Nissan Sakura: Αυτό είναι το Αυτοκίνητο της Χρονιάς στην Ιαπωνία
Τo Nissan Sakura κέρδισε το βραβείο του Ιαπωνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2022-2023, αλλά και το βραβείο Kei Car of the Year.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης Nissan Sakura κέρδισε το βραβείο του Ιαπωνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2022-2023. Το Sakura κέρδισε μάλιστα και το βραβείο Kei Car of the Year, ένα βραβείο ειδικά για την κατηγορία των μίνι οχημάτων. Πρόκειται για την έκτη φορά που η Nissan κατακτά τον τίτλο του Ιαπωνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς, ενώ φέτος κέρδισε και το βραβείο Technology Car of the Year με το νέο X-Trail.
Επίσης αξιοσημείωτο είναι το ότι η κριτική επιτροπή συμπεριέλαβε τρία Nissan στη λίστα με τα 10 καλύτερα αυτοκίνητα της χρονιάς: τα Sakura, Fairlady Z και X-Trail, επίτευγμα που η Ιαπωνική εταιρία είχε πετύχει ξανά 21 χρόνια πριν.
Japan Car of the Year 2022-2023 / Τελική κατάταξη
- Nissan Sakura / Mitsubishi eK X EV – 399 βαθμοί
- Honda Civic / Honda Civic Type R – 320 βαθμοί
- Toyota Crown – 236 βαθμοί
- Mazda CX-60 – 141 βαθμοί
- Nissan X-Trail – 84 βαθμοί
- Hyundai Ioniq 5 – 75 βαθμοί
- Nissan Z – 72 βαθμοί
- Renault Arkana – 70 βαθμοί
- BMW iX – 45 βαθμοί
- Land Rover Range Rover – 30 βαθμοί
Το Sakura EV, το οποίο διατίθεται στην ιαπωνική αγορά και ως Mitsubishi eK X EV, είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό και ιδιαίτερα ευέλικτο όχημα με πολύ μικρές διαστάσεις, ευρύχωρο εσωτερικό και μεγάλη αυτονομία που κυμαίνεται από 120 km έως 150 km για καθημερινές διαδρομές., καθιστώντας το ιδανικό για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις.
Διαθέτει επίσης το ProPILOT Park, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει το παρκάρισμα και να κάνει την οδήγηση πιο ευχάριστη. Στην κατάκτηση του τίτλου συνέβαλε επίσης η τεχνολογία ασφαλείας. Το σύστημα 360° Safety Assist για παράδειγμα (σύστημα υποστήριξης οδήγησης all-around) αξιολογήθηκε με υψηλή βαθμολογία.
Το νέο X-Trail κέρδισε το βραβείο Technology Car of the Year χάρη στην ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογιών. Το ιαπωνικό SUV είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία ελέγχου τετρακίνησης e-4ORCE και τη δεύτερη γενιά του συστήματος e-POWER, που χρησιμοποιεί έναν ενσωματωμένο τρικύλινδρο VC turbo κινητήρα μεταβλητής αναλογίας συμπίεσης 1,5 λίτρων αποκλειστικά για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλότερης απόδοσης.