X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χάμιλτον: "Προς το παρόν δεν είμαστε σε θέση να κερδίζουμε"

Ο Χάμιλτον στα δοκιμαστικά της Ισπανίας στη Formula 1 2021 AP PHOTO/JOAN MONFORT

Η Mercedes W13 έχει την ταχύτητα αλλά η πρωταθλήτρια δεν έχει καταφέρει ακόμα να τη βγάλει στην επιφάνεια, υποστηρίζουν με ειλικρίνεια οι Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ - καθώς ο δεύτερος παραδέχεται ότι "η Red Bull και η Ferrari είναι ένα βήμα μπροστά μας".

Η Mercedes ξεκίνησε το τριήμερο των δοκιμών του Μπαχρέιν συγκεντρώνοντας όλα τα φώτα της δημοσιότητας στο "διαστημικό" ανασχεδιασμό της W13, ειδικά στα σημεία των πολύ λεπτών πλευρικών αεραγωγών και των καθρεπτών που στηρίζονται σε πρωτοφανή πτερύγια - αλλά η εικόνα του μονοθεσίου δεν μεταφράστηκε και σε αντίστοιχη ταχύτητα στην πίστα.

Ο Τζορτζ Ράσελ τελείωσε τις δοκιμές σήμερα με διαφορά 1 δευτερολέπτου από τον Μαξ Φερστάπεν με την RB18, με την ίδια -πολύ μαλακή- γόμα C5, ενώ το πλέον ανησυχητικό για την ομάδα ήταν ότι η νέα W13 ήταν όλο το τριήμερο ιδιαίτερα και εμφανώς νευρική, με έντονα προβλήματα κυρίως υποστροφής, ενώ παράλληλα υπέφερε από τις αναπηδήσεις στις ευθείες που παρουσιάζουν όλα τα φετινά μονοθέσια, σε μικρό ή μεγαλύτερο βαθμό.

Οι Χάμιλτον και Ράσελ συμφώνησαν ότι η W13 έχει δυναμική και ταχύτητα για να κερδίζει, αλλά και ότι η ομάδα δεν έχει καταφέρει ακόμα να τη βγάλει στην επιφάνεια. Σε ερώτηση αν θα βρίσκεται στη μάχη του τίτλου φέτος, ο Χάμιλτον απάντησε: "Προφανώς είναι λίγο νωρίς να κάνουμε τέτοιου είδους σκέψεις. Αλλά προς στιγμήν, δεν νομίζω ότι θα είμαστε σε θέση να διεκδικούμε νίκες"

Όμως, το αυτοκίνητό μας έχει τη δυναμική να φτάσουμε σε αυτές", συνέχισε ο 37χρονος. "Πρέπει μόνο να καταφέρουμε να τη φέρουμε στην επιφάνεια και να λύσουμε ορισμένα από τα προβλήματα, και πάνω σε αυτό δουλεύουμε. Όλοι κάνουν εκπληκτική δουλειά πίσω στο εργοστάσιο, δουλεύουν όσο πιο σκληρά μπορούν. Αλλά έχουμε ορισμένα εμπόδια που πρέπει να υπερπηδήσουμε.

Προφανώς την επόμενη εβδομάδα θα μας δοθεί μια πιο ξεκάθαρη εικόνα της ταχύτητάς μας. Αλλά νομίζω ότι ίσως ο κόσμος να εκπλαγεί. Όλοι λένε για εμάς ότι παρουσιάζουμε μια μετριοπαθή εικόνα για τους εαυτούς μας, αλλά είναι λίγο διαφορετικά φέτος. Νομίζω ότι έχουμε πολύ μεγάλες προκλήσεις μπροστά μας, οι οποίες δεν αναστρέφονται μέσα σε μία εβδομάδα. Νομίζω ότι θα μας πάρουν λίγο περισσότερο χρόνο. Αλλά, από όσα μου λένε, έχουμε ένα σεβαστό ποσοστό ταχύτητας για να ανακαλύψουμε", κατέληξε.

Από την πλευρά του, ο Ράσελ είπε ότι ο βασικός πρόβλημα της Mercedes είναι οι αναπηδήσεις («porpoising»). Ο Άγγλος είπε, συγκεκριμένα: "Ήταν πολύ παραγωγικές δοκιμές, αλλά και πολύ ενδιαφέρουσες την ίδια στιγμή. Είναι ξεκάθαρο ότι πολλές ομάδες αντιμετωπίζουμε προβλήματα με τις αναπηδήσεις, και προσπαθούμε να τα αντιμετωπίσουμε για να είμαι ειλικρινής. Πιστεύω ότι ολοκληρώσαμε το πρόγραμμά μας, δεν είχαμε θέματα αξιοπιστίας, οπότε από αυτή την άποψη ήταν θετικές [οι δοκιμές]".

Και συνέχισε: "Εξαρτάται πόσο πολύ πιέζεις το αυτοκίνητο. Προσπαθούμε να αντλήσουμε όσο απόδοση μπορούμε από αυτό και να δοκιμάζουμε αυτά τα όρια. Αλλά αναπηδά πολύ! Και δεν μας επιτρέπει να το φέρουμε στο 'παράθυρο' λειτουργίας του. Από το κόκπιτ δεν είναι και ό,τι πιο άνετο, αλλά δεν με νοιάζει η άνεση αν υπάρχει η ταχύτητα.

»Προς στιγμήν, η ταχύτητα δεν υπάρχει - οπότε φαίνεται να είμαστε ένα βήμα πίσω από τους αντιπάλους μας. Η ομάδα δούλεψε απίστευτα σκληρά για να βρει λύσεις για αυτό, αλλά ακόμα δεν έχουμε βρει καμία. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα καταφέρουμε να τη βρούμε ενόψει της επόμενης εβδομάδας, ή αργότερα στη σεζόν.

Αυτό είναι ένα μακροχρόνιο παιχνίδι. Πιστεύω ότι όντως η ταχύτητα υπάρχει, κάπου, και πρέπει απλά να τη βρούμε Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε από τώρα μέχρι τον πρώτο αγώνα για να καταλάβουμε [τα προβλήματα] διότι, σε όλες τις συνθήκες, η Red Bull και η Ferrari δείχνουν να είναι ένα βήμα μπροστά από εμάς".

TAGS FORMULA 1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ