X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

SUZUKI

Αποκάλυψη του νέου Suzuki GSX-S950

DINGO PHOTO

Το ιαπωνικό streetfighter είναι το νέο μέλος της οικογένειας GSX-S, με τον κινητήρα 999 κ.εκ. που «φορούσε» το προηγούμενο GSX-R1000, με «επιθετικό» σχεδιασμό και fun-to-drive χαρακτήρα για την πόλη και τον ορεινό δρόμο.

Το Suzuki GSX-S950, που αναμένεται στην ελληνική αγορά το προσεχές Φθινόπωρο, συνυπάρχει και μοιράζεται ίδια εμφάνιση και κινητήρα με το επίσης νέο GSX-S1000 - όμως δεν έχει την ίδια ισχύ, έχει λίγο μικρότερες διαστάσεις και κρατά τον έλεγχο του κόστους σε μηχανικά μέρη και εξοπλισμό ώστε με χαμηλότερη τιμή να τοποθετείται στα μεσαία streetfighters.

Ο κινητήρας, χωρητικότητας 999 κ.εκ., έχει τροποποιηθεί -όπως και η εξάτμιση και ο καταλύτης- για να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5, και η Suzuki έχει δώσει έμφαση στις χαμηλές και μέσες στροφές του - ώστε να είναι αποδοτικότερος στην πόλη και στην καθημερινότητα.

DINGO PHOTO

Αποδίδει 95 ίππους και φυσικά λειτουργεί με ψεκασμό, ενώ στην εξάτμισή του (4-2-1) επιδρά το σύστημα Suzuki Exhaust Tuning (SET). Ο συμπλέκτης του είναι μονόδρομος, και το σύστημα Suzuki Clutch Assist System (SCAS) συμβάλλει στην ήπια επιβράδυνση και σε καλύτερο έλεγχο στα κατεβάσματα σχέσεων.

Στο σχεδιασμό του νέου GSX-S950 κυριαρχεί ο LED προβολέας και οι αιχμηρές γραμμές, το μυώδες ρεζερβουάρ που χωρά 19 λίτρα καυσίμου, και πίσω η minimal ουρά που επίσης διαθέτει LED φως. Άλλο ένα δυναμικό στοιχείο είναι η ανθρακονημάτινη υφή των πλευρικών φέρινγκ του ψυγείου, που συνδυάζονται με αρκετά δυναμικά γραφικά. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, Full-LCD.

SUZUKI MOTO MEDIA

Ο συμβιβασμός, πάντως, του «μικρότερου» streetfighter της Suzuki στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη δεν το άφησε φτωχό ή ελλιπές: το ψαλίδι αλουμινίου που προέρχεται από το GSX-R1000 συνδυάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ., η πίσω ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, ενώ τα φρένα περιλαμβάνουν 4πίστονες δαγκάνες mono-block δαγκάνες Tokico με δισκόφρενα 310 χλστ. και φυσικά ABS. Οι ζάντες αλουμινίου 6 ακτινών φορούν ελαστικά Dunlop SPORTMAX Roadsport2.

TAGS SUZUKI ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ