Υβριδικό και το Ford Fiesta
Ένα ακόμη μοντέλο της Ford θα προσφέρεται με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης. Η "μπλε οβάλ" μάρκα, χρησιμοποιεί στο Fiesta, το ήπιο υβριδικό που λανσάρισε στο νέο Puma, με τον κινητήρα EcoBoost Hybrid 1.0 lt, που αποδίδει 155 hp.
Μιλάμε, δηλαδή, για ένα μικρό θηρίο, με τόσους ίππους. Ταυτόχρονα, η υβριδική έκδοση του Fiesta, εφοδιάζεται με νέες τεχνολογίες υποβοήθησης οδήγησης, όπως τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Speed Sign Recognition.
Το Fiesta EcoBoost Hybrid θα λανσαριστεί εντός του 2020 και το σύστημα με ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) και κίνηση μέσω ιμάντα, αντί του εναλλάκτη, συσσωρεύει ενέργεια από το φρενάρισμα ή από το ρολάρισμα και την αποθηκεύει σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48-volt.
Κατόπιν, το σύστημα BISG, λειτουργώντας σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής, υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.
Πρακτικά, μπορεί να προσφέρει επιπλέον ροπή έως 24 Nm, φτάνοντας τα 240 Nm και μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές, ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το Αuto Start-Stop, σβήνει τον κινητήρα στο ρολάρισμα, με ταχύτητα κάτω από 25 χλμ./ώρα ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.