Αποκάλυψη του νέου Suzuki GSX-S950
Το ιαπωνικό streetfighter είναι το νέο μέλος της οικογένειας GSX-S, με τον κινητήρα 999 κ.εκ. που «φορούσε» το προηγούμενο GSX-R1000, με «επιθετικό» σχεδιασμό και fun-to-drive χαρακτήρα για την πόλη και τον ορεινό δρόμο.
Το Suzuki GSX-S950, που αναμένεται στην ελληνική αγορά το προσεχές Φθινόπωρο, συνυπάρχει και μοιράζεται ίδια εμφάνιση και κινητήρα με το επίσης νέο GSX-S1000 - όμως δεν έχει την ίδια ισχύ, έχει λίγο μικρότερες διαστάσεις και κρατά τον έλεγχο του κόστους σε μηχανικά μέρη και εξοπλισμό ώστε με χαμηλότερη τιμή να τοποθετείται στα μεσαία streetfighters.
Ο κινητήρας, χωρητικότητας 999 κ.εκ., έχει τροποποιηθεί -όπως και η εξάτμιση και ο καταλύτης- για να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5, και η Suzuki έχει δώσει έμφαση στις χαμηλές και μέσες στροφές του - ώστε να είναι αποδοτικότερος στην πόλη και στην καθημερινότητα.
Αποδίδει 95 ίππους και φυσικά λειτουργεί με ψεκασμό, ενώ στην εξάτμισή του (4-2-1) επιδρά το σύστημα Suzuki Exhaust Tuning (SET). Ο συμπλέκτης του είναι μονόδρομος, και το σύστημα Suzuki Clutch Assist System (SCAS) συμβάλλει στην ήπια επιβράδυνση και σε καλύτερο έλεγχο στα κατεβάσματα σχέσεων.
Στο σχεδιασμό του νέου GSX-S950 κυριαρχεί ο LED προβολέας και οι αιχμηρές γραμμές, το μυώδες ρεζερβουάρ που χωρά 19 λίτρα καυσίμου, και πίσω η minimal ουρά που επίσης διαθέτει LED φως. Άλλο ένα δυναμικό στοιχείο είναι η ανθρακονημάτινη υφή των πλευρικών φέρινγκ του ψυγείου, που συνδυάζονται με αρκετά δυναμικά γραφικά. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, Full-LCD.
Ο συμβιβασμός, πάντως, του «μικρότερου» streetfighter της Suzuki στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη δεν το άφησε φτωχό ή ελλιπές: το ψαλίδι αλουμινίου που προέρχεται από το GSX-R1000 συνδυάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ., η πίσω ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, ενώ τα φρένα περιλαμβάνουν 4πίστονες δαγκάνες mono-block δαγκάνες Tokico με δισκόφρενα 310 χλστ. και φυσικά ABS. Οι ζάντες αλουμινίου 6 ακτινών φορούν ελαστικά Dunlop SPORTMAX Roadsport2.