Το VW ID.7 προσφέρει εξελιγμένη αεροδυναμική για μεγάλη αυτονομία
Το ID.7 είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen για τη μεσαία κατηγορία και η αυτονομία που παρουσιάζει, το καθιστά “πρωταθλητή” ανάμεσα στα ανταγωνιστικά μοντέλα.
Σε λιμουζίνες όπως το ID.7, η διαμόρφωση του αμαξώματος αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της αποτελεσματικότητας σε ότι έχει να κάνει με την αεροδυναμική συμπεριφορά του συνόλου. Από εκεί και πέρα, οι τροχοί και τα ελαστικά επηρεάζουν περίπου το 30%, το δάπεδο 10% και τα λειτουργικά ανοίγματα στο μπροστινό άκρο του οχήματος μέσω των οποίων ο αέρας ρέει προς το ψυγείο, επίσης 10%.
Το γεγονός ότι το νέο ID.7 είναι το πιο αεροδυναμικό ID. μοντέλο μέχρι στιγμής μπορεί να φανεί με την πρώτη ματιά κοιτάζοντας τη σιλουέτα του οχήματος, το οποίο έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα. Με αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα (κατά WLTP), η λιμουζίνα της Volkswagen είναι πρωταθλητής σε ενεργειακή απόδοση. Εκτός από τη νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα, η εξελιγμένη αεροδυναμική συμβάλλει στη μεγάλη αυτονομία του ID.7.
Το αεροδυναμικά ευνοϊκό βασικό σχήμα, ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) 0,23 και η μετωπική επιφάνεια που είναι μόλις 2,46 τετραγωνικά μέτρα, είναι αποτέλεσμα στενής συνεργασίας των τμημάτων Σχεδιασμού και Εξέλιξης. Ακόμη και στα πρώτα στάδια εξέλιξης του μοντέλου, αφιερώθηκε πολύς χρόνος και δουλειά στον εξωτερικό σχεδιασμό.
Το κάτω μέρος του αμαξώματος του ID.7 είναι σχεδόν τελείως κλειστό και “συμπληρώνεται” από νέες αεροτομές στους μπροστινούς τροχούς. Αυτές οδηγούν τον αέρα κατά μήκος των τροχών κάτω από το όχημα με ελάχιστες αναταράξεις. Οι αεροκουρτίνες στα πλάγια του μπροστινού προφυλακτήρα κατευθύνουν τον αέρα γύρω από το μπροστινό άκρο του οχήματος επίσης με ελάχιστη απώλεια.