ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

Αναβαθμισμένες Honda CRF250R και CRF250RX για το 2022

Αναβαθμισμένες Honda CRF250R και CRF250RX για το 2022
HONDA EUROPE

Οι ιαπωνικές ΜΧ μοτοσικλέτες στα 250 κυβικά υιοθετούν τα "γονίδια" των αγωνιστικών CRF450, αποκτώντας στη γενιά του 2022 το πλαίσιο, το ψαλίδι και αναβαθμίσεις του κινητήρα αντίστοιχες με την παγκόσμια πρωταθλήτρια.

Η εφετινή εξέλιξη στην οικογένεια των off-road της Honda επικεντρώθηκε στα μεσαία κυβικά, στις CRF250R και CRF250RX, οι οποίες έχουν βελτιωθεί σχεδόν σε όλους τους τομείς τους - σε σημείο που φέρουν ακόμα και τα ίδια κόκκινα γραφικά με την τελευταία γενιά του CRF450R, της μοτοσικλέτας που πρωταγωνιστεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MXGP.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, η απόκριση στις χαμηλές και μέσες στροφές είναι κατά 15 τοις εκατό καλύτερη χάρη σε εκτενείς μετατροπές στην κυλινδροκεφαλή και στο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής (με ανανεωμένο χρονισμό των βαλβίδων) - οι οποίες έχουν, παράλληλα, επιφέρει και αύξηση της απόδοσης στις υψηλές στροφές κατά 10 τοις εκατό.

Σε αυτά συμβάλλει και η νέα κλιμάκωση του κιβωτίου, το οποίο συνεργάζεται με το συμπλέκτη 9 δίσκων που έχει γίνει τώρα περισότερο ανθεκτικός, και με πιο ελαφριά σε αίσθηση μανέτα. Και συμβάλλει, ακόμη, και η μείωση του βάρους κατά 3 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο CRF350R.

Όσο για τη CRF250RX του '22, επωφελείται από όλες τις βελτιώσεις του motocross μοντέλου, αλλά αυτή έχει διαφορετική χαρτογράφηση της ECU για το σύστημα ψεκασμού του καυσίμου, επικεντρωμένη περισσότερο στον enduro προσανατολισμό της. Για τον ίδιο σκοπό έχει μεγαλύτερο και πλαστικό ρεζερβουάρ 8 λίτρων (αντί του ρεζερβουάρ τιτανίου 6,3 λίτρων του CRF450R), καθώς και πλαϊνό σταντ από σφυρήλατο αλουμίνιο και στάνταρ νέες προστατευτικές χούφτες.

Αναβαθμισμένες Honda CRF250R και CRF250RX για το 2022
HONDA EUROPE


Η περαιτέρω ενίσχυση του κινητήρα των δύο εκδόσεων του CRF450 συνδυάζεται με την αναβάθμιση του πλαισίου και της ανάρτησης, για ακόμα ακριβέτερη απόκριση στις χωμάτινες απαιτήσεις. Η CRF250R του 2022 χρησιμοποιεί τώρα το πλαίσιο και το ψαλίδι της CRF450R, του παγκόμιου πρωταθλητή MX Tim Gajser.

Το πλαίσιο είναι πιο άκαμπτο και με καλύτερη γεωμετρία, και συνεργάζεται με την ανάρτηση της Showa που έχει δεχθεί πλήρες revalving από τους μηχανικούς της Honda για να προσφέρει βελτιωμένη συμπεριφορά στις στροφές.

Μια σημαντική πτυχή στην εξέλιξη του νέου σώματος των δύο μοτοσυκλετών είναι η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας «υπολογιστικής ρευστοδυναμικής» (Computational Fluid Dynamics, CFD), που απαιτεί τεράστια υπολογιστική ισχύ και χρησιμοποιείται στις κορυφαίες μορφές του motorsport παγκοσμίως.

Βάσει αυτού, η Honda κατάφερε να κατασκευάσει τα καλύμματα του ψυγείου από ένα ενιαίο κομμάτι πλαστικού αντί για δύο, και να προσθέσει έναν κάτω αεραγωγό για τη βελτίωση της ροής αέρα προς το ψυγείο. Η σέλα είναι μικρότερη, ελαφρύτερη και πιο χαμηλή στο πίσω τμήμα κατά 10mm, για να διευκολύνει τον αναβάτη στις κινήσεις του σώματός του.

TAGS ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ HONDA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ