X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Renault Clio και με πετρελαιοκινητήρα

RENAULT

Πλήρης γκάμα εκδόσεων και συστημάτων κίνησης, με βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο και υβριδικό.

Το πλέον σημαντικό στην αγορά του αυτοκινήτου, είναι να δίνει μια εταιρεία, προς τον υποψήφιο αγοραστή όσες περισσότερες επιλογές αγοράς έχει.

Και δεν αναφέρομαι μόνο στη γκάμα των μοντέλων, που κι αυτή όσο μεγαλύτερη είναι τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει η εταιρεία να κρατήσει τον πελάτη στις… αγκαλιές της, αλλά και στις επιλογές που υπάρχουν στις εκδόσεις ενός μοντέλου.

Δηλαδή, αν κάποιος μπορεί να επιλέξει, ανάλογα τις ανάγκες του, ανάμεσα σε υβριδική έκδοση, βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου, υγραερίου, plug-in hybrid ή αμιγώς ηλεκτρική, τότε θεωρείται απίθανο μια έκδοση να μην του ταιριάξει.

Στην περίπτωση του Renault Clio, καλύπτονται οι περισσότερες από τις παραπάνω εκδόσεις, καθιστώντας το μάλιστα και ως το μοναδικό στην κατηγορία του με αυτές τις επιλογές.

Πρόσφατα, στη γκάμα του Clio προστέθηκε ένα μοτέρ που εφοδιάζει και άλλα μοντέλα της Renault. Πρόκειται για τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi με τους 100 ίππους και τα 260 Nm ροπής, διαθέσιμα από χαμηλά, δηλαδή από τις 1.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, με τις εκπομπές ρύπων να είναι μόλις 107 γρ./χλμ. και η μέση κατανάλωση καυσίμου 4,1-4,6 λίτρα/100 χλμ. Επιταχύνει, δε, σε 11,4 δευτ. – αρκετά καλή τιμή, τηρουμένων των αναλογιών- και αγγίζει την τελική ταχύτητα των 188 χλμ./ώρα.

Το Renault Clio προσφέρεται και με κινητήρες βενζίνης: 1.0 SCe - 65 hp και 1.0 TCe – 90 hp, διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου): 1.0 TCe - 100 LPG με αυτονομία 1.200 χιλιομέτρων, και με υβριδική έκδοση Ε-TECH: κινητήρας βενζίνης 1.6 lt – 140 hp, 2 ηλεκτροκινητήρες, αυτόματο κιβώτιο multi-mode και μπαταρία χωρητικότητας 1,2 kWh (κινείται αμιγώς ηλεκτροκίνητα για το 80% των αστικών μετακινήσεών του, καταναλώνοντας 40% λιγότερο καύσιμο).

Η 5η γενιά του Clio, με 5 αστέρια ασφάλειας από τον Euro NCAP, και με συστήματα ημι-αυτόνομης οδήγησης, κοστίζει από 13.790 ευρώ και οι εκδόσεις με τον νέο κινητήρα πετρελαίου, από 16.990 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ