X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Υβριδικό και το Ford Fiesta

Ένα ακόμη μοντέλο της Ford θα προσφέρεται με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης. Η "μπλε οβάλ" μάρκα, χρησιμοποιεί στο Fiesta, το ήπιο υβριδικό που λανσάρισε στο νέο Puma, με τον κινητήρα EcoBoost Hybrid 1.0 lt, που αποδίδει 155 hp.

Μιλάμε, δηλαδή, για ένα μικρό θηρίο, με τόσους ίππους. Ταυτόχρονα, η υβριδική έκδοση του Fiesta, εφοδιάζεται με νέες τεχνολογίες υποβοήθησης οδήγησης, όπως τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Speed Sign Recognition.

Το Fiesta EcoBoost Hybrid θα λανσαριστεί εντός του 2020 και το σύστημα με ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) και κίνηση μέσω ιμάντα, αντί του εναλλάκτη, συσσωρεύει ενέργεια από το φρενάρισμα ή από το ρολάρισμα και την αποθηκεύει σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48-volt.

Κατόπιν, το σύστημα BISG, λειτουργώντας σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής, υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Πρακτικά, μπορεί να προσφέρει επιπλέον ροπή έως 24 Nm, φτάνοντας τα 240 Nm και μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το Αuto Start-Stop, σβήνει τον κινητήρα στο ρολάρισμα, με ταχύτητα κάτω από 25 χλμ./ώρα ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ