WRC

WRC, Πορτογαλία: Ο Σόρδο ηγείται μετά το πρώτο πρωί

WRC, Πορτογαλία: Ο Σόρδο ηγείται μετά το πρώτο πρωί

Ο Ντάνι Σόρδο ηγείται στην πρώτη μέρα του Ράλι Πορτογαλίας αποκτώντας προβάδισμα από τους ομολόγους του στη Hyundai Οττ Τάνακ και Τιερί Νεβίλ.

Ο Ντάνι Σόρδο απέκτησε προβάδισμα 6,7 και 10 δευτερολέπτων από τους ομολόγους του στη Hyundai Οττ Τάνακ και Τιερί Νεβίλ, στο πρωινό loop της πρώτης μέρας του Ράλι Πορτογαλίας.

Ο τέταρτος φετινός αγώνας του WRC ξεκίνησε με απόλυτη κυριαρχία των Hyundai i20, που δεν διαφαινόταν από το shakedown, καθώς ο Τάνακ κέρδισε την πρώτη Ειδική και ο Σόρδο τις δύο επόμενες.

Τόσο ο Ισπανός πρωτοπόρος όσο και ο Τάνακ εκμεταλλεύονται τις ευνοϊκότερες θέσεις εκκίνησής τους στις Ειδικές της πρώτης ημέρας- ενώ αντίθετα ο Σεμπαστιάν Οζιέ, που ως πρωτοπόρος της βαθμολογίας εκκινεί πρώτος και χρονοτριβεί καθαρίζοντας το δρόμο, έμεινε ήδη στην 8η θέση και πάνω από μισό λεπτό μακριά από την κορυφή.

Οι Σόρδο και Τάνακ θα είχαν και μεγαλύτερη διαφορά, αν στην ίδια φουρκέτα της πρώτης Ειδικής δεν έσβηνε ο κινητήρας του Hyundai i20 WRC, έπειτα από μισό τετ-α-κε που έκαναν και οι δύο. Επιπλέον, ο Σόρδο είπε ότι στις δύο Ειδικές που κέρδισε δεν πίεζε πολύ, ώστε να προστατεύσει τα ελαστικά, καθώς και ότι στην ΕΔ3 γλιστρούσε πολύ.

Από άποψη στρατηγικής, όλα τα πληρώματα ξεκίνησαν την ημέρα με τέσσερα ελαστικά μαλακής γόμας και ένα σκληρής. Ο Τάνακ έβαλε το ελαστικό με τη σκληρή γόμα στην ΕΔ2, ενώ σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι στην τελευταία (ΕΔ3) του loop. Ο Σόρδο δεν την χρησιμοποίησε καθόλου.

Ο Νεβίλ, από την πλευρά του, διατηρεί την 3η θέση και την επαφή με την κορυφή παρότι έχει το μειονέκτημα της δεύτερης θέσης εκκίνησης, κυρίως διότι βρήκε καλύτερες ρυθμίσεις του i20 WRC, και περισσότερη πρόσφυση, σε σχέση με το shakedown. Αν και στην ΕΔ3 «δεν είχα και τόσο καλή αίσθηση», όπως είπε.

WRC, Πορτογαλία: Ο Σόρδο ηγείται μετά το πρώτο πρωί

Στην αντίπερα όχθη, της Toyota, τα πράγματα όμως είναι αρκετά πιο δυσμενή. Ο Έλφυν Έβανς έχει ήδη μείνει 17,6 δευτ. μακριά από τον Σόρδο, κυρίως λόγω ελαστικών: «Είναι δύσκολο, διότι το σκληρό ελαστικό δεν έχει πρόσφυση και το μαλακό έχει τάσεις πλεύσης. Θα προσπαθήσουμε να το διευθετήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο», εξήγησε ο Ουαλός.

Ο Οζιέ παραδέχθηκε ότι στην πρώτη Ειδική πάσχιζε να βρει το ρυθμό του εκκινώντας πρώτος, στην ΕΔ2 τα πράγματα ήταν χειρότερα και στο τέλος του loop είπε: «Συνήθως είναι χειρότερα το απόγευμα, αλλά θα συνεχίσω να προσπαθώ, δεν μπορώ να κάνω και πολλά».

Κι όσο για τον Κάλε Ροβάνπερα, ο Φινλανδός πασχίζει με τις ρυθμίσεις, που έχουν κάνει το Yaris WRC πολύ μαλακό (παρότι στην ΕΔ2 πέρασε τον Έβανς). «Τώρα χωρίς Σέρβις (σ.σ.: μεταξύ των δύο loops) πρέπει να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε τη ρύθμιση του αυτοκινήτου, διότι είναι αληθινά κακή», είπε.

Όσο για την M-Sport Ford, ο Γκας Γκρίνσμιθ ήταν εντυπωσιακός στην ΕΔ1, σημειώνοντας τον ίδιο χρόνο με τον Νεβίλ, αλλά στην επόμενη έχασε 11 δευτ. όταν ένιωσε τα ελαστικά να υπερθερμαίνονται - και στην τελευυταία ακόμα 51 δευτ. λόγω κλαταρίσματος. Έτσι, ο Βρετανός έπεσε 9ος, ένα λεπτό μακριά από την κορυφή.

Ο Αντιέν Φουρμό, καθώς συλλέγει εμπειρία στον πρώτο του χωμάτινο αγώνα με αυτοκίνητο WRC, ανέβασε το ρυθμό του στην 3η Ειδική και σημείωσε τον 4ο χρόνο μαζί με τον Έβανς. Αντίθετα, ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ της Hyundai στη 2η Ειδική είχε έξοδο και εγκατέλειψε για σήμερα.

Το Ράλι Πορτογαλίας συνεχίζεται σήμερα με το απογευματινό loop των ίδιων τριών Ειδικών, και έπειτα με την ΕΔ Μορτάγκουα των 18,16 χλμ. και με την Υπερειδική Λουσάδα που κλείνει το πρώτο σκέλος του αγώνα.

ΡΑΛΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ 2021 - ΕΔ3

1. Σόρδο (Hyundai) 33:58.5

2. Τάνακ (Hyundai) +6.7

3. Νεβίλ (Hyundai) +10.0

4. Έβανς (Toyota) +17.6

5. Κατσούτα (Toyota) +19.0

6. Φουρμό (M-Sport Ford) +23.6

7. Ροβάνπερα (Toyota) +26.1

8. Οζιέ (Toyota) +31.0

9. Γκρίνσμιθ (M-Sport Ford) +1:02.0

10. Λάπι (Movisport SRL Volkswagen) +1:44.4

Photo credits: Hyundai Motorsport Media / Red Bull Content

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ