ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Toyota: online κράτηση αυτοκινήτου

Toyota: online κράτηση αυτοκινήτου

Η Toyota έρχεται με μία νέα υπηρεσία online κράτησης μοντέλου, σε μια εποχή όπου η συμπεριφορά του καταναλωτή αλλάζει σημαντικά.

Σε μια εποχή που η συμπεριφορά του καταναλωτή αλλάζει σημαντικά και που επιταχύνθηκε με την πανδημία του κορονοϊού και τα μέτρα απαγόρευσης, ακόμα και στον κλάδο του αυτοκινήτου, που είναι ιδιαίτερος διότι δεν είναι απλά ένα καταναλωτικό προϊόν, η Toyota έρχεται με μια νέα υπηρεσία online κράτησης μοντέλου. Βέβαια, στο διάστημα αυτό, τόσο η Volvo όσο και η Ford, προσφέρουν ανάλογη υπηρεσία.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Η Toyota, έχοντας ως βάση το εγχείρημα και την εμπειρία από τα τέλη του 2018, αρχές 2019, πουλώντας αποκλειστικά μέσω διαδικτύου 65 αυτοκίνητα Yaris Energy, εντός δύο μηνών, προχώρησε από τις 22 Απριλίου στο επόμενο βήμα.

Με αφορμή την πανδημία του κορονοϊού, η Toyota θέλει να περιορίσει τις φυσικές διελεύσεις στα καταστήματα πώλησης και η νέα υπηρεσία δίνει αυτή τη δυνατότητα.

Η online κράτηση, ήρθε για να μείνει (10 αγορές μέχρι στιγμής), έχει πολλές και διαφορετικές πτυχές και ισχύει για όλα τα διαθέσιμα μοντέλα.

Ο ενδιαφερόμενος, μπορεί να επιλέξει μοντέλο, κινητήρα, χρώμα, αξεσουάρ και μπορεί να δημιουργήσει το μοντέλο που θέλει. Ακολούθως, θα λάβει συγκεκριμένη τιμή, με την ενδεχόμενη προωθητική ενέργεια που θα υπάρχει και που θα ακολουθεί την παραγγελία μέχρι να ολοκληρωθεί καθώς και τους τρόπους χρηματοδότησης. Εως τώρα, η έγκριση δανείου δεν ισχύει online, ωστόσο η Toyota Ελλάς, βρίσκεται ήδη σε επικοινωνία με τράπεζα για να παρέχεται κι αυτή η δυνατότητα.

Toyota: online κράτηση αυτοκινήτου

Αναπόσπαστο κομμάτι της διαδικασίας, είναι και η online προκαταβολή (από 1% που είναι το «τέλος κράτησης» έως όσα χρήματα θέλει), ενώ ο πελάτης έχει και δυνατότητα ακύρωσης σε διάστημα 30 ημερών.

Σε όλη αυτή τη διαδρομή, το δίκτυο καταστημάτων αποτελεί σημαντικό κομμάτι και δεν θα περιοριστεί, διότι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, οι υποψήφιοι πελάτες δεν ολοκληρώνουν 100% online μια διαδικασία.

Η εμπειρία δείχνει ότι ο πελάτης κάνει πρώτα έρευνα αγοράς, test drive και μετά προχωρά διαδικτυακά. Μάλιστα, το 50-60% όσων έκαναν test drive, προχώρησαν στην παραγγελία.

Επίσης, μόλις ολοκληρωθεί η online κράτηση, εντός δύο εργάσιμων ωρών θα επικοινωνήσει πωλητής από κατάστημα για τα διαδικαστικά.

Στόχος της εταιρείας είναι να υπάρξουν περισσότερες υπηρεσίες που θα αφορούν όλο τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου.

Ανάλογες υπηρεσίες online πώλησης, έχουν αναπτύξει κι άλλες χώρες, κυρίως βορειοευρωπαϊκές.

Στη Φινλανδία σε διάστημα 4-5 μηνών, είχαν πουληθεί 100 Yaris και 200 Aygo, με όλη τη διαδικασία 100% online (παραγγελία, χρηματοδότηση, παράδοση).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ