X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΓΟΡΑ

Ποιος είναι ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Στη χώρα μας έχουμε έναν από τους πιο γερασμένους στόλους αυτοκινήτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Στη χώρα μας έχουμε έναν από τους πιο γερασμένους στόλους αυτοκινήτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) τον Απρίλιο, ο μέσος όρος ηλικίας των κυκλοφορούντων αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχει σκαρφαλώσει στα 16,6 έτη! Συγκριτικά, ο μέσος όρος στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι τα 11,9 έτη, ενώ τα νεότερα αυτοκίνητα κυκλοφορούν στο Λουξεμβούργο με μέσο όρο ηλικίας τα 6,7 έτη.

Μάλιστα, στη χώρα μας έχουμε έναν από τους πιο γερασμένους στόλους επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ. Μόνο η Λιθουανία (17 έτη), η Ρουμανία (16,9 έτη) και η Εσθονία (16,7 έτη) έχουν παλαιότερο στόλο από την Ελλάδα.

Ακόμη χειρότερη είναι η εικόνα στα φορτηγά και τα λεωφορεία, όπου η Ελλάδα έχει τον παλαιότερο στόλο με μέσο όρο ηλικίας τα 21,4 έτη και 19 έτη αντίστοιχα, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι στα 13,9 και 12,8 έτη αντίστοιχα.

Αν αναλογιστούμε πως τα στοιχεία αυτά αφορούν το 2020, φανταστείτε ποια είναι η κατάσταση σήμερα.

Με βάση τα στοιχεία που αφορούν τις 27 χώρες κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην Ευρώπη κυκλοφορούσαν το 2020 πάνω από 246,3 εκατομμύρια οχήματα.

ΠΗΓΗ: ACEA

TAGS ΑΓΟΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ