WRC

WRC: Η Toyota, ο Έβανς και ο "χάρτης" των οδηγών για το 2022

WRC: Η Toyota, ο Έβανς και ο "χάρτης" των οδηγών για το 2022

Ηγέτης της Toyota στο WRC αναμένεται να αναβαθμιστεί ο Έλφυν Έβανς την ώρα που το συμβόλαιο του Έβανς λήγει στο τέλος του 2021.

Ο Έλφυν Έβανς αναμένεται από το 2022 να αναβαθμιστεί σε ηγέτη της Toyota στο WRC, έπειτα από την πολυετή ανανέωση των Τάνακ και Νεβίλ με τη Hyundai και την ειλημμένη, όπως δείχνει, απόφαση του Οζιέ να μην κάνει πλήρες πρόγραμμα του χρόνου.

Ο Οττ Τάνακ και ο Τιερί Νεβίλ υπέγραψαν πολυετή συμβόλαια με τη Hyundai, για να οδηγήσουν την κορεατική φίρμα στην εποχή των υβριδικών rallycars R1 από το 2022. Έτσι, αν όντως ο Σεμπαστιάν Οζιέ αποφασίσει να αποχωρήσει ή να κάνει περιστασιακά αγώνες του WRC από του χρόνου, ο Έβανς θα είναι ο μόνος από τους τέσσερις "μεγάλους" του Πρωταθλήματος που θα μπορεί να πάρει τα ηνία της Toyota.

Το συμβόλαιο του Έβανς με το ιαπωνικό εργοστάσιο λήγει στο τέλος του 2021 και ο αγωνιστικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing στο WRC, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, ξεκαθάρισε ότι εργάζεται σκληρά για να εξασφαλίσει την παραμονή του Ουαλού του χρόνου.

Παρότι η εργοστασιακή Toyota φαντάζει ως η πιο ελκυστική επιλογή του Έβανς, δεν πρέπει να υποτιμάται και η θεωρητική εναλλακτική της M-Sport. Η ομάδα του Μάλκολμ Ουίλσον ανέκαθεν αξιοποιούσε εξαιρετικά τις αλλαγές κανονισμών, και επιπλέον φέτος έχει την βαθύτερη υποστήριξη της Ford - της οποίας την υβριδική τεχνογνωσία αξιοποιεί για την εξέλιξη του φημολογούμενου υβριδικού Puma R1 του 2022.

WRC: Η Toyota, ο Έβανς και ο "χάρτης" των οδηγών για το 2022

"Θέλουμε να κρατήσουμε [τον Έβανς], ο Έλφυν είναι σπουδαίο κεφάλαιο για την ομάδα. Θέλω και μπορώ να τον φανταστώ ως ηγέτη της. Έχει την εμπειρία, και με έχει εντυπωσιάσει ο τρόπος που έχει [οδηγικά] ωριμάσει", τόνισε ο Λάτβαλα, συμπληρώνοντας πως εργάζεται σκληρά για να πετύχει την ανανέωση του συμβολαίου του Ουαλού.

Ο Έβανς, φυσικά, δεν θέλησε να κάνει κανένα σχόλιο, λέγοντας ότι επικεντρώνεται στη μάχη του φετινού τίτλου: "Δεν νιώθω πίεση [για το συμβόλαιο] προς στιγμήν. Προς το παρόν ελάχιστα έχουμε συζητήσει, και ενόψει των δύο συνεχόμενων αγώνων στην Πορτογαλία και στη Σαρδηνία υπάρχουν πολλά που γίνονται στο αυτοκίνητο", τόνισε.

Ο "χάρτης" του 2022

Πέραν του Έβανς, ο Λάτβαλα φέρεται να προσπαθεί να πείσει τον Οζιέ να κάνει όσο το δυνατόν περισσότερους αγώνες με την Toyota το 2022. Ο πρωταθλητής δείχνει αποφασισμένος να αποφορτιστεί από το πλήρες πρόγραμμα το 2022, αλλά εκτιμάται ότι προτίθεται να λάβει μέρος στον πρώτο αγώνα της επόμενης χρονιάς, στο Ράλι Μόντε Κάρλο.

WRC: Η Toyota, ο Έβανς και ο "χάρτης" των οδηγών για το 2022

Κατά τα άλλα, όλα δείχνουν ότι η Toyota θα πάρει την οψιόν να κρατήσει τον Κάλε Ροβάνπερα και το ’22, ενώ ένα από τα τρία αυτοκίνητα (πιθανώς σε εναλλαγή με τον Οζιέ) να δώσει και στον Τακαμότο Κατσούτα, αν συνεχίσει την ανέλιξη που έδειξε (και) στο Ράλι Κροατίας.

"Έχει κάνει καλά βήματα προόδου και μπορούμε ξεκάθαρα να δούμε τη δυναμική του - οι δύο πρώτοι χρόνοι [Ειδικών Διαδρομών του Ράλλυ Κροατίας] ήταν πολύ καλοί. Μπορώ να δω τον Τάκα ως έναν από τους τρεις οδηγούς μας αν συνεχίσει να προοδεύει με αυτό τον ρυθμό", είπε ο Λάτβαλα.

Πάντως, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει και μια πιθανή επιστροφή του Οζιέ στην M-Sport, επίσης για περιορισμένο πρόγραμμα, αν πεισθεί για τις υποδομές της Ford και την εξέλιξη του νέου R1 της ομάδας της Κούμπρια - εξέλιξη που έχει ξεκινήσει πιο νωρίς από κάθε άλλη ομάδα και προχωρά περίφημα.

Για την M-Sport μια σοβαρή επιλογή είναι και ο Σεμπαστιάν Λεμπ, επίσης για περιορισμένο πρόγραμμα, έπειτα από τις πρόσφατες δημόσιες τοποθετήσεις και του Γάλλου και του Ουίλσον περί κοινού ενδιαφέροντος να συνεργαστούν. Το κακό, πάντως, είναι ότι ο Λεμπ δεν θα μπορεί να βρίσκεται στο Μόντε, λόγω της συμμετοχής του στο Ράλι Ντακάρ.

Κατά τα άλλα, μετά το εξαιρετικό του ντεμπούτο στην Κροατία, ο Αντριέν Φουρμό έβαλε ισχυρή υποψηφιότητα να επεκτείνει το πρόγραμμά του με την M-Sport του χρόνου, δίπλα στον Τέμου Σούνινεν.

Άλλοι διαθέσιμοι οδηγοί για τον Μάλκολμ Ουίλσον, αλλά και ένα πιθανό τρίτο εργοστασιακό αυτοκίνητο της Hyundai, μπορεί να είναι φυσικά ο Κρεγκ Μπριν που φέτος μοιράζεται το i20 WRC με τον Ντάνι Σόρδο, φυσικά ο έμπειρος Σόρδο, ο Αντρέας Μίκελσεν, αλλά και οι Μαντς Όστμπεργκ και Εσαπέκα Λάπι.

Όσο για τον Όλιβερ Σόλμπεργκ, που βαδίζει σταθερά στα πατήματα του Κάλε Ροβάνπερα, δεσμεύεται με συμβόλαιο με τη Hyundai Motorsport - όμως ακόμα δεν είναι έτοιμος για ένα τόσο μεγάλο βήμα, παρότι πληθαίνουν διαρκώς οι αγώνες που θα κάνει φέτος με το i20 WRC.

Photo credits: Toyota Gazoo Racing / Red Bull Content

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ