Ξεκίνησε η παραγωγή της νέας BMW M5 με τους 727 ίππους
Το super sedan της BMW “μετράει αντίστροφα” προκειμένου να φτάσει στα χέρια των πρώτων που το παράγγειλαν, καθώς ήδη στο εργοστάσιο του Ντίγκολφινγκ, η παραγωγή του έχει ξεκινήσει.
Πριν από μερικές ημέρες, η BMW M GmbH παρουσίασε τη νέα BMW M5 και έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες. Τώρα, το νέο sedan υψηλών επιδόσεων γιόρτασε την επίσημη έναρξη της παραγωγής του στο εργοστάσιο του BMW Group στο Ντίγκολφινγκ. Η έβδομη γενιά της BMW M5 είναι η πρώτη που βγαίνει από τη γραμμή συναρμολόγησης με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης.
Το ειδικό για το μοντέλο σύστημα M HYBRID συνδυάζει έναν κινητήρα V8 με ηλεκτροκινητήρα, με την απόδοση του συστήματος να φτάνει τους 727 ίππους, οι οποίοι του εξασφαλίζουν επιτάχυνση από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία υψηλής τάσης, με ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 18,6 kWh, προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία από 67 έως και 69 χιλιόμετρα (WLTP), τιμές που είναι μοναδικές σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Τα βασικά εξαρτήματα για τη νέα BMW M5 κατασκευάζονται επίσης εντός του εργοστασίου ή παρέχονται από κοντινά εργοστάσια παραγωγής εξαρτημάτων. Ο Schröder αναφέρεται σε αυτό ως μία «φιλοσοφία παραγωγής κάτω από την ίδια στέγη». Για παράδειγμα, το ειδικά προσαρμοσμένο στο μοντέλο πλαίσιο της BMW M5 προέρχεται από το εργοστάσιο εξαρτημάτων του Ντίγκολφινγκ, ενώ η μπαταρία υψηλής τάσης συναρμολογείται σε παρακείμενη μονάδα.
Την οροφή από ανθρακονήματα προμηθεύει το εργοστάσιο στο Λάντσατ, που απέχει 30 χιλιόμετρα από το Ντίγκολφινγκ. Ένα μοναδικό στοιχείο της παραγωγής στο εργοστάσιο οχημάτων είναι οι τροποποιήσεις που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί στο τμήμα αμαξωμάτων. Βασισμένη στο αμάξωμα του στάνταρ μοντέλου παραγωγής της BMW Σειράς 5, η BMW M5 υιοθετεί πρόσθετα μέτρα για την ενίσχυση της δομής του αμαξώματος και ένα διευρυμένο αμάξωμα με φουσκωμένους θόλους τροχών, που επιτρέπει την ενσωμάτωση του ειδικού για μοντέλα M πίσω άξονα.
Σε ότι αφορά στο χρώμα του αμαξώματος, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δέκα “βασικές επιλογές” αλλά και ακόμα 150 φινιρίσματα κατά παραγγελία για τη νέα BMW M5. Η νέα BMW M5, όπως και η προκάτοχός της, συναρμολογείται μαζί με άλλα μοντέλα BMW Σειρά 5, Σειρά 4 και BMW M4 στην ίδια γραμμή παραγωγής, όπου ολοκληρώνεται με συγκεκριμένες επιλογές εξοπλισμού, όπως η πίσω αεροτομή από CFRP, το τιμόνι M και τα καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών M.
Τις επόμενες εβδομάδες, η παραγωγή της BMW M5 στο εργοστάσιο θα αυξηθεί σταδιακά σε μερικές δεκάδες οχήματα ανά ημέρα. Το λανσάρισμα του νέου μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει από τις 2 Νοεμβρίου 2024. Μέχρι τότε, ένα άλλο νέο μοντέλο θα έχει γιορτάσει την πρεμιέρα του στο εργοστάσιο του Ντίγκολφινγκ: η νέα BMW M5 Touring, η οποία έρχεται να εμπλουτίσει την οικογένεια μοντέλων της BMW M GmbH και να συμπληρώσει τη γκάμα της νέας BMW Σειράς 5.