X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το υβριδικό Ford Puma 1.0L και με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη

Το υβριδικό Ford Puma 1.0L STUART G W PRICE

Διαθέσιμο τόσο στην έκδοση των 125 ίππων όσο και σε εκείνη των 155 ίππων και προσφέρεται με προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης.

Είναι πολλοί αυτοί που, πλέον, αναζητούν ένα αυτοκίνητο - και ειδικά πόλης- με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Και οι κατασκευαστές, είναι αλήθεια ότι ανταποκρίνονται σε αυτή την επιθυμία, προσφέροντας αρκετά μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο, συνδυαζόμενο ακόμα και με μικρού κυβισμού μοτέρ.

Η Ford, από την πλευρά της, προσφέρει τώρα το υβριδικό Puma EcoBoost 1.0L mHEV, με ένα προηγμένο, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων που είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις 125 και 155 ίππων. Μάλιστα, στην τελευταία, η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα, έρχεται σε 8,7 δευτ.

Οι εκδόσεις ST-Line X και ST-Line Vignale προσφέρουν επιπλέον πρόγραμμα χειροκίνητων αλλαγών μέσω paddles στο τιμόνι, ενώ σε όλες, στο πρόγραμμα Sport το αυτόματο κιβώτιο διατηρεί χαμηλότερη σχέση για πιο σπορ απόκριση.

Το υβριδικό Ford Puma 1.0L FORD

Η προηγμένη τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford με την οποία συνεργάζεται το 7άρι κιβώτιο, χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα για την ανάκτηση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα και τη φόρτιση μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα για την παροχή πρόσθετης ροπής για μείωση της κατανάλωσης ή βελτίωση των επιδόσεων, ανάλογα με το οδηγικό σενάριο.

Η υποβοήθηση ροπής αξιοποιεί το BISG για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από το σύστημα κίνησης κατά 20 Nm, πετυχαίνοντας πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση.

Το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει επίσης τη λειτουργία πρόσθετων τεχνολογιών για πρώτη φορά, όπως το Stop & Go για το Adaptive Cruise control που μπορεί να σταματήσει τελείως το αυτοκίνητο σε συνθήκες κυκλοφορίας με σταμάτα-ξεκίνα στην πόλη και να το εκκινήσει αυτόματα εάν η στάση είναι μικρότερη των 3 δευτερολέπτων και το Remote Start, μέσω της εφαρμογής FordPass.

Η Ford προσφέρει το Puma με πρόγραμμα χρηματοδότησης της Ford Finance, με επιτόκιο από 0,99% και περίοδο αποπληρωμής έως και 60 μήνες. Τιμές από 23.595 ευρώ.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ