ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η BMW προετοιμάζεται πυρετωδώς για το μέλλον- Νέο τμήμα στο μεγάλο εργοστάσιο του Ρέγκενσμπουργκ

BMW Werk Regensburg Karosseriebau BMW

Με παραγωγή 342.521 αυτοκινήτων το 2024, η μονάδα του Ρέγκενσμπουργκ ήταν το ευρωπαϊκό εργοστάσιο οχημάτων του BMW Group με τον μεγαλύτερο όγκο παραγωγής.

Το εργοστάσιο του BMW Group στο Ρέγκενσμπουργκ εγκαινίασε ένα νέο τμήμα αμαξωμάτων, παρουσία της τοπικής επιτρόπου του Ρέγκενσμπουργκ, Τάνια Σουέϊγκερ και του δημάρχου του Νιούτρομπλινγκ, Χάραλντ Στάντλερ. Ο Διευθυντής του εργοστασίου, Άρμιν Έμπνερ, δήλωσε: “Τα μοντέλα BMW X1 και BMW X2 που παράγονται στο Ρέγκενσμπουργκ παραμένουν εξαιρετικά δημοφιλή στους πελάτες σε όλο τον κόσμο. Στην νέα αίθουσα παραγωγής στο Νιούτρομπλινγκ, κατασκευάζουμε αυτή τη στιγμή πάνω από 120 αμαξώματα καθημερινά, γεγονός που μας επιτρέπει να καλύψουμε την αυξημένη ζήτηση της αγοράς». Μόλις τα αμαξώματα ολοκληρώνονται στο Νιούτρομπλινγκ μεταφέρονται στο εργοστάσιο οχημάτων στο Ρέγκενσμπουργκ, όπου συναρμολογούνται σε έτοιμα αυτοκίνητα. Η εγκατάσταση λειτουργεί όλο το 24ωρο σε τρεις βάρδιες.

BMW Werk Regensburg Karosseriebau BMW

Κάθε 57 δευτερόλεπτα, ένα νέο όχημα βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο του Ρέγκενσμπουργκ, με το σύνολο να ξεπερνά τα 1.400 οχήματα καθημερινά. Με συνολική παραγωγή 342.521 αυτοκινήτων το 2024, το εργοστάσιο του Ρέγκενσμπουργκ κατέχει την πρωτοκαθεδρία στην παραγωγή οχημάτων για το BMW Group στην Ευρώπη για το 2024, ξεπερνώντας το 2023 (238.301 μονάδες) κατά 100.000 και πλέον οχήματα. Πάνω από το ένα τρίτο των οχημάτων που κατασκευάστηκαν το 2024 στο εργοστάσιο του Ρέγκενσμπουργκ ήταν ηλεκτροκίνητα, είτε plug-in υβριδικά είτε αμιγώς ηλεκτρικά. Μία αίθουσα περίπου 40.000 τ.μ. ανακαινίστηκε για να φιλοξενήσει το νέο τμήμα αμαξωμάτων στο Νιούτρομπλινγκ. Στο βόρειο τμήμα, κατασκευάστηκαν τέσσερις μικρότερες προσθήκες, καλύπτοντας σχεδόν 1.000 τετραγωνικά μέτρα. Σήμερα, περίπου 150 άτομα εργάζονται εκεί σε μία μόνο βάρδια. Η αίθουσα παραγωγής, η οποία κατασκευάστηκε το 2003, βρίσκεται σε εγκαταστάσεις που ανήκουν στην εταιρεία Preymesser.

Η BMW είχε προηγουμένως ενοικιάσει αυτήν την εγκατάσταση, χρησιμοποιώντας την για σκοπούς logistics. Τον Απρίλιο του 2024, η εταιρεία υπέβαλε με επιτυχία αίτηση για αλλαγή χρήσης από την πόλη του Νιούτρομπλινγκ και το Γραφείο Διοίκησης του Ρέγκενσμπουργκ. Το νέο τμήμα αμαξωμάτων κατασκευάστηκε σε χρόνο ρεκόρ, σε λιγότερο από 12 μήνες. Η αποσυναρμολόγηση των προηγούμενων εγκαταστάσεων logistics και η κατασκευή του νέου τμήματος αμαξωμάτων προχώρησαν παράλληλα. Τα πρώτα δοκιμαστικά αμαξώματα βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής τον Ιανουάριο και η παραγωγή εντατικοποιήθηκε τον Μάρτιο. Συνολικά, χρησιμοποιούνται 294 ρομπότ. 238 κεφαλές συγκόλλησης δημιουργούν μέχρι 4.771 ηλεκτροπόντες ανά αμάξωμα. Στο πλαίσιο της αύξησης της δυναμικότητας, τα αμαξώματα της BMW X1 δεν θα παράγονται πλέον μόνο στο υπάρχον τμήμα αμαξωμάτων του Ρέγκενσμπουργκ, αλλά και στο Nιούτρομπλινγκ.

BMW

Με μια επένδυση άνω των 550 εκατομμυρίων ευρώ τα τελευταία δύο χρόνια, το BMW Group διασφαλίζει επίσης το μέλλον και των δύο εργοστασίων στο Άνω Παλατινάτο -Ρέγκενσμπουργκ και Γουάκερσντορφ- σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Πολυάριθμες διακρίσεις για το εργοστάσιο και τα μοντέλα που κατασκευάζονται στο Regensburg έχουν επιβεβαιώσει τις εξαιρετικές επιδόσεις του τα τελευταία χρόνια. Μόλις πριν από λίγες ημέρες, η ομάδα του εργοστασίου Regensburg τιμήθηκε με το βραβείο “Factory Of The Year” 2024 στην κατηγορία “εξαιρετική συναρμολόγηση οχημάτων μαζικής παραγωγής” σε ένα συνέδριο. Το βραβείο αυτό απονέμεται στα πλαίσια ενός από τους σημαντικότερους βιομηχανικούς διαγωνισμούς της Γερμανίας. Η κριτική επιτροπή επεσήμανε ότι “η καινοτομία και η δυναμική με τις οποίες το εργοστάσιο του Ρέγκενσμπουργκ υλοποιεί τη μετάβαση στο iFactory, μαζί με όλο το προσωπικό, είναι άκρως εντυπωσιακές. Ειδικότερα, η ευελιξία τόσο στη διαμόρφωση του εργοστασίου όσο και μεταξύ των εργαζομένων αποτελεί πρότυπο και πηγή έμπνευσης για μία επιτυχημένη παραγωγή στη Γερμανία”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ