ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

1544: Αριθμός έκτακτης ανάγκης για τους οδηγούς στην Αττική

,  25  2021.      
( /EUROKINISSI)
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ EUROKINISSI

Η Περιφέρεια Αττικής βάζει σε λειτουργία το νέο τετραψήφιο αριθμό για τη διευκόλυνση των οδηγών σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης από τα μέσα Απριλίου.

Στα μέσα Απριλίου αναμένεται να ενεργοποιηθεί ο τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός 1544 στο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της περιφέρειας Αττικής, για τη διευκόλυνση των οδηγών σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Οι πολίτες της Αττικής θα έχουν τη δυνατότητα να καλούν στο 1544 και να επικοινωνούν με το κέντρο, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο 365 μέρες το χρόνο, αναφέροντας τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.

Ειδικότερα, θα μπορούν να αναφέρουν προβλήματα όπως:

  • φθορές στο οδόστρωμα,
  • προβλήματα με την φωτεινή σηματοδότηση,
  • προβλήματα με τις διαγραμμίσεις και τη σήμανση των δρόμων,
  • πτώση υλικών στο οδόστρωμα όπως λάδια, φερτά υλικά ή άλλα αντικείμενα,
  • οτιδήποτε μπορεί να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των πολιτών.

Σύμφωνα με την Περιφέρεια Αττικής, έχουν ήδη τοποθετηθεί 110 πινακίδες διαχείρισης κυκλοφορίας με τον αριθμό 1544 σε όλες τις κεντρικές οδικές αρτηρίες, ενώ έχει ξεκινήσει και η εγκατάσταση 3.000 μικρών πινακίδων με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544 στους ιστούς των φωτεινών σηματοδοτών σε κεντρικούς οδικούς άξονες.

Οι πινακίδες αυτές διαθέτουν επίσης κωδικό QR code για να μπορούν οι πεζοί με μια απλή κίνηση να συνδέονται στην ηλεκτρονική σελίδα της περιφέρειας Αττικής από το κινητό τους τηλέφωνο και να έχουν πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες που αφορούν στην ασφαλή μετακίνηση τους. Μάλιστα, έχει προβλεφθεί οι πληροφορίες να αναγράφονται και στην αγγλική γλώσσα, επιτρέποντας και στους επισκέπτες της Αττικής να ενημερώνονται για την ύπαρξη και τη λειτουργία μιας γραμμής.

Εντωμεταξύ, ολοκληρώθηκε η εκπαίδευση του προσωπικού του τηλεφωνικού κέντρου στο Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, ενώ τις επόμενες μέρες θα ολοκληρωθούν οι τεχνικές εργασίες για τον πολυκαναλικό αριθμό έτσι ώστε το κέντρο να μπορεί να εξυπηρετήσει πολλές γραμμές ταυτόχρονα. Στις 15 Απριλίου ο τηλεφωνικός αριθμός θα παραδοθεί προς χρήση ενώ δημιουργείται παράλληλα και ηλεκτρονική εφαρμογή για smartphone.

TAGS ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΑΣΦΑΛΙΣΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ