Τον Ιανουάριο του 2021 η νέα Honda CB125F
Η "entry-level" μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής μάρκας, έρχεται βελτιωμένη και με τιμή 2.690 ευρώ.
Πλέον, οι μοτοσυκλέτες δεν έχουν εποχή και υπό αυτή την έννοια λανσάρονται όλο το χρόνο. Η εισαγωγική εταιρεία των μοτοσυκλετών της Honda στην Ελλάδα, πρόκειται να ζεστάνει μεσ’ το καταχείμωνο τις καρδιές των φίλων των δύο τροχών, με την ανανεωμένη CB125F, η οποία θα έρθει τον Ιανουάριο, με τιμή 2.690 ευρώ.
Το entry level μοντέλο της Honda, προορίζεται τόσο για νέους όσο και για έμπειρους αναβάτες και εφόσον, όπως αναμένουμε, γίνει νόμος η δυνατότητα οδήγησης και με δίπλωμα αυτοκινήτου, τότε θα έχει μεγαλύτερο εύρος αγοραστικού κοινού.
Η ανανεωμένη CB125F, κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Honda στην Atessa της Ιταλίας και φέρει αερόψυκτο, αναβαθμισμένο κινητήρα Smart Power (eSP), χωρίς απώλειες επιδόσεων και με 27% βελτιωμένη κατανάλωση, δηλαδή με 1 λίτρο καλύπτει 66,7 από 51 χιλιόμετρα. Η μέγιστη ισχύς των 8kW αποδίδεται στις 7.500 σ.α.λ., και η μέγιστη ροπή των 10,9Nm στις 6.000 σ.α.λ. (προηγούμενος κινητήρα 7,8kW στις 7.750 σαλ./10.2Nm στις 6.250 σαλ.).
Το μοτέρ, συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο και αυτολιπαινόμενη αλυσίδα τελικής μετάδοσης.
Επίσης, είναι κατά 11 κιλά ελαφρύτερη (117 κιλά), με νέο, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο και εκσυγχρονισμένο στυλ μεγάλης μοτοσυκλέτας, έχοντας φέρινγκ με προβολέα LED και νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων με ένδειξη ECO.
Η γωνία κάστερ και το ίχνος είναι 26 μοίρες και 92,4 χλστ., με μεταξόνιο 1,280 μ. Δύο πίσω αμορτισέρ προσφέρουν ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίων 5 σταδίων και συμπληρώνουν την ενδοτικότητα και οδηγική ποιότητα του τηλεσκοπικού πιρουνιού 31 χλστ. Μοντέρνοι εμπρός και πίσω τροχοί 18 ιντσών από χυτό αλουμίνιο με σχέδιο split-spoke αυξάνουν την ευστάθεια και ποιότητα κύλισης σε αστικούς δρόμους με τραχύ οδόστρωμα. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 80/100 μπροστά και 90/90 πίσω.
Ένας εμπρός δίσκος 240 χλστ. χρησιμοποιεί δαγκάνα δύο εμβόλων, και υποστηρίζεται από ένα πίσω ταμπούρο 130 χλστ. Το σύστημα πέδησης συνδυασμένης λειτουργίας (Combined Braking System) σημαίνει ότι η ενεργοποίηση του πίσω φρένου εφαρμόζει επίσης ελαφρά πίεση πέδησης μπροστά.