ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ

Ducati Multistrada V2: Ελαφρύτερη, πιο ευέλικτη αλλά εξίσου συναρπαστική για το 2025

DUCATI MEDIA
Ducati Multistrada V2 2025 DUCATI MEDIA

Το μεσαίο δικύλινδρο crossover της Ducati έρχεται για το 2025 πλήρως ανασχεδιασμένο και με κυριότερο ατού την εντυπωσιακή μείωση του βάρους κατά 18 κιλά, με όλα τα οφέλη που έχει αυτό για την ακρίβεια στο χειρισμό και την ευκολία στους ελιγμούς της πόλης και σε χαμηλές ταχύτητες.

Η νέα Multistrada V2 διατηρεί τον μπροστινό τροχό 19 ιντσών για να παραμείνει ασφαλής και διασκεδαστική ακόμα και στην πιο τραχιά άσφαλτο, ωστόσο έχει ανασχεδιαστεί πλήρως γύρω από το μονοκόκ πλαίσιο αλουμινίου και τον νέο δικύλινδρο κινητήρα V2, με τελικό αποτέλεσμα να γίνει 18 κιλά ελαφρύτερη από το τρέχον μοντέλο.

Τα 199 κιλά της (πλήρης υγρών χωρίς καύσιμο) είναι η χαμηλότερη τιμή στην κατηγορία, ευνοώντας το χειρισμό και τους ελιγμούς από στάση και σε χαμηλή ταχύτητα - ακόμη και όταν είναι πλήρως φορτωμένη.

Η σχεδίαση της νέας V2 αντλεί έμπνευση από τις στυλιστικές ιδέες που έχουν γράψει ιστορία στην οικογένεια Multistrada. Οι οριζόντιεςγραμμές συνδυάζονται με την “ανάλαφρη’ και κοντή ουρά και με σπορ ρύγχος, που τονίζονται από τα πλαϊνά πάνελ που ενισχύουν το μπροστινό μέρος. Οι επιφάνειες των ώμων, οι εμπρόσθιες μάζες και το «ράμφος» -ιστορικά διακριτικά χαρακτηριστικά της Multistrada – έχουν γίνει ακόμη πιο αρμονικά.

DUCATI MEDIA
Ducati Multistrada V2 2025 DUCATI MEDIA

Στη νέα Multistrada V2 το Centro Stile Ducati καθόρισε τις γραμμές του σε στενή συνεργασία με τεχνικούς από τοκέντρο έρευνας και εξέλιξης(R&D), για να ενσωματώσει αεροδυναμικές λύσεις στο σχεδιασμό που μελετήθηκε για τη βελτίωση της θερμικής άνεσης και της προστασίας από τα στοιχεία της φύσης.

Ο ανεμοθώρακας, εξαιρετικά προστατευτικός και με ρυθμιζόμενο ύψος, καθορίστηκε μέσω προσεκτικής αεροδυναμικής έρευνας που περιελάμβανε επίσης τα πλαϊνά φτερά, που είναι ενσωματωμένα στο μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας.

Για τη θερμική άνεση, όπως και στην Multistrada V4, έχουν εισαχθεί πλευρικοί αεραγωγοί, ενσωματωμένοι στο σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας που βοηθούν στην κατεύθυνση του καθαρού αέρα στα πόδια του αναβάτη.

Οι νέοι προβολείς και το DRL -εμπνευσμένα από την τελευταία γενιά Panigale και Multistrada V4- συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας συμπαγούς και επιθετικής μπροστινής όψης, άμεσα αναγνωρίσιμης.

DUCATI MEDIA
Ducati Multistrada V2 2025 DUCATI MEDIA

Το μικρότερο "ράμφος" είναι καλά ενσωματωμένο στο φέρινγκ και δημιουργεί μια πιο αρμονική εικόνα. Τα φλας, λεπτά και εναρμονισμένα στο σχεδιασμό των πλευρικών πάνελ, έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως και επανατοποθετηθεί για να προσφέρουν βέλτιστη ορατότητα και να δημιουργήσουν ένα κενό μεταξύ αυτών και του φέρινγκ που επιτρέπει τη διέλευση καθαρού αέρα προς τον αναβάτη.

Η ουρά είναι πολύ λεπτή και ελαφριά, χάρη στη μικρότερη πίσω χειρολαβή που ανασχεδιάστηκε για να εγγυάται λειτουργικότητα και εργονομία, όπως και οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη που βελτιώνουν την ευρυχωρία των αναβατών - και συγκεκριμένα το χώρο για τα πόδια και το σώμα τους, κάνοντας πιο άνετη την οδήγηση με πλαϊνές βαλίτσες και top case.

Για να μπορεί ο αναβάτης να φθάνει τα πόδια του στο έδαφος με ασφάλεια, ησέλα τηςνέας Multistrada V2 μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις, με ύψος 850 και 830 mm. Επιπλέον, ο κατάλογος Ducati Performance προσφέρει ως αξεσουάρ μία ψηλή σέλα στα 870 mm και μία χαμηλή στα 810 mm. Στην έκδοση S, χάρη στο ημιενεργό DSS (Ducati Skyhook Suspension) και το σύστημα ελάχιστης προφόρτισης, είναι δυνατή η μείωση του ύψους της σέλας στα 790 mm.

DUCATI MEDIA
Ducati Multistrada V2 2025 DUCATI MEDIA

Η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με τον νέο κινητήρα V2 της Ducati, έναν V-twin 90°, 890 cc, με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής (IVT). Αυτός ο νέος κινητήρας, εξαιρετικά συμπαγής και ελαφρύς -βάρους μόλις 54,9 κιλών- συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του βάρους. Σε αυτή τη διαμόρφωση αποδίδει 115 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής στις 8.250 σ.α.λ.

Χάρη στον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ο κινητήρας V2 βελτιστοποιεί την απόδοση, την διαχείριση ισχύος και την κατανάλωση. Η ισχύς στις υψηλές στροφές συνδυάζεται με τη σταθερή παροχή ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές: περισσότερο από το 70% της μέγιστης ροπής είναι ήδη διαθέσιμο στις 3.500 σ.α.λ. και μεταξύ 3.500 και 11.000 σ.α.λ. η τιμή δεν πέφτει ποτέ κάτω από το 75%.

Έτσι συνδυάζει την ομαλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές περιστροφής, παρέχει σταθερή απόδοση στα μικρά ανοίγματα γκαζιού, ενώ βελτιώνει την οδηγική απόλαυση στα ταξίδια αλλά και την άνεση στην κυκλοφορία αφού επιτρέπει μία ομαλότερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.

Τέλος, οι σχέσεις μετάδοσης έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την Multistrada, με κοντύτερη πρώτη και δεύτερη σχέση για τη βελτίωση της χρηστικότητας σε χαμηλές ταχύτητες και επιτάχυνση με πλήρες φορτίο. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξοπλισμένο με το νέο Ducati Quick Shift 2.0, το οποίο προσφέρει πιο ακριβή αίσθηση πεντάλ και ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων.

DUCATI MEDIA
Ducati Multistrada V2 2025 DUCATI MEDIA

Η νέα Multistrada V2 διαθέτει, παράλληλα, πλήρως επανασχεδιασμένο πλαίσιο, πίσω υποπλαίσιο και ψαλίδι, τα οποία υιοθετούν την ίδια κατασκευαστική φιλοσοφία με την Multistrada V4. Το πλαίσιο είναι ένα μονοκόκ αλουμίνιο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως σταθερό τμήμα του, το υποπλαίσιο είναι ένα ατσάλινο σωληνωτό και το ψαλίδι από χυτευτό αλουμίνιο.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τον νέο κινητήρα V2, επιτρέπουν στην Multistrada να φτάσει σε εξαιρετικά χαμηλό βάρος: μόνο 199 κιλά πλήρης υγρών χωρίς καύσιμο, για την έκδοση V2 και 202 κιλά για την έκδοση V2 S εξοπλισμένη με ημι-ενεργή ανάρτηση.

Χάρη στον πλήρη επανασχεδιασμό και τη λύση του μονοκόκ πλαισίου, οι μηχανικοί της Ducati κατάφεραν να δημιουργήσουν μια ιδιαίτερα λεπτή μοτοσυκλέτα, που επιτρέπει στους αναβάτες να βάζουν τα πόδια τους στο έδαφος πιο εύκολα.

Επιπλέον, η περιοχή επαφής των γονάτων και του εσωτερικού των μηρών με τις επιφάνειες της μοτοσυκλέτας έχει βελτιωθεί, αυξάνοντας την οδηγική απόλαυση και την αίσθηση ελέγχου σε υψηλές ταχύτητες.

Χάρη στη νέα εργονομία, η νέα Multistrada V2 απαιτεί λιγότερη προσπάθεια στο τιμόνι για να γείρει και εγγυάται πιο ουδέτερη συμπεριφορά κατά την είσοδο της στροφής αλλά και την οδήγηση σε διαδοχικές στροφές.

Η Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με πιρούνι Marzocchi με καλάμια 45 mm και αμορτισέρ Sachs με προοδευτικό σύνδεσμο και τα δύο πλήρως ρυθμιζόμενα. Η έκδοση V2 S διαθέτει ημι-ενεργή ανάρτηση με ηλεκτρονικό έλεγχο Ducati Skyhook, βελτιώνοντας περαιτέρω την άνεση, την ασφάλεια και τις επιδόσεις χάρη στις νέες ηλεκτρονικές παραμέτρους που περιορίζουν την βύθιση κατά το φρενάρισμα (anti-dive) και την τάση να «κάθονται» κατά την επιτάχυνση (anti-squat), εξασφαλίζοντας μέγιστη ακρίβεια οδήγησης.

Επιπλέον, η λειτουργία ελάχιστης προφόρτισης επιτρέπει στο χαμήλωμα της πίσω ανάρτησης με το απλό πάτημα ενός κουμπιού, διευκολύνοντας την επαφή των ποδιών στο έδαφος, ειδικά όταν είναι πλήρως φορτωμένη και με συνοδηγό. Όπως και στη νέα Multistrada V4, οι λειτουργίες της ανάρτησης μπορούν να επιλεγούν ανεξάρτητα από τις λειτουργίες οδήγησης ώστε να επιλεχθεί η προτιμώμενη βαθμονόμηση ανάρτησης, διατηρώντας παράλληλα αμετάβλητες τις παραμέτρους ηλεκτρονικού ελέγχου και την απόκριση του κινητήρα.

DUCATI MEDIA
Ducati Multistrada V2 2025 DUCATI MEDIA

Και οι δύο εκδόσεις της Multistrada V2 είναι εξοπλισμένες με μπροστινό τροχό 19" σε συνδυασμό με πίσω τροχό 17", με ελαστικά Pirelli Scorpion Trail II και διαδρομή ανάρτησης 170 mm, για να προσφέρουν ευελιξία και αίσθηση οδήγησης. Το σύστημα φρένων Brembo διαθέτει διπλούς μπροστινούς δίσκους 320 mm και μονό δίσκο 265 mm πίσω, παρέχοντας φρενάρισμα αναφοράς σε κάθε περίσταση.

Το πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών ελέγχεται από τον αναβάτη μέσω επανασχεδιασμένων χειριστηρίων τιμονιού και της νέας TFT 5" έγχρωμης οθόνης, με ένα πλήρως ανανεωμένo πολύγλωσσο interface βασισμένο σε τρία διαφορετικές Infomodes.

Τα πέντε διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Enduro και Wet) προσφέρουν τη δυνατότητα προσαρμογής της Multistrada V2 σε διαφορετικές συνθήκες, ρυθμίζοντας την ισχύ και την απόκριση του κινητήρα σε προκαθορισμένες και τροποποιήσιμες τιμές, χάρη στα τέσσερα Power Modes με τα οποία είναι εξοπλισμένος ο κινητήρας.

Τα Riding Modes, φυσικά, ρυθμίζουν το cornering ABS, το Ducati Traction Control (DTC), το Ducati Wheelie Control (DWC) και το Engine Brake Control (EBC) σε προκαθορισμένα επίπεδα, τα οποία μπορούν να τροποποιηθούν από τον αναβάτη.

Τα τρία Infomodes (Road, Road Pro και Rally) επιτρέπουν να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι δυνατότητες της οθόνης, αλλάζοντας τις πληροφορίες που εμφανίζονται για να προσφέρει στον αναβάτη την καλύτερη εμπειρία οδήγησης σε κάθε περίσταση: Το Road Pro, για παράδειγμα, παρέχει το ποσοστό ισχύος και ροπής που χρησιμοποιείται σε πραγματικό χρόνο.

Τέλος, η νέα Ducati Multistrada V2 διαθέτει πλούσιο βασικό εξοπλισμό, όπως Cruise Control, υποδοχή USB , Ducati Brake Light EVO και, στην περίπτωση του V2 S, το σύστημα πολυμέσων Ducati, με δυνατότητα ενεργοποίησης του αξεσουάρ πλοήγησης Turn-by-turn.

DUCATI MEDIA
Ducati Multistrada V2 2025 DUCATI MEDIA

Επιπλέον, η νέα λειτουργία Coming Home διατηρεί ενεργή τη μεσαία σκάλα όταν η ανάφλεξη είναι απενεργοποιημένη, για να φωτίζει την περιοχή μπροστά από τη μοτοσυκλέτα και να διευκολύνει την είσοδο στο σπίτι.

Όπως όλες οι Multistrada, ο νέος V2 έχει επίσης σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους Ducatisti να ταξιδεύουν με μέγιστη ηρεμία χάρη στα διαστήματα συντήρησης αναφοράς (έλεγχος απόστασης βαλβίδων κάθε 30.000 km) και την εργοστασιακή εγγύηση 4EVER Ducati. Όλα αυτά με την ηρεμία που προσφέρει ένα δίκτυο περισσότερων από 800 επίσημων αντιπροσώπων της Ducati σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να προσαρμόσει τη Multistrada V2 σύμφωνα με τις ανάγκες του. Πλαϊνές βαλίτσες χωρητικότητας 60 λίτρων ή αλουμινένιες χωρητικότητας 76 λίτρων τοποθετούνται στην μοτοσυκλέτα με αιωρούμενα εξαρτήματα για τη βελτίωση της σταθερότητας και συνεπώς της ασφάλειας. Τα ατσάλινα προστατευτικά συμβάλλουν στον περιορισμό των ζημιών σε περίπτωση πτώσης και το κεντρικό σταντ διευκολύνει τις συντήρηση και φόρτωση της μοτοσυκλέτας.

Οι λάτρεις της περιπέτειας μπορούν να τοποθετήσουν ακτινωτούς τροχούς, οι οποίοι κάνουν την Multistrada V2 πιο ευέλικτη, επιτρέποντάς της να συνεχίσει το ταξίδι όταν τελειώσει η άσφαλτος. Τέλος, όσοι θέλουν να βελτιώσουν την Multistrada V2 αλλάζοντας τον ήχο της εξάτμισης, μπορούν να επιλέξουν από τις διάφορες λύσεις που προσφέρει η Termignoni.

Η νέα Multistrada V2 θα είναι διαθέσιμη στη βασική έκδοση σε χρώμα Ducati Red και στην έκδοση V2 S, με ημι-ενεργή ανάρτηση DSS σε χρώματα Ducati Red & Storm Green. Επιπλέον διατίθεται η επιλογή του εξοπλισμού Travel, με πλαϊνές βαλίτσες, κεντρικό σταντ και θερμαινόμενα grips. Αναμένεται στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2025, και σε 35 kW για μοτοσυκλετιστές με άδεια A2._[Δελτίο Τύπου]

Multistrada V2 S

  • Ducati V2 κινητήρας, 890 cc
  • Μέγιστη ισχύς 115 hp στις 10.750 σ.α.λ.
  • Μέγιστη ροπή 92 Nm στις 8.250 σ.α.λ.
  • Βάρος, χωρίς καύσιμο: 202 kg
  • Πλαίσιο αλουμινίου monocoque
  • Ρεζερβουάρ 19 λίτρων
  • Ducati Skyhook Suspension με διαχείριση λειτουργίας ανάρτησης και λειτουργία ελάχιστης προφόρτισης
  • Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πιρούνι Marzocchi με καλάμια 45 mm, διαδρομή 170 mm
  • Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αμορτισέρ Sachs, διαδρομή 170 mm
  • Ζάντες αλουμινίου με 19" εμπρός και 17" πίσω
  • Σύστημα φρένων Brembo με διπλό μπροστινό δίσκο 320 mm και πίσω δίσκο 265 mm
  • Ελαστικά Pirelli Scorpion Trail II
  • Ηλεκτρονικό πακέτο τελευταίας γενιάς με αδρανειακή μονάδα μέτρησης 6 αξόνων (6D IMU): ABS με λειτουργία στροφής. Έλεγχος πρόσφυσης Ducati (DTC); Ducati Wheelie Control (DWC); Γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων Ducati (DQS) 2.0; Έλεγχος φρένου κινητήρα (EBC).
  • Νέα οθόνη TFT 5" με διαχείριση Infomode και επανασχεδιασμένα χειριστήρια τιμονιού
  • Λειτουργίες οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Enduro, Wet)
  • Λειτουργίες ισχύος (Υψηλή, Μεσαία, Χαμηλή, Εκτός δρόμου)
  • Προβολείς full-LED με λειτουργία DRL και Coming Home
  • Ducati Φως φρένων EVO
  • Σύστημα πολυμέσων Ducati
  • Σύστημα σταθεροποίησης ταχύτητας
  • Υποδοχή USB στο καντράν
  • Χρώμα: Ducati Κόκκινο / Storm Green

Multistrada V2
Ίδιο επίπεδο εξοπλισμού, όπως Multistrada V2 S με διαφοροποίηση :

  • Βάρος, χωρίς καύσιμο: 199 kg
  • Πιρούνι Marzocchi με καλάμια 45 mm με μηχανικό έλεγχο, διαδρομή 170 mm
  • Αμορτισέρ Sachs με μηχανικό έλεγχο, διαδρομή 170 mm
  • Σύστημα πολυμέσων Ducati
  • Χρώμα: Ducati Red
TAGS ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΝΕΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΕΣ DUCATI MULTISTRADA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ