X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

NISSAN

Τι είναι το “X-in-1” της Nissan που υπόσχεται πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Nissan Ariya EV SUV 2022 NISSAN, SEBASTIENMAUROY

Η Nissan έχει θέσει ως στόχο τη μείωση του κόστους στα ηλεκτρικά οχήματα μέσω της κοινής χρήσης και της “σπονδυλοποίησης” των βασικών στοιχείων EV και e-POWER.

Τη νέα της προσέγγιση για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων αποκάλυψε η Nissan. Την αποκαλεί “X-in-1” και με αυτή στοχεύει να αυξήσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητα των οχημάτων με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης EV και ηλεκτρο-υβριδικό σύστημα e-POWER.

Με την προσέγγιση “X-in-1”, τα βασικά εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης EV και e-POWER θα μοιραστούν και θα διαμορφωθούν, με αποτέλεσμα τη μείωση κατά 30% στο κόστος ανάπτυξης και κατασκευής έως το 2026, σε σύγκριση με το 2019.

Η Nissan έχει αναπτύξει ένα πρωτότυπο σύστημα μετάδοσης κίνησης 3-σε-1, το οποίο διαμορφώνει τον κινητήρα, τον μετατροπέα και τον μειωτήρα, και το οποίο έχει προγραμματιστεί για χρήση σε EV. Ένα πρωτότυπο 5-σε-1, το οποίο διαμορφώνει επιπλέον τη γεννήτρια και τον ενισχυτή, σχεδιάζεται για χρήση σε οχήματα e-POWER.

Η προσέγγιση “X-in-1”, η οποία καλύπτει το 3-σε-1, το 5-σε-1, καθώς και άλλες πιθανές παραλλαγές, έχει αναπτυχθεί για να επιτρέψει την παραγωγή βασικών εξαρτημάτων EV και e-POWER στην ίδια γραμμή παραγωγής. Σύμφωνα με τη Nissan, η προσέγγιση X-in-1 για την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήριων συνόλων παρέχει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

  • Μοιράζεται και διαμορφώνει τα βασικά εξαρτήματα, βελτιώνει την απόδοση της παραγωγής και μειώνει το κόστος του συστήματος μετάδοσης κίνησης κατά περίπου 30%. Στο e-POWER, στοχεύει να καταστεί το κόστος των οχημάτων ισοδύναμο με τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), έως το 2026 περίπου.
  • Η μείωση μεγέθους και βάρους της μονάδας βελτιώνει την απόδοση του οχήματος και ελαχιστοποιεί τον θόρυβο και τους κραδασμούς.
  • Ο κινητήρας χρησιμοποιεί 1% λιγότερα βαριά στοιχεία σπάνιων γαιών.
  • Η κοινή χρήση βασικών εξαρτημάτων και η τεχνολογία ελέγχου παρέχει μια ελκυστική οδηγική εμπειρία, μοναδική για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα της Nissan.
Παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων NISSAN

Το “X-in-1” αποτελεί απόρροια της εμπειρίας που κατέχει η Nissan στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που κυκλοφόρησε μαζικά στην αγορά, το 2010, ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο (EV), το Nissan LEAF, ενώ το 2016 κυκλοφόρησε το μοναδικό ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης κίνησης e-POWER, που υπόσχεται την ίδια οδηγική απόλαυση με ένα EV, χωρίς την ανάγκη φόρτισης στην πρίζα.

Σύμφωνα με το μακροπρόθεσμο όραμά της, Nissan Ambition 2030, η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει τη γκάμα της με 27 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 19 EVs, έως το οικονομικό έτος 2030.

Παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων NISSAN
TAGS NISSAN ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ