X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Toyota Yaris Hybrid

Η καθιέρωση του υβριδικού Toyota Yaris στην Ευρώπη εξηγεί σε μεγάλο βαθμό γιατί ένα μεγάλο μέρος της επένδυσης 90 εκατ. Ευρώ της φετινής αναβάθμισης της τρίτης γενιάς Yaris αφιερώθηκε σ' αυτό.

Η καθιέρωση του υβριδικού Toyota Yaris στην Ευρώπη, σε βαθμό που να του ανήκει το 40 τοις εκατό των πωλήσεων του ιαπωνικού supermini στη γηραιά ήπειρο, εξηγεί σε μεγάλο βαθμό γιατί ένα μεγάλο μέρος της επένδυσης 90 εκατ. Ευρώ της φετινής αναβάθμισης της τρίτης γενιάς Yaris αφιερώθηκε σ' αυτό.

Άλλωστε, το Yaris είναι τέκνο του σχεδιαστικού κέντρου ED2 της Toyota στη Νότια Γαλλία, και από το 2011 η θέση του στην αγορά χαρτογραφείται αποκλειστικά από την Toyota Motor Europe. Αυτό σημαίνει ότι διαβάζει ακριβώς τις ευρωπαϊκές επιθυμίες, κι από αυτές επενδύει στην εξέλιξη του υβριδικού Yaris, ή στον εκμοντερνισμό του σχεδίου του.

Το ανανεωμένο Yaris Hybrid χρησιμοποιεί τον ανανεωμένο κινητήρα 1.5 βενζίνης, που αντικαθιστά τον 1.33, καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6c και καταναλώνει κατά 12% λιγότερο καύσιμο, με βάση τις ρεαλιστικότερες μετρήσεις NEDC. Αποδίδει 111 ίππους και 136 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ., που σημαίνει ότι στην επιτάχυνση 0-100 km/h είναι οκτώ δέκατα ταχύτερο του 1.33.

Όμως, αυτό που έχει σημασία είναι ότι ρίχνει τις εκπομπές CO2 ακόμα και στα 75 γραμ./χλμ., καθώς και ότι πετυχαίνει μια από τις καλύτερες τιμές θερμικής αποδοτικότητας - αξιοποιώντας το 38,5% της ενέργειας που παράγει το καύσιμο, χάρη και στο νέο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVT-iE.

Με κάποιες ακόμα επεμβάσεις, επίσης, μειώνει την κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο, ενώ με τροποποιήσεις κάτω από το δάπεδο και τους θόλους πετυχαίνει καλύτερη ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση και λιγότερους κραδασμούς κατά την επιτάχυνση. Όλα αυτά, πάνω σε ένα αρκετά νεανικότερο αμάξωμα, και ειδικά εσωτερικό, που διακρίνει αυτή την εις βάθος ανανέωση της τρίτης γενιάς Yaris.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ