X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

WRC: Ξεκίνησε δοκιμές το Hyundai i20N R1 του 2022

Τα πρώτα του χιλιόμετρα δοκιμών έκανε σε σκληρά χώματα της Νότιας Γαλλίας το νέο rallycar της Hyundai για το WRC 2022.

Παρά το γεγονός ότι η διοίκηση της Hyundai στη Νότιο Κορέα μόλις τον προηγούμενο μήνα αποφάσισε την παραμονή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και πέραν του 2021, η αγωνιστική ομάδα του Άλτσεναου στη Γερμανία είχε από τις αρχές Μαΐου έτοιμο το βασικό πρωτότυπο i20N Rally1 της νέας χρονιάς.

Μετά το πρώτο shakedown του αυτοκινήτου σε ιδιωτικό χώρο της ομάδας στην περιοχή του Άλτσεναου, η Hyundai Motorsport έκανε το πρώτο της πλήρες τεστ με το αυτοκίνητο στη Νότια Γαλλία την προηγούμενη εβδομάδα.

Ωστόσο, πιστεύεται ότι το πρωτότυπο της Hyundai δεν είχε ακόμα τοποθετημένο το υβριδικό σύστημα ηλεκτροκινητήρα-μπαταρίας, που παρέχεται στις ομάδες από την εταιρεία Compact Dynamics.

Πιο συγκεκριμένα, η Hyundai φέρεται να έκανε δοκιμές με τη ρύθμιση του θερμικού κινητήρα 1.6 Turbo που αυτός θα έχει όταν τοποθετηθεί το υβριδικό σύστημα, αλλά και με έρμα 100 κιλών στα σημεία που θα τοποθετηθούν οι μπαταρίες και ο ηλεκτροκινητήρας. Την ίδια προσομοίωση, για λόγους συλλογής δεδομένων, έκαναν νωρίτερα φέτος και οι Toyota και M-Sport.

Σύμφωνα με τη Hyundai, οι συγκεκριμένες δοκιμές έγιναν ώστε η αγωνιστική ομάδα «να δουλέψει πάνω σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου και να συλλέξει δεδομένα. Σε συνέχεια της εντατικής προετοιμασίας του νέου αυτοκινήτου στη βάση της ομάδας στο Άλτσεναου, στόχος του τεστ ήταν να καταλάβουμε τη συμπεριφορά του, τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του, και να προγραμματίσουμε τα επόμενα βήμα βάσει των συμπερασμάτων της πρώτης δοκιμής».

Για τη συνέχεια, η Hyundai Motorsport έχει προγραμματίσει εκτεταμένο πλάνο δοκιμών του νέου αυτοκινήτου σε διαφορετικές επιφάνειες επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Ο διευθυντής της ομάδας, Αντρέα Άνταμο, τόνισε: «Είναι πολύ ιδιαίτερη στιγμή όταν βγάζεις το αυτοκίνητο στο δρόμο για πρώτη φορά, και όπως πάντα υπάρχουν ορισμένες προκλήσεις. Στην περίπτωση του Rally1 του 2022 ξεκινάμε εν λευκώ, με ολοκαίνουριους κανονισμούς, σε νέα βάση και πάνω σε διαφορετικό μοντέλο, το i20N.


«Η ομάδα μας στη Hyundai Motorsport έκανε εκπληκτική δουλειά και εργάστηκε πολύ σκληρά για να προετοιμάσει το αυτοκίνητο σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Φυσικά, είμαστε ακόμα στο ξεκίνημα ενός μεγάλου ταξιδιού, αλλά πιστεύω ότι μας περιμένουν ενδιαφέρουσες στιγμές πριν το Ράλι Μόντε Κάρλο του 2022», κατέληξε ο Ιταλός.

Πάντως, οι πρώτες εικόνες του Hyundai i20N R1 επιβεβαίωσαν ό,τι και εκείνες του πρωτοτύπου δοκιμών της M-Sport Ford: ότι από του χρόνου τα αυτοκίνητα του WRC θα έχουν πολύ λιγότερο ακραίες πτέρυγες και αεροδυναμικά βοηθήματα, και συνεπώς μικρότερη παραγωγή άντωσης.

Photo credits: Hyundai Motorsport Media

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ