X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

VW Polo GTI R5

Η νέα αγωνιστική βολίδα είναι το νέο Volkswagen Polo GTI R5 που στο τέλος του καλοκαιριού αναμένεται να πάρει τη τελική έγκριση της FIA.

Ένα σκαλοπάτι κάτω από τη νέα γενιά των world rally cars (WRC) του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, που επιτρέπεται πια να οδηγούνται μόνο από τους ελάχιστους κορυφαίους οδηγούς ράλι του πλανήτη, τα αγωνιστικά προδιαγραφών R5 είναι ό,τι πλησιέστερο υπάρχει σ' αυτά.

Ήδη, από το 2012, τα αγωνιστικά τμήματα πέντε αυτοκινητοβιομηχανιών έχουν κατασκευάσει 400 τέτοια αυτοκίνητα για αγωνιζόμενους σε εθνικούς και διεθνείς αγώνες του κόσμου - και τώρα σε αυτόν τον αγωνιστικό «πυρετό» βρίσκει τη θέση του και το νέο Volkswagen Polo GTI R5.

Το Polo R5 προβλέπεται να πάρει την τελική έγκριση («ομολογκασιόν») της FIA στο τέλος του καλοκαιριού του 2018, και να βγει το Φθινόπωρο στις Ειδικές Διαδρομές του πλανήτη.

Είναι μια αγωνιστική βολίδα με 272 ίππους, που προκύπτουν από τον -βάσει κανονισμών- τετρακύλινδρο κινητήρα 1.6 Turbo. Η ροπή του, που μεταδίδεται μέσω του αγωνιστικού σειριακού κιβωτίου 5 σχέσεων, αγγίζει τα 400 Nm. Με όλες τις μετατροπές ασφάλειας, και κυρίως τον κλωβό της καμπίνας (roll cage), το βάρος του αυτοκινήτου φτάνει τα 1.320 κιλά.

Έχοντας την εμπειρία της κατάκτησης τεσσάρων παγκοσμίων πρωταθλημάτων ράλι την περίοδο 2013-'16, με τον Sebastien Ogier, καθώς και τη συνεργασία του τεχνικού τμήματος της εταιρείας στο Wolfsburg και της Skoda που παράγει από το 2015 το Fabia R5, η Volkswagen μοιάζει έτοιμη πριν καν μπει στην κατηγορία!

Το Polo R5 αυτό το Δεκέμβρη θα ταξιδέψει για δοκιμές στη Βρετανία, έχοντας ήδη γράψει αρκετά χιλιόμετρα -σε άσφαλτο και χώμα- στη Γαλλία - όπου, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή François-Xavier Demaison, όλα πήγαν ρολόι…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ