X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MAZDA MX-30

Η επιστροφή του κινητήρα Βάνκελ γίνεται για ηλεκτρικό σκοπό

MAZDA MX-30

Η Mazda ξαναναφέρνει στο προσκήνιο τον περιστροφικό κινητήρα της, με μια νέα έκδοση του ηλεκτρικού MX-30.

Τον πρωτογνωρίσαμε στο Cosmo Sport του 1967 και τον είδαμε τελευταία φορά στο Mazda RX-8, ενώ τον είχαμε λατρέψει κυρίως κάτω από το καπό όλων των γενιών του RX-7. Ο λόγος για τον περιστροφικό κινητήρα της Mazda (Rotary), που έχει τις ρίζες του στον Βάνκελ - ονομασία που έχει επικρατήσει άλλωστε στη συνείδηση του κόσμου.

Σε κάθε περίπτωση, η Mazda είναι η μόνη εταιρία που πίστεψε τόσο πολύ και επένδυσε για δεκαετίες στην εξέλιξη του περιστροφικού κινητήρα, γι’ αυτό είναι δικαίως συνυφασμένη μαζί του. Τώρα, η Ιαπωνική εταιρία ξαναφέρνει στο προσκήνιο τον περιστροφικό κινητήρα, αλλά με έναν πολύ διαφορετικό ρόλο: αυτόν του range extender.

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, στις 13 Ιανουαρίου 2023, η Mazda θα παρουσιάσει μια νέα έκδοση του ηλεκτρικού MX-30. Διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά από την ερχόμενη άνοιξη, το compact crossover της Mazda θα διατίθεται και σε έκδοση με υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο η Mazda αποκαλεί plug-in. Η συγκεκριμένη έκδοση θα ονομάζεται πιθανότατα R-EV (εκ του Rotary Electric Vehicle) και ξεχωρίζει από το νέο λογότυπο: έναν ρότορα περιστροφικού κινητήρα με το σύμβολο "e" της ηλεκτροκίνησης στο κέντρο.

MX-30 R-EV logo MAZDA


Το υβριδικό σύστημα διαθέτει μια ηλεκτρική γεννήτρια που παίρνει κίνηση από έναν πρόσφατα αναπτυγμένο περιστροφικό κινητήρα, για να φορτίζει τη μπαταρία ή να τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτό σημαίνει πως ο περιστροφικός κινητήρας έχει αποκλειστικά το ρόλο παραγωγής ενέργειας και δεν συμβάλλει στην κίνηση του αυτοκινήτου.

Η νέα έκδοση του MX-30 θα προσφέρει αρκετά μεγαλύτερη αυτονομία από τα 200 km που υπόσχεται το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που έχουμε ήδη δοκιμάσει στο S24AUTO. Περισσότερες λεπτομέρειες για την απόδοση και την αυτονομία, θα μάθουμε στο λανσάρισμα της νέας έκδοσης.

TAGS MAZDA MX-30 ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ MAZDA SUV ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ