Toyota GR Corolla στα χνάρια του GR Yaris με 300 ίππους και τετρακίνηση
Η Corolla αποκτά μετά από πολλά χρόνια μια γνήσια σπορ έκδοση, την καλύτερη στη μακρόχρονη ιστορία του μοντέλου.
Η Toyota Corolla είναι ένα μοντέλο με τεράστια ιστορία και εμπορική επιτυχία, έχοντας χτίσει την εικόνα ενός καλού, οικονομικού και αξιόπιστου οικογενειακού αυτοκινήτου. Ξεχάστε τα όλα και υποδεχτείτε τη νέα GR Corolla με την υπογραφή της Gazoo Racing.
Το τμήμα που ασχολείται με τα αυτοκίνητα επιδόσεων της Toyota ασχολήθηκε με το οικογενειακό hatchback όπως ακριβώς έκανε και με το GR Yaris και έδωσε στην Corolla εμφάνιση και μηχανικά μέρη εμπνευσμένα από τα ράλλυ.
Κάτω από το καπό της εντυπωσιακής GR Corolla, η οποία παρουσιάστηκε στις ΗΠΑ και προς το παρόν δυστυχώς δεν προβλέπεται να έρθει στην Ευρώπη, υπάρχει ο τρικύλινδρος 1.600άρης turbo κινητήρας G16E-GTS που αποδίδει 304 ίππους και 370 Nm ροπής. Απόδοση που μοιράζεται στους τέσσερις τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 ταχυτήτων. Όπως και στο GR Yaris, το σύστημα τετρακίνησης GR-Four δίνει τη δυνατότητα ρύθμισης της κατανομής ισχύος εμπρός/πίσω στις εξής αναλογίες: 60:40, 50:50 και 30:70, με την τελευταία να προσδίδει έντονα υπερστροφικά χαρακτηριστικά στο αυτοκίνητο.
Στο αμάξωμα, καπό και εμπρός πόρτες είναι από αλουμίνιο για περιορισμό του βάρους, το οποίο φτάνει τα 1.475 κιλά. Η ανάρτηση είναι τροποποιημένη ειδικά για σπορ οδήγηση και αποτελείται από γόνατα Μακφέρσον εμπρός και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων με διπλά ψαλίδια πίσω. Η GR Corolla μπορεί να εξοπλιστεί με εμπρός και πίσω διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης, ενώ οι μαύρες ζάντες 18 ιντσών φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 και κρύβουν αεριζόμενους δίσκους με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και διπίστονες πίσω.
Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών με ενδείξεις για την πίεση του turbo και την λειτουργία τετρακίνησης, σύστημα πολυμέσων 8 ιντσών στο ταμπλό με Έξυπνο Βοηθό που απαντά σε φωνητικές εντολές, σπορ καθίσματα και τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, πεντάλ αλουμινίου και ηχοσύστημα με 6 ηχεία.
Η ειδική έκδοση Circuit διακρίνεται από το φουσκωμένο καπό και τους αεραγωγούς στο αμάξωμα, την οροφή από ανθρακονήματα και τις κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Το ιαπωνικό hot hatch θα κατασκευάζεται στο Motomachi της Ιαπωνίας και, όπως είπαμε και νωρίτερα, προς το παρόν δυστυχώς δεν προβλέπεται να έρθει στην ευρωπαϊκή αγορά.