Εσύ τι τύπος Multistrada είσαι;
Η Multistrada συνδυάζει με απόλυτη αρμονία την ικανότητα να είναι ταυτόχρονα σπορ μοτοσυκλέτα, τουριστική, ευέλικτη στην πόλη και ικανή για πραγματικό Enduro.
Είτε είσαι ο απόλυτος ταξιδευτής (Multistrada 1260 S Grand Tour), είτε πιο adventure και "χωμάτινος" (Multistrada 1260 Enduro), είτε κυρίως παιδί της πόλης (Multistrada 950), η οικογένεια του 2020 της ιταλικής θρυλικής μοτοσυκλέτας έρχεται - και μάλιστα με τη φήμη ασύγκριτης αξιοπιστίας και τετραετούς εγγύησης!
Στην είσοδο των γραφείων του ιταλικού περιοδικού "Motociclismo", μία μέρα του Μαρτίου του 2019, σταμάτησε μια ολοκαίνουρια κατακόκκινη Ducati Multistrada. Είναι ελάχιστοι ή ίσως και μηδαμινοί οι λάτρεις των δύο τροχών ανά τον κόσμο, που δεν θα ήθελαν να εργάζονταν, εκείνη τη μέρα. Στο "Motociclismo": οι συντάκτες του περιοδικού, για τους επόμενους οκτώ μήνες, θα υπέβαλλαν τη μοτοσυκλέτα σε μια εξαντλητική δοκιμασία και σε ατελείωτα ταξιδιωτικά χιλιόμετρα.
Μετά από 50 χιλιάδες σκληρά χιλιόμετρα, όταν στο Borgo Panigale αποσυναρμολόγησαν την "Multi", εμπρός στα μάτια των συντακτών του περιοδικού, τα αποτελέσματα τους άφησαν άφωνους: ποτέ άλλοτε δεν είχαν δει κινητήρα σε τόσο καλή κατάσταση, με σχεδόν ανύπαρκτες οπτικές φθορές, μετά από αντίστοιχες δοκιμές.
Η εκπληκτική κατάσταση του κινητήρα, παράλληλα, έμελλε να επιβεβαιωθεί και από τη δυναμομέτρηση, με ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα: στο διάστημα της δοκιμής είχε κερδίσει 4 ίππους, ενώ και τα διαγράμματα ροπής ήταν καλύτερα σε σχέση με τα αντίστοιχα στην έναρξη της δοκιμής! Και η κατανάλωση λαδιού ήταν μηδενική, επιβεβαιώνοντας την οπτική εντύπωση της απουσίας υπολειμμάτων στο περίβλημα του κινητήρα.
Η τεράστια επιτυχία της δοκιμής του "Motociclismo", όπως επιβεβαίωσε με εμφατικό τρόπο την αξιοπιστία της Multistrada και δικαίωσε τη μάρκα από το Borgo Panigale, χάρισε στη Ducati την αυτοπεποίθηση να προχωρήσει σε μια σπάνια απόφαση: να προσφέρει την 4everMultistrada, την 4ετή εγγύηση που συνοδεύει κάθε νέα Ducati Multistrada ΜΥ2020! Και, μάλιστα, χωρίς κανένα πρόσθετο κόστος για τον αγοραστή και χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων!
Παράλληλα, η ίδια βεβαιότητα για την αξιοπιστία της "Multi" οδήγησε την ιταλική εταιρεία και στην απόφαση να επεκτείνει το διάστημα των Service για τις μοτοσυκλέτες της στα 15.000 χιλιόμετρα / 12 μήνες, και τον έλεγχο των βαλβίδων στα 30.000 χλμ. Παρ’ όλα αυτά, αξίζει να αναφερθεί ότι στην άκρως επίπονη, για τη μοτοσυκλέτα, δοκιμή μακράς διαρκείας του "Motociclismo", τα τακάκια των φρένων έχριζαν αντικατάστασης μετά τα 20.000 χλμ.!
Μία Multistrada για κάθε στιλ και επιθυμία
Από την πρώτη στιγμή της αποκάλυψής της, το 2010, η Ducati Multistrada άφησε άφωνο τον κόσμο της μοτοσυκλέτας: δεν ήταν μόνο ο εκθαμβωτικός της σχεδιασμός, που έκρυβε το ιταλικό πάθος της οδήγησης, και δεν ήταν μόνο το συναρπαστικό σύνολο των μηχανικών και ηλεκτρονικών τεχνολογιών της.
Ήταν και το γεγονός ότι αποτελούσε τέσσερις μοτοσυκλέτες σε μία! Η Multistrada, έκτοτε, συνδυάζει με απόλυτη αρμονία την ικανότητα να είναι ταυτόχρονα σπορ μοτοσυκλέτα, τουριστική, ευέλικτη στην πόλη και ικανή για πραγματικό Enduro. Πηγαίνοντας αυτή τη φιλοσοφία ακόμα παραπέρα, όμως, το Borgo Panigale δημιούργησε μια ολόκληρη οικογένεια Multistrada, ώστε να υπάρχει μία για κάθε εξειδικευμένη ανάγκη και επιθυμία κάθε διαφορετικού αναβάτη.
Έτσι, στην οικογένεια του 2020, η μικρότερη "multibike" της Μπολόνια, Multistrada 950, αποτελεί την ιδανική για ευελιξία και άνεση στην πόλη (χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στις ταξιδιωτικές της αρετές), η νέα Multistrada 1260 S Grand Tour είναι ο απόλυτος ταξιδευτής, ενώ η Multistrada 1260 Enduro δίνει περισσότερη έμφαση στον Adventure και χωμάτινο χαρακτήρα.
Είπε πρόκειται για τον ροπάτο δικύλινδρο Testastretta 937 κ.εκ., στην πρώτη περίπτωση, είτε για τον πανίσχυρο Testastretta DVT των 1.262 κ.εκ., με δεσμοδρομικό μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων στις δύο επόμενες, ο κινητήρας των νέων Multistrada είναι ένα μηχανολογικό "διαμάντι". Ο πρώτος, έχει ισχύ 113 ίππων και ο δεύτερος 158 hp - αποδίδοντας, μάλιστα, το 85% της ροπής του από τις 3.500 σ.α.λ.
Ως μοτοσυκλέτα που ανέκαθεν βρισκόταν στην τεχνολογική αιχμή, η Mutlistrada συνοδεύει τους νέους Testastretta με μια συναρπαστική «σουίτα» ηλεκτρονικών τεχνολογιών. Πέραν του Ducati Quick Shift (DQS) για το τάχιστο ανέβασμα-κατέβασμα ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, η μονάδα λήψης δεδομένων IMU συγκεντρώνει πλήθος πληροφοριών για τη άρτια παρέμβαση συστημάτων όπως το Cornering ABS (που ελέγχει τα φρένα ακόμα και υπό ακραίες κλίσεις), τη Ducati Skyhook Suspension (DSS) που ρυθμίζει διαρκώς την ανάρτηση ανάλογα με την εναλλαγή της επιφάνειας, το Ducati Traction Control (DTC), τον έλεγχο σούζας Ducati Wheelie Control (DWC) ή το Vehicle Hold Control (VHC) για την υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα.
Μέσω της νέας έγχρωμης οθόνης TFT 5" στον πίνακα οργάνων ο αναβάτης μπορεί όχι μόνο να ελέγξει τα διαφορετικά Riding Modes και Power Modes, αλλά και το Cruise Control και επίσης το νέο Ducati Multimedia System (DMS) που συνδέει το smartphone με την οθόνη για το χειρισμό όλων των λειτουργιών του τηλεφώνου. Στο τελευταίο μπορεί, ακόμη, να εγκαταστήσει το Ducati Link App για να παραμετροποιεί από το smartphone τα διάφορα Riding Modes.
Μια Multistrada με τους πιο ευέλικτους τρόπους απόκτησης
Το Ducati 4U, το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα με επιτόκιο 3,9% που προσφέρεται μέσω της Ducati Financial Services, είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό: πέραν του προνομιακού επιτοκίου -το χαμηλότερο Classic Credit πρόγραμμα αυτή τη στιγμή στην αγορά της μοτοσυκλέτας- συνδυάζει τη χαμηλή προκαταβολή (από 20%) και διάρκεια αποπληρωμής έως 60 μήνες.
Πιο συγκεκριμένα, το Classic Credit 3,9% (+0,6% εισφορά) είναι ένα κλασσικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα ισόποσων δόσεων, με προκαταβολή από 20% και διάρκεια αποπληρωμής από 12 έως 60 μήνες. Το ονομαστικό του επιτόκιο είναι 3,9% (+ εισφορά 0,6% του Ν.128/75) και περιλαμβάνει προστασία αποπληρωμής δανείου (πακέτο Α,B,Γ). Καθότι το πρόγραμμα διατίθεται για όλα τα μοντέλα Ducati, τώρα είναι η ευκαιρία για το όνειρο της απόκτησης μιας από τις θρυλικές δίτροχες δημιουργίες του Borgo Panigale!