X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Υψηλή ραπτική σε... αυτοκίνητο

Στην εποχή της βιομηχανοποίησης -σχεδόν- των πάντων, οτιδήποτε θέλει να ξεχωρίσει πρέπει να βασίζεται στην ποιότητα και γιατί όχι στην πολυτέλεια.

Η Γαλλία φημίζεται και για τα δύο, τουλάχιστον σε δύο τομείς, της υψηλής ραπτικής και των αρωμάτων, χωρίς να υστερεί και σε άλλους τομείς. Αξίζει να αναφέρω, ότι από τα 137,58 δισ. ευρώ που έκαναν τζίρο παγκοσμίως, οι πολυτελείς μάρκας, από ρούχα, μέχρι ρολόγια και αυτοκίνητα, οι 5 γαλλικές μάρκες πολυτελείας, είχαν τζίρο το 50,% του παραπάνω ποσού. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν την αναγνωρισιμότητα των μαρκών αυτών, διεθνώς.

Αυτή την αναγνωρισιμότητα επιδιώκει και ο γαλλικός όμιλος αυτοκινήτων PSA Peugeot Citroen, μέσω της νέας μάρκας που αναβιώνει, της DS, της οποίας ο προσανατολισμός είναι στην πολυτελή κατηγορία, που αναμένεται να έχει πολύ μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων τα επόμενα χρόνια, σε σχέση με όλο τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το πρώτο DS εμφανίστηκε το 1955. Ο επονομαζόμενος «βάτραχος», λόγω της ιδιαίτερης σχεδίασης, παρουσιάστηκε από την Αντρε Λεφέβρ με καινοτομίες που συντάραξαν την εποχή, όπως οι περιστρεφόμενοι προβολείς, η υδροπνευματική ανάρτηση (κατέβαινε το αυτοκίνητο σε στάση και ψήλωνε εν κινήσει), το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και το υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης. Αυτό το αυτοκίνητο σε 20 χρόνια παραγωγής έκανα περίπου 1,5 εκατ. πωλήσεις, αποδεικνύοντας ότι η εκκεντρικότητά του βρήκε απήχηση.

Τώρα, ο δεύτερος κατασκευαστικός όμιλος αυτοκινήτων στην Ευρώπη, η PSA, με 3,6 εκατ. πωλήσεις ετησίως, 222.000 εργαζομένους και με μέση εκπομπή ρύπων διοξειδίου του άνθρακα, 102 γρ./χλμ., τη χαμηλότερη από κάθε άλλο κατασκευαστή, αυτός ο όμιλος έχει βάλει στόχο με την αναβίωση της DS να την καθιερωθεί διεθνώς στη συνείδηση του κοινού, ως μια πολυτελή μάρκα με καινοτομίες. Μάλιστα, η πρώτη έρχεται από την ηλεκτρική Φόρμουλα DS E TENSE, που έχει αποφέρει 5 νίκες και 11 βάθρα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula E.

Αυτήν την τεχνογνωσία, αφενός στη μηχανική και αφετέρου στην ποιότητα, η PSA τη μεταφέρει στα αυτοκίνητα παραγωγής και το πρώτο παράδειγμα αποτελεί το DS7 Crossback, ένα SUV που κινείται μεταξύ της μικρομεσαίας και της μεσαίας κατηγορίας των SUV.

Για να μπορέσει να σταθεί επί ίσοις όροις απέναντι στον καταξιωμένο γερμανικό και σουηδικό, κυρίως, ανταγωνισμό, το DS7 Crossback έπρεπε να ξεχωρίζει σχεδιαστικά, ποιοτικά και εξοπλιστικά. Η PSA προσέλαβε λοιπόν προσωπικό από το «πάνω ράφι», σχεδιαστές και μηχανικούς, ενώ συνεργάστηκε με τους καλύτερους προμηθευτές υλικών.

Το αποτέλεσμα είναι ένα πολύ καλόγουστο σχέδιο, δυναμικό και κομψό ταυτόχρονα, με πινελιές αλουμινίου διάχυτες στο αμάξωμα, στη μάρκα, στο σπόιλερ, στα πλαϊνά παράθυρα, στις ράγες οροφής και πίσω.

Με 4,53 μέτρα μήκος, κατατάσσεται σε μέγεθος ανάμεσα στα μικρομεσαία και μεσαία SUV που ανέφερα, έχοντας πολύ καλό συντελεστή αεροδυναμικής (0,31), 10,6 μ. κύκλο στροφής και μέσο βάρος 1.390 κιλά. Με 72 εκ. διάμετρο τροχού, αναμφίβολα ξεχωρίζει, με τις ζάντες να κυμαίνονται -ανάλογα την έκδοση- από 17 έως 20 ίντσες, ενώ έχει 20,5 εκ. από το έδαφος. Ένα άλλο ξεχωριστό χαρακτηριστικό είναι τα περίτεχνα LED φώτα ημέρας στις άκρες του προφυλακτήρα, ενώ -για να μην ξεχνάμε το παρελθόν- φέρει προβολείς που στρέφονται ανάλογα την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τη γωνία του τιμονιού, ενώ έχει και 3D full LED φώτα φρένων.

Πέραν τούτων, η καμπίνα είναι χάρμα ιδέσθαι, με έναν χρονογράφο της BRM να ξεχωρίζει στο ταμπλό σαν ένα ρολόι χειρός. Τα χαρακτικά των μετάλλων, λες και τα σμίλευσαν με καλέμι, η τεχνική ραφής στα υφάσματα και στα δέρματα (πέρασαν από 21 στάδια επεξεργασίας), οι μαύροι κρύσταλλοι Swarovski, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο φωτισμός με χειριστήρια αφής, η οθόνη αφής 12 ιντσών, τα καθίσματα με αφρό υψηλής πυκνότητας, ο ήχος σε συνεργασία με την γαλλική εταιρεία μουσικής Focal Electra και οι 5 εσωτερικοί διάκοσμοι (ύφασμα, δέρμα ή ξύλο από την Ινδονησία σε καθίσματα, ταμπλό και πόρτες) που θυμίζουν 5 περιοχές του Παρισιού, αναδεικνύουν ένα avant garde εσωτερικό.

Τώρα, σε επίπεδο τεχνολογίας, φέρει εξελιγμένα συστήματα:

DS ACTIVE LED VISION – περιστρέφονται οι λυχνίες των φώτων ανάλογα την ταχύτητα και την γωνία του τιμονιού, έχουν και κλίση στη δέσμη και αυξομειώνουν την ένταση (ακτίνα έως 520 μ.).

DS PARK PILOT – παρκάρει εντός μόνο του. Διαπιστώνει ότι χωρά στο επιλεγμένο σημείο και με το αυτόματο κιβώτιο κάνει όλες τις κινήσεις, ακόμη και γκάζι – φρένο, κάτι που δεν γίνεται με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

DS CONEECTED PILOT – ρυθμίζει την ταχύτητα ανάλογα με το προπορευόμενο όχημα και το διατηρεί στη λωρίδα του ακόμα και με ταχύτητα έως 180 χλμ./ώρα.

DS NIGHT VISION – που αναγνωρίζει πέραν των πεζών και ζώα που είναι ψηλότερα των 50 εκ. και σε απόσταση έως 300 μ.

DS DRIVER ATTENTION MONITORING – μια υπέρυθρη κάμερα παρακολουθεί τα μάτια του οδηγού και μια άλλη κάμερα ελέγχει τον δρόμο. Σε συνδυασμό, αν το αυτοκίνητο «ψαρεύει» στο δρόμο, διαπιστώνει είτε κόπωση είτε υπνηλία και ενημερώνει τον οδηγό για στάση.

DS ACTIVE SCAN SUSPENSION – αισθητήρες σκανάρουν τον δρόμο μπροστά και προρυθμίζουν την ανάρτηση, ώστε να περάσει όσο το δυνατόν ανέπαφα τις καταστάσεις του οδοστρώματος.

Το DS7 Crossback λανσάρεται στην Ελλάδα με κινητήρες Euro 6.2 που είναι έτοιμοι και για το επόμενο προδιαγραφών ρύπων 6.3 που θα ισχύσουν το 2020. Κρίνονται επαρκείς και πολύ ισχυροί απέναντι στον ανταγωνισμό, που δεν έχει μικρού κυβισμού μοτέρ, όπως ο 1.2 lt.

Μοτέρ βενζίνης: 1.2 lt – 130 hp (6άρι χειροκίνητο κιβώτιο), 1.6 lt – 180 hp (8άρι αυτόματο) και 1.6 lt – 225 hp (8άρι αυτόματο).

Μοτέρ πετρελαίου: 1.5 lt – 130 hp (6άρι χειροκίνητο κιβώτιο), 1.5 lt – 130 hp (8άρι αυτόματο) και 2.0 lt – 180 hp (8άρι αυτόματο).

Το DS7 Crossback προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού. Οι τιμές βενζίνης ξεκινούν από τις 27.999 ευρώ και οι τιμές πετρελαίου από 36.865 ευρώ. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εισαγωγικής εταιρείας, έχει μέση τιμή πώλησης 31.900 ευρώ για τη βενζίνη και 33.200 ευρώ για το πετρέλαιο, όντας πιο φθηνό από τα μικρομεσαία SUV (GLA, X1, XC40, Q5) και πολύ πιο φθηνό από τα μεσαία SUV (GLC, X3, XC60, Q5).

Το DS7 Crossback θα το βρείτε στο νέο κατάστημα DS Store που ανοίγει σε μερικές ημέρες στην Λ. Κηφισίας, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2019 θα ανοίξει ένα ακόμη στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για εξειδικευμένα καταστήματα και ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό, με εικονική πραγματικότητα ώστε ο πελάτης να «χτίσει» το αυτοκίνητο όπως θέλει. Το DS Store που ανοίγει ο Συγγελίδης στην Ελλάδα, είναι το πρώτο που εισαγωγέας χώρας δημιουργεί διεθνώς, κάτι που αναδεικνύει την εμπιστοσύνη του γαλλικού ομίλου προς τον Ελληνα εισαγωγέα. Θα προσφέρει και υπηρεσίες ενοικίασης (DS Rent) και με 5 χρόνια οδική βοήθεια DS Assistance.

Με τη νέα χρονιά περιμένουμε στην Ελλάδα το μικρότερο DS3 Crossback και λίγο αργότερα την ηλεκτρική του έκδοση…

WWW.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ