X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

WRC: Ο Εβανς με Toyota τέθηκε επικεφαλής

Το 1-2 κάνει η ιαπωνική μάρκα αυτή τη στιγμή, στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι.

Ο περσινός φιναλίστ του τίτλου, Ελφιν Εβανς, θέλει στο ξεκίνημα της χρονιάς να κάνει ποδαρικό με νίκη. Σήμερα, στη ν δεύτερη μέρα του πρώτου ράλι της χρονιάς στο Μόντε Κάρλο, με πάγο και βροχή κατά τόπους, οδήγησε εξαιρετικά και έφερε με το Yaris ένα πρώτο χρόνο, δύο δεύτερους, έναν τρίτο και έναν έκτο, στην τελευταία ειδική διαδρομή, όπου αντιμετώπισε πρόβλημα με το μπροστινό αριστερό ελαστικό.

Ο Ουαλός, πιέζεται πολύ από τον Σεμπαστιάν Οζιέ, περσινό πρωταθλητή για 7η φορά. Ο Γάλλος ομόσταβλός του, δεν αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα, όπως χθες, πίεσε και υπολείπεται του Εβανς κατά 7,4 δευτερόλεπτα, μολονότι είχε τρία χειμερινά ελαστικά και ένα με καρφιά στο Yaris, χάνοντας την ισορροπία.

«Είμαι εδώ για να κερδίσω αυτό το ράλι - οπότε θα το κερδίσω», δήλωσε αφοπλιστικά ο Οζιέ. «Στη τελευταία ειδική διαδρομή πήγαινα επειδή ήμουν θυμωμένος. Οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες με πολλή βροχή και έπρεπε να κουβαλήσουμε ένα ελαστικό στο αυτοκίνητο, που άρχισε να κινείται πίσω»

MARCIN RYBAK

Στους παγωμένους δρόμους των Γαλλικών Άλπεων, οι συνθήκες άλλαξαν όλη την ημέρα, καθιστώντας περίπλοκη την επιλογή των ελαστικών. Ένα μείγμα βρεγμένων δρόμων, με πάγο και λάσπη το απόγευμα.

Στην 3η θέση της κατάταξης είναι ο Οτ Τάνακ, επικεφαλής της χθεσινής μέρας. Ο Εσθονός, κινήθηκε γρήγορα με το Hyundai i20, αλλά είναι 25,3 δευτ. πίσω από τον Εβανς.

Τέταρτος είναι ο Κάλε Ροβάνπερα με ένα ακόμα Yaris, αλλά η ποινή των 10 δευτερολέπτων για αργοπορημένη άφιξη στην 4η ειδική διαδρομή, τον έφερε αρκετά πίσω.

Ο Νεβίλ ταλαιπωρήθηκε από τις κακές επιλογές ελαστικών και «παλέψει» από την 5η θέση με το Hyundai i20, ενώ ο Σόρντο, με ίδιο αυτοκίνητο, είναι περίπου 2 λεπτά μακριά από τον πρωτοπόρο.

Αύριο Σάββατο η ημέρα περιλαμβάνει μόλις 3 ειδικές διαδρομές, νότια προς το Μονακό, με 57,10 χιλιόμετρα ανταγωνισμού.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ