Το πρόγραμμα του Ράλι Ακρόπολις
Στην ειδική εκδήλωση που έγινε στο Φάληρο, στην περιοχή που θα πραγματοποιηθεί η υπερειδική διαδρομή του EKO Ράλλυ Ακρόπολις φέτος, μάθαμε όλες τις λεπτομέρειες για τον Εθνικό μας αγώνα.
Όπως αποκάλυψε ο (τότε) Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Γιάννης Οικονόμου, η φετινή υπερειδική διαδρομή του Ράλι Ακρόπολις, θα είναι κάτι διαφορετικό από ότι έχουμε δει μέχρι σήμερα. Μετά τις επιτυχίες στο κέντρο της Αθήνας και στο ΟΑΚΑ, τώρα το “πάρτι” της υπερειδικής που είναι προγραμματισμένη να γίνει την Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου, προγραμματίζεται για την Πλατεία Νερού, στο Φάληρο.
Αμέσως μετά την πανηγυρική εκκίνηση, που δε θα μπορούσε παρά να δοθεί κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης στις 18:00, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα θα ξεκινήσουν για την πρώτη τους «παράσταση» επί ελληνικού εδάφους, εντός και πέριξ της Πλατείας Νερού. Το πρώτο αυτοκίνητο εκεί, θα πάρει εκκίνηση στις 19.05 για να περάσει από την “ΕΚΟ Super Special Stage”, συνολικού μήκους 1,48 χλμ.
Η υπερειδική διαδρομή φέρος, θα διεξαχθεί υπό το βλέμμα 6.300 καθήμενων αλλά και όλων των φίλων του σπορ που θα βρεθούν εκεί, με ελεύθερη είσοδο στους περισσότερους από τους προκαθορισμένους χώρους. Ανάμεσα στα γήπεδα Tae Kwon Do και Beach Volley ή με θέα στη Μαρίνα Φαλήρου και στο Θωρηκτό Αβέρωφ, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα «ταξιδέψει» για ακόμα μία φορά την εικόνα της Ελλάδας σε περισσότερες από 150 χώρες στον κόσμο.
Τα αυτοκίνητα θα αγωνιστούν ανά ένα, ακριβώς όπως και στις υπόλοιπες 14 ειδικές διαδρομές που θα αποτελέσουν το πεδίο δράσης του αγώνα τις επόμενες τρεις ημέρες. Από τις ε.δ. «Λουτράκι» και «Πίσια» σε εκείνες της Στερεάς Ελλάδας, με επίκεντρο και πάλι τη Λαμία, η διαδρομή του φετινού αγώνα, όπως αποκαλύφθηκε και μέσω ψηφιακών γραφημάτων, είναι ίσως η πιο αντιπροσωπευτική της 70χρονης ιστορίας του.
Μετά την υπερειδική διαδρομή της Πέμπτης, τα αυτοκίνητα θα φτάσουν στο Park Ferme του Λουτρακίου, για να ξεκινήσει την Παρασκευή η “περιπέτεια” των υπόλοιπων ειδικών διαδρομών. Συγκεκριμένα, ως SS2 έχουμε το πρώτο πέρασμα από την Ε.Δ. Λουτράκι στην οποία το πρώτο αυτοκίνητο θα μπει στις 08:23, ενώ η τρίτη Ε.Δ. (SS3) είναι τα Πίσσια.
Στη συνέχεια, δεύτερο πέρασμα από την Ε.Δ. Λουτράκι και στις 15:12 το πρώτο αυτοκίνητο θα μπει στην Ε.Δ. Λειβαδιά, ενώ επόμενη είναι η Ελάτεια. Το Σάββατο, έχουμε Παύλιανη, Καρούτες και Ελευθεροχώρι μέχρι το μεσημέρι, για να ακολουθήσει το δεύτερο πέρασμα από τις ίδιες ειδικές, μέχρι το απόγευμα του Σαββάτου.
Την Κυριακή, η δράση θα ξεκινήσει από τις 08:52 με τα 23,37 χλμ της Ε.Δ. “Ταρζάν”, αφήνοντας για το τέλος τα δύο περάσματα από τη Γραμμένη- με το δεύτερο να λογίζεται και ως Wolf Power Stage. Οι ονομασίες των Ε.Δ. στο φετινό αγώνα, μας “ταξιδεύουν” στις παλιότερες εποχές του Ακρόπολις.
Μια ιστορική αναδρομή, άλλωστε, επιχειρεί συνολικά φέτος η Οργανωτική Επιτροπή, με ενέργειες που φέρνουν στην επιφάνεια την πορεία του αγώνα στο χρόνο. Η αρχή έγινε με το “Acropolis Rally Hall Of Fame” powered by Betsson. O διαγωνισμός που «έτρεξε» μέσα από τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του Ράλι Ακρόπολις έδωσε στους φίλους του αγώνα την ευκαιρία να ψηφίσουν τους κορυφαίους στην ιστορία του.
Παράλληλα, ανέδειξε και 80 τυχερούς που κέρδισαν προσκλήσεις για την “EKO Super Special Stage” ή συλλεκτικά δώρα. Μεταξύ αυτών, το Λεύκωμα «1953-2023 - 70 Χρόνια Ράλλυ Ακρόπολις», το οποίο στις 274 σελίδες του φιλοξενεί την ιστορική αναδρομή σε κάθε χρονιά του αγώνα.
Ανάλογα, με χρονικό ορίζοντα παρουσίασης τον Νοέμβριο, ο αγώνας θα αποκτήσει το δικό του ντοκιμαντέρ αποτελούμενο από τέσσερα ωριαία επεισόδια, με «πρωταγωνιστές» βετεράνους και σύγχρονους αγωνιζόμενους, ανθρώπους της διοργάνωσης, αλλά και θεατές, επιχειρηματίες κ.ά. που έζησαν ή ζουν την πορεία του αγώνα.
Αξίζει να σημειωθεί, ιδιαίτερα για τους λάτρεις των αριθμών, πως το σύνολο των χιλιομέτρων που θα κληθούν να διανύσουν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα είναι 1.235, εκ των οποίων οι 15 ειδικές διαδρομές του αγώνα, καλύπτουν τα 307,7.