X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το πρώτο μοντέλο της Suzuki

Έχουν περάσει 64 χρόνια, από το 1954, όταν ο ιδρυτής της Suzuki, Μίτσιο Σουζούκι, σε συνεργασία με τον γαμπρό του Σούνζο Σουζούκι αποφάσισαν την εξέλιξη ενός τετράτροχου μοντέλου, αποκλειστικά για την ιαπωνική αγορά.

Προκειμένου να βρεθεί κοντά στην επίτευξη του στόχου του, η Suzuki χρησιμοποίησε διάφορα ευρωπαϊκά μοντέλα για τη συγκριτική αξιολόγηση, μεταξύ των οποίων κι ένα Austin 7 από το Ηνωμένο Βασίλειο, ένα δημοφιλές αυτοκίνητο της εποχής εκείνης, καθώς ήταν διαθέσιμο με πολύ λογικό κόστος.

Και εγένετο SuzuLight, που ουσιαστικά αποτέλεσε το πρώτο αυτοκίνητο που έφερε το λογότυπο της συγκεκριμένης φίρμας. Για να πάρει όμως έγκριση τύπου από την κυβέρνηση, έπρεπε το SuzuLight, να περάσει μία σειρά από δοκιμασίες, όπως να διασχίσει μέσω χωματόδρομων την οροσειρά Hakone, η οποία βρίσκεται μεταξύ του εργοστασίου και της πρωτεύουσας Τόκιο.

Έχοντας το μοναδικό πρωτότυπο, ο Σούνζο Σουζούκι βρέθηκε πίσω από το τιμόνι και κατάφερε και έφτασε πολύ αργά το βράδυ στο Τόκιο, προκειμένου η ομάδα να παρουσιάσει το αυτοκίνητο στον πρόεδρο της εταιρείας, στο γραφείο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το 1955, τα δύο πρώτα μοντέλα παραγωγής παραδόθηκαν σε γιατρούς που τα χρησιμοποιούσαν κυρίως για τις επισκέψεις τους. Η παραγωγή του SuzuLight ξεκίνησε με 3-4 αυτοκίνητα το μήνα, που στις αρχές του 1956 αυξήθηκε στα 30.Το SuzuLight διέθετε μικρές διαστάσεις (μήκος 2,99 μ., πλάτος 1,30 μ., ύψος 1,4 μ.) και ζύγιζε λιγότερο από 500 κιλά. Ο δίχρονος, δικύλινδρος κινητήρας των 360 κ.εκ. απέδιδε 16 ίππους και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνεται η ανεξάρτητη ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ