Αναβάθμιση της Moto Guzzi V85 TT του 2021
Στη χρονιά που κλείνει έναν αιώνα ζωής, η Moto Guzzi εκσυγχρόνισε ακόμα περισσότερο το classic enduro της με βελτιώσεις στον κινητήρα, στα ηλεκτρονικά, στους τροχούς και στις ψηφιακές τεχνολογίες.
Το μινιμαλιστικό και ευέλικτο μεγάλο Adventure του Μαντέλο ντελ Λάριο, τόσο στην έκδοση V85 TT όσο και στην πιο ταξιδιάρικη V85 TT Travel, σύντομα θα είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας, με τιμή 12.000 Ευρώ στην «απλή» έκδοση και 13.350 € στην Travel.
Η δεύτερη, όπως μαρτυρά το όνομά της, δίνει έμφαση στο ταξίδι, διαθέτοντας επιπλέον ψηλότερο ανεμοθώρακα Touring, πλαϊνές βαλίτσες από τη σειρά Urban με μεγάλη χωρητικότητα και μειωμένο όγκο, ένα ζεύγος συμπληρωματικών φώτων LED, θερμαινόμενα γκριπ, καθώς και την πλατφόρμα πολυμέσων Moto Guzzi MIA για τη σύνδεση του smartphone με την ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων.
Στην αναβάθμιση του 2021 ο εγκάρσιος 90° αερόψυκτος V-twin κινητήρας, πιστός στην κλασσική φιλοσοφία του Μαντέλο που διατηρείται σε όλες τις σύγχρονες Moto Guzzi, αποδίδει περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μέσες στροφές. Προς το παρόν η ιταλική εταιρεία δεν έχει δώσει λεπτομέρειες για την ακριβή ισχύ και ροπή.
Σύμφωνα με τη Moto Guzzi, η μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές προκύπτει από το βελτιωμένο βύθισμα βαλβίδων (δύο ανά κύλινδρο) που προσφέρουν οι νέοι εκκεντροφόροι, τα ωστήρια και τα ζύγωθρα, καθώς και από τη νέα ρύθμιση τροφοδοσίας της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας.
Η ιταλική φίρμα, επίσης, διεύρυνε τα προγράμματα οδήγησης με δύο επιπλέον: τα Sport και Custom, που προστέθηκαν στα προϋπάρχοντα Strada (Άσφαλτος), Pioggia (Βροχή) και Off-road. Αυτά διαχειρίζονται τη λειτουργία του ελέγχου πρόσφυσης και του ABS, και την απόκριση του Ride-by-Wire γκαζιού.
Οι νέοι ακτινωτοί τροχοί με tubeless ελαστικά (χωρίς σαμπρέλα) εξοικονομούν 1,5 κιλό από το μη αναρτώμενο βάρος, ενώ η οθόνη έχει νέα γραφικά. Το cruise control περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, ενώ το Moto Guzzi MIA είναι προαιρετικό στη βασική έκδοση. Οι V85TT και V85TT Travel του 2021 έρχονται και με έναν τρίτο χρωματισμό, τον μαύρο, και με μικρές αλλαγές στα γραφικά.
Photo credits: Piaggio Press / Moto Guzzi