X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Ανανέωση για τα BMW C 400 X και C 400 GT

Τα δύο πολυτελή μεσαία scooters της BMW, το πιο δυναμικό «urban mobility» C 400 X και το πιο ταξιδιάρικο «gran turismo» C 400 GT, αναβαθμίστηκαν για το 2021 τεχνολογικά και στιλιστικά.

Οι αναβαθμίσεις τους επικεντρώνονται στον νέο Euro5 κινητήρα των 34 ίππων, στο ηλεκτρονικό γκάζι (E-gas), στη μετάδοση, στο ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας και στα φρένα. Βελτιώσεις, επιπλέον, έχουν γίνει στη λειτουργικότητα του χώρου κάτω από τη σέλα, και έχουν προστεθεί νέοι χρωματισμοί.

Επιμέλεια: Πάνος Διαμάντης

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας, με ισχύ 34 hp στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 35 Nm στις 5.750 στροφές, συνοδεύεται τώρα από νέο σύστημα διαχείρισης και βελτιστοποιημένο, φυγοκεντρικό συμπλέκτη. Η μετάδοση ισχύος γίνεται μέσω κιβωτίου CVT και ενός στρεπτικά άκαμπτου ψαλιδιού με ρουλεμάν έδρασης για ελάχιστους κραδασμούς και, κατά συνέπεια, περισσότερη άνεση.

Σημαντικό ρόλο τόσο στην κατανάλωση όσο και στην άνεση παίζει το ηλεκτρονικό γκάζι (E-gas) και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη πεταλούδα γκαζιού, καθώς και η βελτιστοποίηση ελέγχου των στροφών στο ρελαντί, μέσω μιας βαλβίδας παράκαμψης πεταλούδας γκαζιού και ενός συστήματος στροβιλισμού.

Κατά συνέπεια, η απόκριση του γκαζιού είναι πιο άμεση και πιο ομαλή, και το ρελαντί είναι πιο σταθερό, ενώ εκμηδενίστηκε η υστέρηση σύμπλεξης - που περιστασιακά εμφανιζόταν στο προηγούμενο μοντέλο. Βελτιώσεις έχουν γίνει, επίσης, και στην κυλινδροκεφαλή.

Η τροποποίηση του συστήματος ευστάθειας ASC (Automatic Stability Control) το έχει κάνει πλέον πιο άμεσο και διακριτικό σε ολισθηρές επιφάνειες, καθώς βασίζεται σε μικρότερους συντελεστές τριβής από πριν. Επίσης, ρυθμίζεται πια αυτόματα, π.χ. κατά την τοποθέτηση νέων ελαστικών.

Τα φρένα των νέων C 400 X και C 400 GT αναβαθμίστηκαν με νέες δαγκάνες και βελτιωμένη επαναφορά των εμβόλων σε αυτές, ενώ πλέον η αριστερή μανέτα του πίσω φρένου και η δεξιά για το εμπρός έχουν την ίδια διαδρομή, για πιο συμμετρική αίσθηση φρεναρίσματος.

Σχεδιαστικά, τα δύο μεσαία scooters στις εκδόσεις του 2021 ακολουθούν τις νέες τάσεις της BMW Motorrad και προσφέρονται σε τρία χρώματα και στις στιλιστικές εκδόσεις Sport (C 400 X) και Triple Black (C 400 GT).

Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, χωρητικότητας 31 λίτρων (45 λτ. με Flexcase) έχει καλύτερο φωτισμό, καθώς το φως έρχεται από πάνω και όχι από τα πλάγια. Επίσης, πέραν της παροχής ρεύματος 12V, στο δεξί ντουλαπάκι της ποδιάς έχει τοποθετηθεί τώρα μία θύρα φόρτισης USB.

Για επιπλέον χώρο, η λίστα προαιρετικών αξεσουάρ της BMW Motorrad περιλαμβάνει τις νέες πίσω βαλίτσες της Black Collection σε δύο διαφορετικά μεγέθη, με αδιάβροχη πολυεστερική επίστρωση TPU και ρυθμιζόμενους ιμάντες που τις μετατρέπουν σε σακίδια πλάτης. Επίσης, διατίθενται και οι βαλίτσες Topcase small και light, 30 και 29 λίτρων αντίστοιχα.

Στον πρόσθετο εξοπλισμό επίσης διατίθεται ψηλή ζελατίνα, χαμηλή σέλα με πλαφονιέρα, θερμαινόμενα γκριπ, το σύστημα πλοήγησης BMW Motorrad Navigator VI με βάση, προστατευτικό κρύσταλλο της οθόνης TFT 6.5”, σύστημα συναγερμού, πρόσθετος προβολέας LED και μπάρα προστασίας του κινητήρα.

Photo credits: BMW Motorrad

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ