X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

Tο SUV της Renault που με 4,8 ευρώ κάνει 100 χιλιόμετρα- Το Captur ECO-G 100 θέλει τον τίτλο του οικονομικότερου B-SUV

Renault Captur LPG S24Auto DOK K.BOIDANIS

Το Renault Captur με το διπλό καύσιμο, έχει μια αυτονομία που ξεπερνά τα 1.100 χιλιόμετρα όταν είναι και τα δύο ντεπόζιτα γεμάτα και με την επίδοση αυτή μπαίνει σε ένα πολύ κλειστό club με λίγα και εκλεκτά SUV- “χιλιομετροφάγους”.

Γενικά, για την εκ των υστέρων τοποθέτηση συστήματος υγραεριοκίνησης, δεν θα ακούσετε μέσα από τις αναφορές μας ιδιαίτερα “ζεστές” τοποθετήσεις. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με κάτι πολύ διαφορετικό, αφού το Γαλλικό SUV, μας έρχεται από το εργοστάσιο έτοιμο. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως η εγγύηση του αυτοκινήτου καλύπτει και το σύστημα υγραεριοκίνησης, ενώ και η ποιότητα στην εγκατάσταση, είναι αν μη τι άλλο, υποδειγματική.

Renault Captur LPG S24Auto DOK K.BOIDANIS

Αυτά είναι σημαντικό να είναι ξεκαθαρισμένα, γιατί από εδώ, πρέπει να σας πούμε πως δεν θα ακούσετε και πολύ καλά λόγια για τα after market συστήματα του είδους, ενώ δεν υπάρχει και κάτι που θα μπορούσε προς το παρόν να μας αλλάξει γνώμη. Με βάση την παραδοχή αυτή, το ότι η συγκεκριμένη έκδοση του Captur κέρδισε αβίαστα την εκτίμηση όλων όσοι το οδήγησαν εδώ στο Sport24 κατά τη διάρκεια της παραμονής του κοντά μας, ήταν αναμφίβολα μια έκπληξη.

Το Captur γενικότερα, ως μοντέλο, είναι μια πολύ ευχάριστη έκπληξη στην κατηγορία του. Είναι πολύ όμορφο, είναι άνετο, ευρύχωρο και στην ECO-G έκδοση της δοκιμής μας, είναι ultra οικονομικό. Τι άλλο μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο -γενικότερα- και στην κατηγορία των B-SUV ειδικότερα; Η Renault μας έχει συνηθίσει σε καλά εστιασμένες προτάσεις και το Captur με το διπλό καύσιμο είναι ακριβώς μια τέτοια περίπτωση.

Renault Captur LPG S24Auto DOK K.BOIDANIS

Η νέα του μορφή, είναι πραγματικά πολύ σύγχρονη και ιδιαίτερα καλαίσθητη, αποπνέοντας στιβαρότητα, κάτι που εισπράττει ο οδηγός του σε όποιο περιβάλλον και αν επιλέξει να κινηθεί. Η παρουσία του είναι κυριαρχική και αυτό υπογραμμίζεται από τη νέα φωτιστική προσέγγιση στη σχεδίαση με τα φώτα ημέρας να διαμορφώνουν ένα πολύ δυναμικό εμφανισιακό προφίλ. Στην καμπίνα, η εικόνα του αυτοκινήτου είναι αυτό που περιμένει κανείς.

Οθόνες σε ρόλο πίνακα οργάνων αλλά και κεντρικής μονάδας ελέγχου των επιμέρους συστημάτων, διατρανώνουν το σύγχρονο μοτίβο που κάνει τους επιβάτες να αισθάνονται όμορφα. Οι χώροι, προσυπογράφουν σε ένα πλαίσιο που για τα δεδομένα της κατηγορίας, ορίζεται ως αξιόλογο με καλή εκμετάλλευση χώρων και άνετο περιβάλλον διαβίωσης για τους πίσω που συνήθως βλέπουμε να τους επιβάλλονται “παραχωρήσεις”, ειδικά όταν οι εμπρός έχουν ανάστημα άνω του 1,80 μέτρων.

Renault Captur LPG S24Auto DOK RENAULT

Μαλακά καθίσματα και καλή στήριξη για τα σώματα, είναι το πρώτο στοιχείο που διαπιστώνει κανείς στη φιλόξενη καμπίνα του Captur, που δίνει επιπλέον και έναν “αέρα” άνεσης, χάρη στο μπόλικο διαθέσιμο ύψος. Αυτό ιδιαιτέρως εκτιμάται από τους επιβάτες πίσω. Η διαμόρφωση του αμαξώματος δίνει αυτό το “στίγμα” στο μοντέλο, που εν προκειμένω, δείχνει να προτάσσει την πρακτικότητα έναντι της coupe αισθητικής που έχουμε δει σε άλλες περιπτώσεις.

Πίσω από το τιμόνι η εικόνα είναι πολύ θετική, με το περιβάλλον να προσφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που έχουν να κάνουν με την καλή λειτουργία του κινητήρα αλλά και το απόθεμα των δύο καυσίμων, ανάλογα με την επιλογή του οδηγού από το διακόπτη που εδράζεται αριστερά στο ταμπλό. Αυτό που αποτελεί και την πεμπτουσία της συγκεκριμένης έκδοσης του μοντέλου, αν και δεν εξαντλούνται σε αυτή τα προτερήματά του.

Renault Captur LPG S24Auto DOK RENAULT

Η άνεση των επιβατών λοιπόν, είναι δεδομένη. Όπως δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η εξαιρετική ρύθμιση της ανάρτησης και του πλαισίου του αυτοκινήτου, που υποστηρίζει με χαρακτηριστική για Renault ευκολία, κάθε ανάγκη, σε κάθε περιβάλλον όπου θα βρεθεί το αυτοκίνητο. Στον ανοιχτό δρόμο, το Captur δείχνει εξαιρετικά σταθερό, διατηρώντας την ευελιξία του, την άνεση αλλά και το σίγουρο πάτημα που εμπνέει σιγουριά στον οδηγό.

Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο βοηθάει σημαντικά στην εκμετάλλευση της -όχι και τόσο υψηλής- απόδοσης του κινητήρα, που με τη χρήση της βενζίνης “περιορίζεται” στους 91 ίππους, ενώ όταν το LPG φτάνει στους θαλάμους καύσης, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δέκα ίππους παραπάνω. Αξίζει να σημειωθεί πως τη διαφορά την αισθάνεται ο οδηγός και εδώ πρέπει να εξάρουμε την αποτελεσματικότητα στη ρύθμιση του κινητήρα, μια και το τελικό προϊόν είναι “αντίστροφο” από τα συνηθισμένα.

Renault Captur LPG S24Auto DOK K.BOIDANIS

Είναι σύνηθες για ένα κινητήρα να αποδίδει πιο καλά με τη βενζίνη και αυτό μπορούν να το πιστοποιήσουν πολλοί χρήστες συστημάτων υγραεριοκίνησης, προφανώς retrofit. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, οι τεχνικοί της Renault έχουν κάνει ένα μικρό “θαύμα”, μια και από τη ρύθμιση του κινητήρα προκύπτει πως το τυπικά μικρότερης θερμοδυναμικής απόδοσης LPG, δίνει καλύτερη αίσθηση ισχύος σε σχέση με τη βενζίνη.

Αυτό λοιπόν, πιστώνεται στο μοντέλο που έρχεται να αλλάξει τη γενικότερη εικόνα, δίνοντας μια διαφορετική διάσταση στο θέμα της χρήσης του υγραερίου. Το υγραέριο είναι πιο φιλικό στο περιβάλλον, από τα λοιπά ορυκτά καύσιμα, εκπέμποντας έως και 10% λιγότερο CO2, ενώ δεν χρειάζεται να πούμε κάτι για το θέμα της τιμής του που το καθιστά ένα πολύ προσιτό και συμφέρον καύσιμο κίνησης, ειδικά για την ελληνική αγορά.

Renault Captur LPG S24Auto DOK K.BOIDANIS

Το μέσο κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο είναι τουλάχιστον 40% χαμηλότερο, σε σχέση με τη βενζίνη όπως υποστηρίζει η Renault και αυτό είναι κάτι που επιβεβαιώνεται εύκολα. Επιπρόσθετα, το νέο Renault Captur ECO-G 100 με τις δύο δεξαμενές γεμάτες, (48 λίτρα βενζίνης και 40 λίτρα LPG) μπορεί να καλύψει απόσταση έως και 1.300 χιλιομέτρων. Αυτό είναι μια επίδοση που του δίνει έναν “έξτρα πόντο” συγκριτικά με άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα της B-SUV κατηγορίας και όχι μόνο.

Με την κατανάλωση του LPG να περιορίζεται εύκολα σε τιμές κάτω των 7,0 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης, το κόστος της μετακίνησης είναι στα 4,8 ευρώ/100 χλμ. (με τις τρέχουσες τιμές για το LPG). Το γεγονός αυτό καθιστά το Captur ένα από τα πλέον οικονομικά μοντέλα που μπορεί να βρει κανείς στην κατηγορία των B-SUV και όχι μόνο, οπότε και το πλεονέκτημα σε ότι αφορά στο κόστος των μετακινήσεων, γίνεται όλο και πιο “ακλόνητο”.

Renault Captur LPG S24Auto DOK K.BOIDANIS

Για κάποιον που ενδιαφέρεται να κάνει πολλά χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό, το Captur στη συγκεκριμένη έκδοση, είναι μια περίπτωση “πάρε-βάλε” που προσφέρει πολύ περισσότερα από όσα μπορεί να ζητήσει ο μέσος αγοραστής της κατηγορίας. Με την άνεση των επιβατών σε πολύ υψηλό επίπεδο και την ευρυχωρία να τους εξασφαλίζει πολύ ευχάριστη παραμονή στην καμπίνα, το Captur έχει πειστικές “απαντήσεις” σε όλα τα καίρια ερωτήματα.

Για τις αποσκευές, ο χώρος έχει μεταβαλλόμενη χωρητικότητα, χάρη στο μετακινούμενο πίσω κάθισμα. Όταν προσφέρει το μέγιστο χώρο για τα γόνατα των πίσω, οι αποσκευές μπορούν να είναι έως 422 λίτρα (μέχρι το ύψος της εταζέρας), ενώ όταν το κάθισμα τραβηχτεί προς τα εμπρός, η χωρητικότητα φτάνει τα 616 λίτρα. Η πλήρης αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων με όγκο έως και 1.275 λίτρα.

Renault Captur LPG S24Auto DOK RENAULT

Τεχνολογικά, αξίζει επίσης να επισημανθεί πως με το ενσωματωμένο σύστημα πολυμέσων OpenR Link που φέρει το λειτουργικό της Google, μπορεί να υποστηρίξει τη λειτουργία άνω των 50 εφαρμογών. Με έως 121 γρ./χλμ. εκπομπές CO2, το Captur με κινητήρα διπλού καυσίμου δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελευθέρας στον πράσινο δακτύλιο.

Όλα τα παραπάνω, έχουν ιδιαίτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως το μοντέλο προσφέρεται σε μια πραγματικά ασυναγώνιστη τιμή με βάση τα πλεονεκτήματα που προσφέρει. Η τιμή εκκίνησης για το νέο Renault Captur με κινητήρα διπλού καυσίμου, είναι τα 21.950 ευρώ που για τα δεδομένα της σύγχρονης αγοράς, θεωρείται ιδιαίτερα λογική.

Renault Captur LPG S24Auto DOK K.BOIDANIS

Τεχνικά χαρακτηριστικά του Renault Captur ECO-G 100

Κινητήρας (κ.εκ.): 999, Ι3

LPG μέγιστη ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 101/4.600-5.000

Βενζίνη μέγιστη ισχύς (ίπποις/σ.α.λ.): 91/4.600-5.000

LPG μέγιστη ροπή (Nm/σ.α.λ.): 170/2.000-3.500

Βενζίνη μέγιστη ροπή (Nm/σ.α.λ.): 160/2.100-3.750

Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς

Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων

Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δευτερόλεπτα): 13,0”

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 173

Μέση κατανάλωση εργοστασιακή (λίτρα/100 χλμ.): 6,9 (LPG), 5,4 (Βενζίνη)

Εκπομπές CO2 (γρ.χλμ.): 107 (LPG), 121 (Βενζίνη)

Διαστάσεις (ΜxΠxY σε χιλιοστά): 4.239x1.797x1.575

Μεταξόνιο (χιλιοστά): 2.639

Βάρος (κιλά): 1.275

Χώρος αποσκευών (λίτρα): 422

Τιμή: Από 21.950 ευρώ

TAGS ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ RENAULT TEST DRIVE ΔΟΚΙΜΗ B-SUV SUV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ