X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

Aprilia Tuareg 660: Η μεσαία Adventure του Νοάλε

PHOTO CREDITS: APRILIA

Η Aprilia αποκάλυψε το πολυαναμενόμενο μεσαίο της off-roader, το τρίτο μέλος της με τον κινητήρα 660 δίπλα στις RS και Tuono, επαναφέροντας το όνομα Tuareg μετά από τρεις δεκαετίες.

Οι πληροφορίες για την Adventure παραλλαγή που θα συμπλήρωνε την τριάδα στα 660 κυκλοφορούσαν για πολύ καιρό, και τώρα η Aprilia αποκάλυψε τη μοτοσικλέτα με την οποία θα αντιμετωπίσει -μεταξύ άλλων- τη Yamaha Tenere 700 σε μια κατηγορία που κερδίζει συνεχώς έδαφος.

Ο δικύλινδρος 660, άλλωστε, είναι ένας κινητήρας που έχει αποδειχθεί εξαιρετικά ταιριαστός τόσο στο RS660 όσο και στο naked Tuono 660 - και στο Tuareg έχει ρυθμιστεί ώστε να αποδίδει μεν λιγότερη ισχύ (80 ίππους) αλλά περισσότερη ροπή (70 Nm) και πιο πολύ στις χαμηλές και μέσες στροφές, για την εκτός δρόμου οδήγηση.

Οι συμπαγείς του διαστάσεις επιτρέπουν να υπάρξει απόσταση από το έδαφος 24 εκατοστών. Μαζί με αυτό, στις Adventure αναζητήσεις μακριά από την άσφαλτο επίσης συμβάλλει η αυτονομία του ρεζερβουάρ των 18 λίτρων, ο τροχός 21 ιντσών εμπρός (18'' πίσω), ο περιορισμός του βάρους χαμηλά -στα 187 κιλά- και οι μεγάλες διαδρομές 240 χιλ. της ανάρτησης (πιρούνι διαμέτρου 43 mm και μονό αμορτισέρ με προοδευτικό μοχλικό σύστημα).

APRILIA

Κατά τα άλλα, το ύψος της σέλας δεν ξεπερνά τα 860 χιλ., ενώ το νέο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο με βραχίονες αλουμινίου εξασφαλίζει μεταξόνιο μεγαλύτερο του 1,5 μέτρου και προσεγμένη κατανομή βάρους με συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο. Έτσι, μαζί με το χαμηλότερο βάρος, το Tuareg είναι πολύ πιο ευέλικτο από μια μεγαλύτερου κυβισμού On-Off.

Η Aprilia φυσικά συνοδεύει το νέο Tuareg με το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων APRC: μέσω της υψηλής ευκρίνειας TFT οθόνης 5 ιντσών, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων οδηγικών προφίλ. Τα δύο από αυτά είναι ρυθμιζόμενα, και ένα αφορά αποκλειστικά στην off-road οδήγηση.

Στην τελευταία περίπτωση, μεταβάλλεται η παρέμβαση του το Traction Control, ενώ το ABS απενεργοποιείται και στους δύο τροχούς ή μόνο στον πίσω. Τα ηλεκτρονικά του Tuareg συμπληρώνονται από τις ρυθμίσεις του κινητήρα Engine Map και Engine Brake, καθώς και από το Cruise Control για τον αυτοκινητόδρομο.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Νοάλε, το νέο Aprilia Tuareg 660 αναμένεται να γίνει διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά στο τέλος αυτού του έτους - ενώ αναμένονται και οι αντίστοιχες πληροφορίες για την Ελλάδα.

TAGS ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ APRILLIA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ