Εκσυγχρονισμός του Honda Vision 110 για το 2021
Το ιαπωνικό scooter της Honda, εκσυγχρονίστηκε με νέο σχεδιασμό, κινητήρα και πλούσιο εξοπλισμό.
Ένα χρόνο πριν κλείσει μια δεκαετία από την έλευσή του στην Ευρώπη, το ιαπωνικό scooter εκσυγχρονίστηκε με νέο Euro5 κινητήρα, ανασχεδιασμένο πλαίσιο και στιλ, καθώς και με πλουσιότερο εξοπλισμό.
Η τιμή στην οποία ήδη διατίθεται στην ελληνική αγορά, που δεν ξεπερνά τα 2.290 Ευρώ, αποδεικνύει ωστόσο ότι το Vision 110 MY21 διατήρησε παράλληλα τον χαρακτήρα της εξαίρετης σχέσης αξίας-τιμής - ειδικά τώρα με την προσθήκη του τελευταίας τεχνολογίας κινητήρα eSP (enhanced Smart Power) της Honda.
Αερόψυκτος, με δύο βαλβίδες και σύστημα ψεκασμού, ο κινητήρας των 109,5 κ.εκ. είναι πλήρως ανασχεδιασμένος και ζυγίζει μόλις 22 κιλά. Αποδίδει ισχύ 8,7 ίππων στις 7.500 σαλ., με μέγιστη ροπή 9,0Nm στις 5.750 σαλ. Και πέραν του ότι πλέον καλύπτει τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro5, διαθέτει και την τεχνολογία Idling Stop για την διακοπή λειτουργίας εν στάσει και την αυτόματη επανεκκίνησή του με το άγγιγμα του γκαζιού.
Το ελαφρύ βάρος (100 κιλά) του νέου Vision 110 εξασφαλίζει εξαιρετικά ζωηρό γκάζι στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της κίνησης στην πόλη - ενώ παράλληλα η αναβάθμιση του κινητήρα και το Idling Stop πετυχαίνουν μειωμένη κατά 5% κατανάλωση. Η τελευταία πέφτει κάτω από τα 2 λτ./100 χλμ., καθώς το ρεζερβουάρ των 4,9 λίτρων κάτω από τη σέλα εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 260 χιλιομέτρων.
Σημαντικό ρόλο στη μείωση του βάρους παίζει και η εξοικονόμηση δύο κιλών από το πλαίσιο. Το τελευταίο, με την ονομασία enhanced Smart Architecture Frame, αντικατέστησε το ατσάλινο σωληνωτό της προηγούμενης γενιάς για να προσφέρει, έτσι, περισσότερη ακαμψία, αντοχή και ευστάθεια στο δρόμο. Με μεταξόνιο 1.280 χιλ., γωνία κάστερ 26° 30’ και ίχνος 71 χιλ., το Vision 110 του 2021 διατηρεί, παράλληλα, την κλασική αρετή του ευελιξίας στην πόλη.
Το νέο πλαίσιο συνδυάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι, μαλακό πίσω αμορτισέρ και τροχούς 16 ιντσών εμπρός και 14’’ πίσω από χυτό αλουμίνιο. Πίσω από τους τελευταίους, ο εμπρός τροχός φρενάρει με δισκόφρενο 220 χιλ. και ο πίσω με ταμπούρο 130 χιλ., με συνδυασμένη λειτουργία CBS που εξασφαλίζει ομοιόμορφη κατανομή της πέδησης για περισσότερη ασφάλεια.
Πέραν της ευελιξίας που προσφέρει το πλαίσιο, ο αστικός χαρακτήρας του αποτελεί τον πυρήνα και της σχεδίασης: το δάπεδο στα πόδια του αναβάτη είναι επίπεδο, για την τοποθέτηση αντικειμένων, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα έχει χωρητικότητα 17,7 λίτρα.
Σημαντική προσθήκη άνεσης, στη νέα γενιά του ιαπωνικού scooter, είναι και το Smart Key, το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να ελέγχει τον κεντρικό διακόπτη, την ανάφλεξη του κινητήρα και την κλειδαριά της σέλας χωρίς να χρειάζεται να βγάζει το κλειδί από την τσέπη του.
Τέλος, σημαντική είναι και η σχεδιαστική-αισθητική αναβάθμιση της γενιάς του 2021 του Vision 110, που απέκτησε πιο σύγχρονες και εκλεπτυσμένες γραμμές, νέο προβολέα, και το σχεδιαστικό DNA των σύγχρονων Honda. Μαζί με τη σχεδίαση, ταιριάζουν και τα νέα όργανα που συνδυάζουν αναλογικό ταχύμετρο με μία οθόνη LCD.
Photo Credits: Honda Moto