Έξι Honda Africa Twin διέσχισαν τέσσερα περάσματα των Ιμαλαΐων άνω των 5.000 μέτρων σε 8 ώρες
Στις κορυφές του πλανήτη, στην οροσειρά των Ιμαλαΐων, βρέθηκε μια ειδική μοτοσικλετιστική αποστολή με σκοπό να δοκιμάσει σε ορισμένα από τα σκληρότερα εδάφη του κόσμου την αντοχή τόσο των έξι Honda Africa Twin όσο και των ελαστικών Metzeler Karoo 4 - διασχίζοντας τέσσερα ορεινά περάσματα μέσα σε 8 ώρες.
Η αποστολή ταξίδεψε στην περιοχή Λαντάκ της Ινδίας και κάλυψε πάνω από 300 χιλιόμετρα. Αν προσθέσουμε το υψόμετρο καθενός από τα τέσσερα περάσματα των Ιμαλαΐων που διέσχισαν τα μέλη της, το άθροισμα θα είναι 21.400 μέτρα.
Την αποστολή αποτελούσαν οι εργοστασιακοί αναβάτες Κάρλος Φιοράνι της Honda και Σάλβο Πεννίζι της Metzeler, οι δημοσιογράφοι Θόρστεν Ντέντζες (Motorrad) και Κάρλο Πετινάτο (Due Ruote), η μοτοσυκλετίστρια Φραντσέσκα Γκασπέρι και ο Ολυμπιονίκης και content creator Μάρκο Αουρέλιο Φοντάνα.
Η ομάδα ξεκίνησε από τη Λίμνη Πανγκόνγκ κοντά στα σύνορα με την Κίνα στις 7 το πρωί με αποστολή να διασχίσει τα περάσματα Τσάγκα Λα, Φότι Λα, Ούμλινγκ Λα και Νούρμπου Λα των Ιμαλαΐων. Όλα τα περάσματα ήταν σε υψόμετρο άνω των 5.000 μέτρων, με ψηλότερο όλων το Ούμλινγκ Λα που φτάνει τα 5.900 μ.
Οι μοτοσικλέτες τους ήταν έξι Honda Africa Twin, στις εκδόσεις ES και Adventure Sports, εξοπλισμένες με εξατμίσεις SC-Project, ενώ ο ηλεκτρονικός ψεκασμός εξισορροπούσε τη μείωση οξυγόνου στα μεγάλα υψόμετρα για να εξασφαλίσει την ομαλή τους λειτουργία.
Όλες οι Africa ήταν εξοπλισμένες με ελαστικά Metzeler Karoo 4. Τα εμπρός είχαν διαστάσεις 90/90-21 M/C 54T M+S TL και 110/80 R19 M/C 59T M+S TL και τα πίσω 150/70 R18 M/C 70T M+S TL και δοκιμάστηκαν σε κάθε είδους έδαφος.
Για παράδειγμα, το πέρασμα Τσάγκα Λα είχε μήκος 70 χιλιομέτρων σε αμμώδες έδαφος, ενώ το Φότι Λα ήταν ένας στενός, ελικοειδής δρόμος με φθαρμένη άσφαλτο. Η Metzeler ανέφερε ότι τα ελαστικά της προσέφεραν εξαιρετική πρόσφυση εκτός δρόμου, ακόμη και σε πολύ δύσκολα εδάφη, άριστο χειρισμό στην άσφαλτο ανεξάρτητα από το φορτίο και υψηλή αντοχή σε φθορά, κοψίματα και σχισίματα.
Η φυσική προετοιμασία της ομάδας και οι δυνατότητες των Africa Twin διευκόλυναν την αντιμετώπιση των δύσκολων συνθηκών, ενώ το χρονόμετρο σταμάτησε στις 8 ώρες, 4 λεπτά και 14 δευτερόλεπτα.
Ο Σαλβατότε Πεννίζι, διευθυντής δοκιμών και τεχνικών σχέσεων της Metzeler, είπε πως “αυτή η επιτυχία ενισχύει την μακροχρόνια και επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ της Honda Africa Twin και των ελαστικών Metzeler.
Το 2017, με Honda Africa Twin εξοπλισμένες με ελαστικά Metzeler MC 360, πετύχαμε τρία παγκόσμια ρεκόρ ανεβαίνοντας το ηφαίστειο Νεβάδο Όχος ντελ Σαλάδο στα σύνορα Αργεντινής και Χιλής. Επτά χρόνια αργότερα, βρισκόμαστε εδώ με μια νέα περιπέτεια, σε ένα εξίσου απαιτητικό περιβάλλον.
Η Honda Africa Twin, αυτή τη φορά εξοπλισμένη με Metzeler Karoo 4 ελαστικά, περιηγήθηκε μέσα από τα θρυλικά περάσματα των Ιμαλαΐων στο Λαντάκ της Ινδίας. Η διαδρομή αποδείχθηκε ένα εξαιρετικό πεδίο δοκιμών τόσο για τη μοτοσυκλέτα όσο και για τα ελαστικά, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά ότι αυτός είναι ένας συνδυασμός που κερδίζει”.
Ο Κάρλο Φιοράνι, του ιταλικού παραρτήματος της Honda Motor Europe, συμπλήρωσε: “΄Ήταν ένα φανταστικό ταξίδι σε μια περιοχή των Ιμαλαΐων όπου η θιβετιανή κουλτούρα είναι πανταχού παρούσα. Εντυπωσιακοί ναοί και θεαματικά τοπία ξεδιπλώνονταν μετά από κάθε στροφή, ατέλειωτα μονοπάτια που οδηγούν στα πιο απομακρυσμένα μέρη του κόσμου – μια καθαρή απόλαυση για λάτρεις του ταξιδιού και του ράλι.
Αυτή η περιπέτεια θα παραμείνει για πάντα στις καρδιές μας, χάρη και σε μια ομάδα που ήταν πάντα ενωμένη από το πάθος της για μοτοσυκλέτες και ακραίες διαδρομές. Ως συνοδοιπόροι, αντιμετωπίσαμε και ξεπεράσαμε κάθε δυσκολία μαζί, αναπτύσσοντας μια αληθινή φιλία μέσα από μια αξέχαστη εμπειρία.
Οι Africa Twin απέδειξαν την αξία τους, παρά τα μεγάλα υψόμετρα που έφτασαν, και η ευκολία ελέγχου και η δύναμή τους μας επέτρεψαν να κινούμαστε γρήγορα αλλά με απόλυτη ασφάλεια, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Μια πραγματική "Βασίλισσα των Ράλι"”.