα, όπως στο Jeep Wrangler Rubicon 392.

Το πιο ισχυρό και γρήγορο Wrangler που παρουσιάστηκε ποτέ, χρησιμοποιεί έναν V8 βενζινοκινητήρα 6.4 lt, με απόδοση 470 ίππους και 637Nm ροπής. Εξού και ο πολλαπλασιασμός 4Χ4ΧJeep.

Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης της μάρκας Selec-Trac, σε όλους τους τροχούς.

2021 Jeep® Wrangler Rubicon 392 interior
2021 Jeep® Wrangler Rubicon 392 interior COPYRIGHT © 2020 FCA US LLC. ALL RIGHTS RESERVED.

Κι άντε πιάστε το. Διότι οι επιδόσεις του νέου μοντέλου είναι καταιγιστικές με την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα να έρχεται σε μόλις 4,5 δευτ., ενώ τα τετρακόσια μέτρα καλύπτονται σε μόλις 13 δευτ. Αντίστοιχα εντυπωσιακό είναι το Wrangler Rubicon 392 και στις εκτός δρόμου διαδρομές. Εφοδιασμένο με άξονες Dana 44, αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά επιπλέον 5 εκ. και ειδικά ελαστικά σε τροχούς 17 ιντσών, προσφέρει κορυφαία ευελιξία, εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής (44,5ο /22,6ο /37,5ο), αλλά και δυνατότητα διάβασης υδάτινου κολλήματος, βάθους 82,5εκ.!

Το Jeep Wrangler Rubicon 392 θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο για την αγορά της Β. Αμερικής με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021.

Η τοποθέτηση του κινητήρα των 6.4 lt, σηματοδοτεί την επιστροφή ενός εργοστασιακού V8 στη γκάμα του Wrangler μετά από σχεδόν 40 χρόνια. Ρυθμισμένος ειδικά για το Jeep Wrangler Rubicon 392, ο κινητήρας των 470 ίππων προσφέρει την εντυπωσιακή ροπή των 637Nm, το 75% της οποίας είναι διαθέσιμη ουσιαστικά από το ρελαντί. Με αυτό τον τρόπο το Wrangler επιτυγχάνει εξαιρετικές επιταχύνσεις, αλλά μπορεί και με άνεση να κινείται με πολύ χαμηλές ταχύτητες σε ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές.

Το μπλοκ από χυτοσίδηρο για μέγιστη αντοχή συνδυάζεται με κεφαλή από αλουμίνιο και λύσεις υψηλής τεχνολογίας, όπως τα δύο μπουζί ανά κύλινδρο, το μεταβλητό χρονισμό, τις βαλβίδες εξαγωγής με νάτριο, τις «κούφιες» βαλβίδες εισαγωγής και την προηγμένη ψύξη του λιπαντικού. Για μεγαλύτερη οικονομία, ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης των 4 κυλίνδρων, ενώ η τοποθετημένη στο καπό «σκούπα» εισαγωγής τροφοδοτεί το σύνολο με κρύο και πιο πυκνό αέρα για μεγαλύτερη απόδοση.

Η Jeep, εξασφάλισε ότι ο V8 του Wrangler Rubicon 392 θα «αναπνέει» με άνεση ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες και τις διαδρομές που επιλέγει ο οδηγός του. Χάρη στο σύστημα εισαγωγής Hydro-Guide με την τριπλή διαδικασία φιλτραρίσματος, μπορεί να απομακρύνει έως και 56 λίτρα νερού το δευτερόλεπτο μακριά από τη ροή του αέρα προς τον κινητήρα. Με αυτό τον τρόπο το Wrangler Rubicon 392 μπορεί με άνεση να ξεπερνά υδάτινα κολλήματα ύψους 82,5 εκ. ακόμα και αν το νερό περνά πάνω από το καπό του. Ακόμα και στην ακραία περίπτωση που η εισαγωγή στο καπό φράξει από λάσπη, φύλλα ή άλλα αντικείμενα μια δεύτερη δίοδος επιτρέπει την ελεύθερη ροή του αέρα ώστε το μοντέλο να έχει την μέγιστη απόδοση ακόμα και με την βασική εισαγωγή πλήρως φραγμένη.

2021 Jeep Wrangler Rubicon 392 ghosted Chassis
2021 Jeep Wrangler Rubicon 392 ghosted Chassis 2021 JEEP WRANGLER RUBICON 392 GHOSTED CHASSIS

Αντίστοιχα το σύστημα εξαγωγής εφοδιάζεται με ενεργή βαλβίδα που ενισχύει τον ήχο και παράλληλα μειώνει την αντίσταση των καυσαερίων σε συνθήκες πλήρους φορτίου. Η βαλβίδα μπορεί να ενεργοποιηθεί και από τον οδηγό με το πάτημα ενός κουμπιού στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Ο εντυπωσιακός V8 κινητήρας συνδυάζεται με ένα προηγμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο προσφέρει και «χειροκίνητη» λειτουργία μέσω των σχετικών paddles στο τιμόνι. Το λογισμικό του κιβωτίου αλλάζει τη συμπεριφορά του συστήματος ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Από τη μία πλευρά προσφέρει λειτουργία launch control για εντυπωσιακές εκκινήσεις από στάση και από την άλλη μπορεί να κινεί με ιδιαίτερη άνεση το αυτοκίνητο σε πολύ χαμηλές ταχύτητες που συχνά απαιτεί η οδήγηση σε ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές.

Η κίνηση σε κάθε περίπτωση μεταδίδεται μέσω του συστήματος Selec-Trac και στους 4 τροχούς, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στην αυτόματη λειτουργία, την 4WD High και την 4WD Low. Στο πλευρό της προηγμένης τετρακίνησης υπάρχουν μια σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων που εξασφαλίζουν τη μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα ανάλογα το έδαφος (χώμα, λάσπη, χιόνι, βράχοι, κτλ.), αλλά και την ευκολία χειρισμών, με τη λειτουργία ελέγχου κατάβασης να λειτουργεί και με ταχύτητα μόλις 1χλμ./ώρα.

Το σύνολο ολοκληρώνουν τα στιβαρά μηχανικά μέρη στην ανάρτηση, με του άξονες Dana 44, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά και την επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σύνδεση και αποσύνδεση της αντιστρεπτικής ράβδου. Η ανάρτηση που έχει αυξημένη κατά 5 εκ. διαδρομή, εφοδιάζεται με ειδικά για το μοντέλο αμορτισέρ από αλουμίνιο της FOX για μέγιστο κράτημα, αντοχή και άνεση.

Τα εντυπωσιακά μηχανικά μέρη του Jeep Wrangler Rubicon 392, συνδυάζονται με την εξίσου εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου, αλλά και το πολυτελές εσωτερικό. Οι κορυφαίες επιδόσεις δεν περιορίζουν στο ελάχιστο την άνεση που απολαμβάνουν ο οδηγός και οι επιβάτες, οι οποίοι έχουν εκτός των άλλων στη διάθεση τους και το προηγμένο σύστημα πολυμέσων UConnect. Πιστό στην παράδοση που θέλει τα Jeep Wrangler να φέρνουν σε άμεση επαφή τον οδηγό και τους επιβάτες με την φύση, το Rubicon 392 είναι διαθέσιμο με αφαιρούμενη οροφή, αφαιρούμενες πόρτες και αναδιπλούμενο παρμπρίζ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ