ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Υβριδικό θα είναι το επόμενο Golf

Υβριδικό θα είναι το επόμενο Golf
VERWENDUNG FUR PRESSEZWECKE HONORARFREI

Στο συμπόσιο της Βιέννης, η VW προέβη σε σημαντικές ανακοινώσεις. Σύμφωνα με όσα παρουσίασε η γερμανική φίρμα, θα λανσάρει προοδευτικά υβριδικά συστήματα, συστήματα φυσικού αερίου και πετρελαίου τα επόμενα χρόνια.

Συγκεκριμένα, το επόμενο Golf θα κυκλοφορήσει στην αγορά με ένα καινούργιο, προσιτό υβριδικό σύστημα 48V, ενώ θα κατασκευάσει έναν νέο κινητήρα 1.5 TGI Evo υψηλής τεχνολογίας με υπερσυμπιεστή VTG και διαδικασία καύσης Miller, που θα είναι διπλού καυσίμου - βενζίνης και φυσικού αερίου.

Επίσης, θα κατασκευάσει τον πρώτο της κινητήρα πετρελαίου 2.0 TDI που θα συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα. Με αυτό το συνδυασμό των κινητήρων, η Volkswagen θα πληρεί, μεταξύ άλλων, τον στόχο των εκπομπών CO2 των στόλων της, με μέσο όρο τα 95 γρ./χλμ., που προβλέπεται στην ΕΕ από το 2020.

Με το Golf νέας γενιάς, που θα φέρει νέα τεχνολογία 48V, η Volkswagen στοχεύει να κάνει τα υβριδικά μοντέλα πιο προσιτά στο αγοραστικό κοινό. Τα συστήματα κίνησης μειώνουν δραστικά την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν επιπλέον δυναμισμό και άνεση με λειτουργία ηλεκτρικής κίνησης και εξαιρετική απόδοση. Η Volkswagen θα επεκτείνει σταδιακά την ηλεκτροκίνηση των συμβατικών κινητήρων σε ολόκληρο τον στόλο της.

Όσον αφορά στον νέο κινητήρα 1.5 TGI Evo φυσικού αερίου – βενζίνης, θα έχει ισχύ 130 hp. Στη γερμανική αγορά, οι κινητήρες φυσικού αερίου γνωρίζουν την μεγαλύτερη ανάπτυξη, ενώ το φυσικό αέριο προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές με βάση το μεθάνιο που παράγεται από αιολική, ηλιακή, υδροηλεκτρική ή βιομάζα. Η παραγωγή του κινητήρα 1.5 TGI Evo θα ξεκινήσει φέτος, θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, θα έχει μέση κατανάλωση φυσικού αερίου 3,5 κιλά/100 χλμ. και αυτονομία 490 χιλιόμετρα, συν 190 ακόμα με τη χρήση και του ρεζερβουάρ βενζίνης…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ