X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Daytona 310 Τ2: Η Adventure πλευρά

DAYTONA

Η 310 Τ2 είναι μια παραλλαγή της Τ1 με περισσότερα στοιχεία περιπέτειας, καθώς και τώρα με κινητήρα προδιαγραφών Euro 5.

Τα στοιχεία που δίνουν πιο "χωμάτινο" χαρακτήρα στην 310 Τ2 είναι ο τροχός 19 ιντσών εμπρός με ακτίνες, το ψαλίδι δύο μπράτσων, οι προστατευτικές μπάρες στις πλευρές της, και το ρεζερβουάρ 19 λίτρων που εξασφαλίζει αυτονομία 480 χιλιομέτρων.

Μια σημαντική εξέλιξη είναι η αναβάθμιση του μονοκύλινδρου, υγρόψυκτου, τετραβάλβιδου κινητήρα των 312 κ.εκ., που πλέον καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro5,διαθέτοντας και ηλεκτρονικό ψεκασμό μέσω της μονάδας EFI τηςBosch.

DAYTONA


Ο κινητήρας αποδίδει 35 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 30 Nm ροπής στις 7.500 στροφές, ενώ η Daytona ανακοίνωσε μέση κατανάλωση της τάξης των 3,9 λίτρων / 100χλμ. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο χαρτογραφήσεων, των eco καιsport,οι οποίες θέτουν ως προτεραιότητα τον περιορισμό της κατανάλωσης ή την πλήρη ισχύ,αντίστοιχα.

Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 6 σχέσεις, ενώ ο συμπλέκτης ολίσθησης κάνει πιο ξεκούραστη της χρήση της μανέτας και μειώνει την αποσταθεροποίηση του πίσω τροχού σε απότομα κατεβάσματα. Τα φρένα αποτελούνται από δισκόφρενα εμπρός-πίσω (300 και 230 χλστ. αντίστοιχα) με ABS τηςBosch,η εμπρός ανάρτηση έχει ενισχυμένο ψαλίδι κράματος αλουμινίου και η πίσω ανάρτηση αμορτισέρ αζώτου.

DAYTONA


Η μεγάλη ψηφιακή TFT οθόνη των οργάνων είναι έγχρωμη, προσφέρει την επιλογή μεταξύ τεσσάρων θεματικών γραφικών, και η φωτεινότητά της ρυθμίζεται αυτόματα ή από τον αναβάτη. Μεταξύ των ενδείξεών της είναι και η πολύ σημαντική προειδοποίηση από την σύστημα TPMSπαρακολούθησης της πίεσης και της θερμοκρασίας των ελαστικών.

Στον εξαιρετικά πλούσιο για τα δεδομένα εξοπλισμό της 310 Τ2 περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προβολέα και πίσω φώτα LED, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα,ηλεκτρικό άνοιγμα της σέλας και της τάπας του ρεζερβουάρ, διπλή θύρα USB,χούφτες από κράμα αλουμινίου για την προστασία των χεριών, ντουλαπάκι πίσω από το τιμόνι, αλλά και το Keyless σύστημα για ενεργοποίηση της μοτοσικλέτας χωρίς να βγει το κλειδί από την τσέπη ή της τσάντα.

Η Daytona by Zontes 310 T2, που απευθύνεται και σε κατόχους άδειας Α2, διατίθεται σε μαύρο, μπλε ή άσπρο στην ίδια τιμή με την 310 Τ1, δηλαδή 4.495 ευρώ, με εγγύηση 4 ετών.

PHOTO CREDITS: DAYTONA

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ