X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

WRC: Οι Hyundai, Toyota και M-Sport μένουν ως το 2024

Η Hyundai οριστικοποίησε την παραμονή της στο WRC το 2022, όπως είχαν κάνει νωρίτερα και οι Toyota και M-Sport. Οι τρεις κατασκευαστές υπέγραψαν συμβόλαιο για 3 ακόμη χρόνια, μέχρι και το τέλος του 2024, καθώς το σπορ του χρόνου περνά στην εποχή των υβριδικών rallycars.

Ήταν από καιρό γνωστό ότι η Toyota και η M-Sport όχι μόνο έχουν ήδη κατασκευάσει τα καινούρια τους αυτοκίνητα του 2022 που πλέον δεν θα ονομάζονται WRC, αλλά Rally1-, αλλά και είχαν ήδη αρχίσει τις δοκιμές εξέλιξής τους.

Αντίθετα, το διοικητικό συμβούλιο της Hyundai στη Ν. Κορέα καθυστερούσε να λάβει την απόφαση αν θα παραμείνει στο WRC και το ’22, γνωρίζοντας ότι κάθε ημέρα καθυστέρησης θα στερούσε από την αγωνιστική της ομάδα πολύτιμο χρόνο εξέλιξης του δικού τους Rally1.

Η FIA, σήμερα, ανακοίνωσε επίσημα ότι και οι τρεις κατασκευαστές δεσμεύτηκαν για την επόμενη τριετία στο WRC. Η παραμονή τους ενισχύει το θεσμό, καθώς πιθανή αποχώρηση της Hyundai θα ήταν σοβαρό πλήγμα για το WRC μετά την αποχώρηση της Citroen στο τέλος του 2019 και της Volkswagen το 2016.

Κατά συνέπεια, οι Hyundai, Toyota και M-Sport θα εξελίξουν τη νέα γενιά των rallycars, σε -τεχνολογική και οικονομική- συνεργασία με τη FIA και τους προμηθευτές των επιμέρους εξαρτημάτων των υβριδικών μονάδων ισχύος, Compact Dynamics και Kreisel Electric.

FIA: Τα Rally1 του 2022

Τα νέα rallycars της κορυφαίας κατηγορίας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, αποφασίστηκαν από τη FIA, τους κατασκευαστές και τον Promoter του WRC το 2019, με πλάνο εισαγωγής τους στο σπορ το 2022. Σύμφωνα με τις λεπτομέρειες που δημοσίευσε σήμερα η FIA, βασίζονται στο τρίπτυχο ασφάλεια / έλεγχος κόστους / αποδοτικότητα καυσίμου.

Πρόσφατα, το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Motorsport της FIA ενέκρινε τους τεχνικούς κανονισμούς όλης της νέας βαθμίδας των rallycars (Rally1 ως Rally5), και σήμερα έδωσε στη δημοσιότητα το τεχνικό σχέδιο της τοποθέτησης της υβριδικής μονάδας ισχύος στα Rally1 και της δομής του κλωβού ασφαλείας. Θα ακολουθήσουν οι δοκιμές πρόσκρουσης για κάθε Rally1, πριν το ξεκίνημα της σεζόν του 2022.

Επιπλέον, η Διεθνής Ομοσπονδία θέσπισε τριετές πλάνο συνεργασίας με τους κατασκευαστές -αντί της μέχρι σήμερα μονοετούς ανανέωσης των συμβολαίων τους- που θα προσφέρει σταθερότητα και περαιτέρω δυνατότητες προγραμματισμού και προβολής-marketing σε όλες τις πλευρές.

«Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA θα βρεθεί σε μια σημαντική στιγμή της ιστορίας του με τη νέα γενιά αυτοκινήτων, των Rally1, που έρχονται το 2022» είπε ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ. «Η μετάβαση στις υβριδικές μονάδες ισχύος αντιπροσωπεύει τις τελευταίες τάσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία, και θα κάνει το σπορ πιο φιλικό προς το περιβάλλον.

»Αυτό έγινε εφικτό χάρη στις κοινές προσπάθειες των κατασκευαστών και της FIA. Το γεγονός ότι και οι τρεις κατασκευαστές που βρίσκονται στο Πρωτάθλημα δεσμεύθηκαν για τρία ακόμη χρόνια, αποδεικνύει ότι τα Ράλλυ οδεύουν προς τη σωστή κατεύθυνση», συμπλήρωσε ο Γάλλος.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ