Ξεκίνησε με "τέρμα γκάζι" η MG στην ελληνική αγορά
Ιδιαίτερα αισιόδοξα τα μηνύματα της MG στην ελληνική αγορά μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μήνα παρουσίας, διάθεσης των μοντέλων της και πλήρους λειτουργίας του δικτύου της.
Όπως έχουμε επισημάνει από την πρώτη στιγμή, η επανεμφάνιση της MG στην ελληνική αγορά έχει γίνει με πολύ θετικό τρόπο. Η τοποθέτηση των μοντέλων απέναντι στον ανταγωνισμό, είναι εξαιρετικά εύστοχη και δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός πως “ταρακουνήθηκαν” κάποιες εταιρείες και αναπροσάρμοσαν τους τιμοκαταλόγους τους, ειδικά σε μοντέλα που είναι εμφανώς ανταγωνιστικά ως προς τα διαθέσιμα της MG.
Η premium Κινέζικη μάρκα με την πλούσια βρετανική ιστορία, ήρθε στην Ελλάδα για να μείνει και να κερδίσει αυτά που δικαιούται, με βάση τη συνολική αξία των μοντέλων που βλέπουμε να κυκλοφορούν στους δρόμους. Από τα πρώτα δείγματα που έχουμε πάρει μέσα από τις δοκιμές των μοντέλων που έχουμε κάνει, η τοποθέτηση της MG κρίνεται άκρως επιτυχημένη και αυτό, πέραν της αξίας του προϊόντος, πρέπει να πιστωθεί και στα έμπειρα στελέχη του Ομίλου Συγγελίδη.
Το τέλος Οκτωβρίου, του μήνα που ήταν ο πρώτος για την MG με πλήρη λειτουργία στην ελληνική αγορά, βρήκε την εταιρεία να είναι μέσα στην πρώτη 20άδα των πωλήσεων, έχοντας συγκεντρώσει μερίδιο 1,8%, από τις 199 πωλήσεις που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του μήνα. Από αυτά, τα 81 αφορούσαν πωλήσεις λιανικής που είναι σημαντικό νούμερο για την “ηλικία” της μάρκας στην εγχώρια αγορά.
Πολύ δυνατή είναι η επίδοση της MG στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπου το μερίδιό της έφτασε τον Οκτώβριο το 5,3% του συνόλου της αγοράς, τοποθετώντας την εταιρεία στην 5η θέση. Προφανώς και δεν είναι καθόλου τυχαίο το ότι αμέσως αναγνωρίστηκε η αξία του MG4, όπως και της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του MG ZS, φέρνοντας αρκετό κόσμο στο κατώφλι της εταιρείας.
Το MG ZS, το μοντέλο με το οποίο η εταιρεία “τάραξε” τα νερά της αγοράς φέρνοντας μια βασική αλλά πληρέστατη έκδοση με τιμή 18.950 ευρώ, έβαλε την MG Motor με το “καλημέρα” στην 9η θέση των πωλήσεων της αγοράς, με μερίδιο 4,8%, ενώ στις εταιρικές πωλήσεις το μοντέλο έφτασε την 6η θέση με μερίδιο 6,8%. Προφανώς και τα καλύτερα έρχονται από τη μάρκα που έχει ήδη κάνει τη διαφορά στην ελληνική αγορά, ενώ επιφυλάσσει και άλλες εκπλήξεις όπως θα δούμε μέσα στο επόμενο έτος.