ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Έρχεται η Ducati SuperSport 950

Έρχεται η Ducati SuperSport 950
Έρχεται η Ducati SuperSport 950 B.ARENA PHOTO

Υιοθετώντας από την Panigale V4 περισσότερα σχεδιαστικά στοιχεία και τεχνολογίες, η SuperSport 950 του 2021 μπήκε στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Μπολόνια.

Η Ducati SuperSport 950 παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της να συνδυάζει τη σπορ οδήγηση με λίγο περισσότερη άνεση στην καθημερινή χρήση και στην πόλη, και μαζί να αποτελεί το πρώτο σκαλοπάτι προς όποιον θέλει να ανέβει στα υψίπεδα των πανίσχυρων supersport κατασκευών.

Μόνο που τώρα το κάνει αντλώντας από εκεί, από την εξωτική Panigale V4, τεχνολογικά στοιχεία (κυρίως ηλεκτρονικά), καθώς και σχεδιαστικές γραμμές. Επίσης, στην έκδοση του 2021, η SuperSport 950 έχει πλέον κινητήρα προδιαγραφών ρύπων Euro5, και μαζί προσφέρει πλουσιότερο εξοπλισμό στις δύο της εκδόσεις, Sport και Touring.

Οι σχεδιαστικές ομοιότητες με τη μεγάλη της αδελφή εντοπίζονται στον full-LED προβολέα με φώτα ημέρας DRL, αλλά και στα πλαϊνά πλαστικά. Για την περαιτέρω βελτίωση της άνεσης, η ανασχεδιασμένη σέλα είναι πιο επίπεδη για να προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και χώρο, και έχει διαφορετικό υλικό. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη, και στους αναβάτες φτάνει ακόμα λιγότερη από τη θερμότητα του κινητήρα.

Έρχεται η Ducati SuperSport 950
Έρχεται η Ducati SuperSport 950 @MCAMPELLI


Ο δικύλινδρος κινητήρας Ducati Testastretta, παρότι πια καλύπτει τη νόρμα Euro5, εξακολουθεί να αποδίδει 110 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 6.500 στροφές - σε μια μοτοσυκλέτα βάρους 184 κιλών.

Στο πλαίσιο, πάντα, της φιλοσοφίας να εισάγει νέους αναβάτες στον πλανήτη των supersport, έχει αρκετά ομαλή καμπύλη ροπής, χωρίς εκρήξεις ισχύος που θα έκαναν ασυγκράτητο τον πίσω τροχό. Για τον ίδιο λόγο, διατίθεται και μια χαμηλότερης ισχύος έκδοση, για κατόχους διπλώματος Α2.

Πέραν της καμπύλης ροπής, για τον ίδιο λόγο είναι σημαντική και η αναβάθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων, που φυσικά ελέγχονται από τον αισθητήρα IMU 6 αξόνων και ρυθμίζονται από τη νέα οθόνη full-TFT 4,3 ιντσών του πίνακα οργάνων.

Πρόκειται για τα Cornering ABS, Traction Control, τον έλεγχο σούζας Wheelie Control που εφαρμόζεται εδώ για πρώτη φορά, αλλά και το Quickshifter. Επίσης, ο αναβάτης επιλέγει ανάμεσα στα οδηγικά προφίλ Sport, Touring και Urban, πάντα μέσα από την οθόνη TFT.

Έρχεται η Ducati SuperSport 950
Έρχεται η Ducati SuperSport 950 © STUDIO GDS


Τα γραφικά της τελευταίας επίσης παραπέμπουν στην Panigale V4. Διαθέτουν ένα μεγάλο ψηφιακό στροφόμετρο με την ένδειξη της σχέσης του κιβωτίου και εύκολη πλοήγηση, ενώ παράλληλα προσφέρεται η δυνατότητα συνδεσιμότητας του smartphone με την προσθήκη του συστήματος πολυμέσων Ducati Multimedia System (DMS). Κάτω από τη σέλα υπάρχει, επίσης, θύρα USB.

Τέλος, το πλαίσιο και υποπλαίσιο τύπου trellis συμπληρώνει το πιρούνι 43mm της Marzocchi και το αμορτισέρ της Sachs (ή πιρούνι και αμορτισέρ Ohlins πλήρως ρυθμιζόμενα στην έκδοση Sport) και φρένα της Brembo, ενώ ο υδραυλικός έλεγχος του συμπλέκτη κάνει πιο ξεκούραστη τη ζωή στην πόλη.

Η νέα Ducati SuperSport 950, μετά την έναρξη της παραγωγής της, αναμένεται να είναι διαθέσιμη από τον Φεβρουάριο στο κόκκινο Ducati Red για τις δύο εκδόσεις και επιπλέον στο λευκό Arctic White Silk για την έκδοση S.

Photo credits: Ducati

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ