Τους 560 ίππους έφθασε η νέα υβριδική Panamera
Βελτιωμένες αισθητά παρουσιάστηκαν οι νέες Panamera, τόσο στην έκδοση Turbo S, όσο και στην plug-in hybrid έκδοση 4S E-Hybrid.
Ο εχθρός του καλού, είναι το καλύτερο. Υπό αυτό το πρίσμα, η Porsche προχώρησε στην κατασκευή βελτιωμένων εκδόσεων της Panamera, ακόμα πιο ισχυρών, με πιο δυνατή προσωπικότητα, συνδυάζοντας την υψηλή απόδοση ενός σπορ αυτοκινήτου με την άνεση ενός sallon.
Θα ξεκινήσω, λόγω της εποχής της ηλεκτροκίνησης, με την ανανεωμένη υβριδική έκδοση που φορτίζεται από πρίζα. Παραμένει ο κινητήρας V6 biturbo 2.9 lt με ισχύ 440 ίππους (324 kW), ο οποίος σε συνδυασμό με τον ηλεκτρικό κινητήρα των 136 ίππων (100 kW), που είναι ενσωματωμένος στο οκτατάχυτο κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη, αποδίδει συνολική ισχύ 560 ίππους (412 kW) και μέγιστη ροπή 750 Nm. Σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, είναι ενισχυμένη σε απόδοση κατά 30%. Επίσης, σε συνδυασμό με το πακέτο Sport Chrono, επιταχύνει στα 0 - 100 χλμ./ώρα σε 3.7 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 298 χλμ./ώρα.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής
Παράλληλα, η χωρητικότητα της μπαταρίας έχει αυξηθεί από 14.1 σε 17.9 kWh, με αποτέλεσμα να έχει αυξηθεί η ηλεκτρική αυτονομία στα 54 χλμ.
Οσον αφορά στην συμβατική έκδοση, ο γνωστός 4.0 lt κινητήρας V8 biturbo, αναθεωρήθηκε διεξοδικά, προκειμένου να επιτρέψει τελική ταχύτητα 315 χλμ./ώρα και επιτάχυνση σε 3,1 δευτερόλεπτα, στη λειτουργία Sport Plus. Με ισχύ 630 ίππους (463 kW) και ροπή 820 Nm, η νέα Panamera Turbo S προσφέρει 80 ίππους παραπάνω (59 kW) και επιπλέον 50 Nm ροπής. Προκειμένου να μεταφερθεί η τεράστια ισχύ στον δρόμο με ελεγχόμενο τρόπο και να μεγιστοποιηθεί η απόδοση στις στροφές, η αερανάρτηση τριών θαλάμων, το Porsche Active Suspension Management (PASM) και το σύστημα σταθεροποίησης Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) συμπεριλαμβανομένης του Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), έχουν προσαρμοστεί σε κάθε μοντέλο, ανάλογα..
Στην έκδοση Panamera GTS, ο κινητήρας V8 biturbo έφθασε σε ισχύ του 480 ίππους (353 kW) και τα 620 Nm ροπής, ήτοι 20 ίππους παραπάνω (15 kW).
Στις δε, νέες Panamera και Panamera 4, ο κινητήρας 2.6 lt V6 biturbo, με απόδοση 330 ίππους (243 kW) και 450 Nm ροπής, παραμένει αμετάβλητος.
Οι νέες Panamera, εκτός από τις εκδόσεις Saloon, μπορούν επίσης να παραγγελθούν ως Sport Turismo ή Executive με μακρύ μεταξόνιο, ανάλογα με το σύστημα κίνησης, ενώ άλλαξε και η εμφάνιση με εντυπωσιακή εισαγωγή αέρα, μεγάλα πλαϊνά ανοίγματα ψύξης και μονάδα μπροστινού φωτισμού μονής ράβδου. Τρεις νέοι τροχοί 20 και 21 ιντσών έχουν προστεθεί στο εύρος των επιλογών, με 10 διαφορετικά σχέδια.
Καταλήγοντας, το Porsche Communication Management (PCM) περιλαμβάνει πρόσθετες ψηφιακές λειτουργίες και υπηρεσίες όπως το βελτιωμένο φωνητικό έλεγχο, το Risk Radar, το ασύρματο Apple CarPlay και πολλές άλλες υπηρεσίες συνδεσιμότητας.
Ως προς τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, πέραν του Lane Keeping Assist με αναγνώριση οδικών πινακίδων, υπάρχουν το Porsche InnoDrive που περιλαμβάνει προσαρμοζόμενο cruise control, Night Vision Assist, Lane Change Assist, LED matrix προβολείς, Park Assist με Surround View και head-up display.
Στη Γερμανία, οι τιμές ξεκινούν από 91.345 ευρώ για την πισωκίνητη Panamera, ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις ξεκινούν από 95.289 ευρώ για το Panamera 4.