Μετά από μια εκτενή περίοδο εξέλιξής της στους αγώνες, με τους κορυφαίους Τόνι Καϊρόλι και Αλεσάντρο Λουπίνο (που κέρδισε το ιταλικό πρωτάθλημα ΜΧ1), η Desmo450 MX περνά στην παραγωγή ως μια εύχρηστη, τεχνολογικά προηγμένη και άκρως αποδοτική μοτοσικλέτα τόσο για αγωνιζόμενους όσο και για ερασιτέχνες.
Πέραν του ότι η ιταλική ΜΧ είναι η πρώτη της κατηγορίας της με δεσμοδρομικές βαλβίδες, αντλώντας την τεχνολογία από το MotoGP, είναι και η πρώτη στον κόσμο του Motocross που είναι εφοδιασμένη με -ένα ολοκαίνουριο- σύστημα Traction Control.
Ducati Desmo450 MX
DUCATI MEDIA
Βγαίνοντας στην παραγωγή η Desmo450 MX ζυγίζει μόλις 104,8 κιλά, τα οποία κινεί ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 450 κ.εκ., ισχύος 63,5 ίππων στις 9.400 σ.α.λ. και 53 Nm ροπής στις 7.500 στροφές. Για να επιτρέψει τον πιο εύκολο έλεγχο σε σχέση με τις κλασικές ΜΧ των 450 cc, η Desmo450 MX αποδίδει το 70% της μέγιστης ροπής της από τις 4.200 στροφές.
Ο Ματία Γκουαντανίνι, αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας Ducati, κατέκτησε την 4η θέση στον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Motocross 2025 στην Αργεντινή χρησιμοποιώντας κινητήρα παραγωγής με εξάτμιση Akrapovic – διαθέσιμη και για τους πελάτες μέσω του καταλόγου Ducati Performance.
Ducati Desmo450 MX
DUCATI MEDIA
Το αλουμινένιο πλαίσιο της Desmo450 MX ζυγίζει μόλις 8,96 κιλά και είναι κατασκευασμένο από 11 κομμάτια με ελάχιστες συγκολλήσεις, για μειωμένο βάρος και αυξημένη ακαμψία.
Η ανάρτηση είναι της Showa και περιλαμβάνει πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 49mm με διαδρομή 310mm, με επεξεργασία Kashima για ομαλότερη λειτουργία. Πίσω, το πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ προσφέρει 301mm διαδρομής, ενώ το σύστημα πέδησης είναι της Brembo, με πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά και μονοέμβολη πίσω, με δίσκους Galfer (260mm μπροστά, 240mm πίσω).
Ducati Desmo450 MX
DUCATI MEDIA
Η Ducati ισχυρίζεται ότι το ηλεκτρονικό πακέτο της Desmo450 MX είναι το πιο προηγμένο στην κατηγορία. Περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το Ducati Traction Control (DTC) που προσαρμόζει την επέμβασή του με βάση την ολίσθηση του πίσω τροχού και τις δυναμικές κινήσεις της μοτοσικλέτας. Στα άλματα απενεργοποιείται αυτόματα, ενώ ενεργοποιείται ξανά χειροκίνητα, με τη χρήση του συμπλέκτη.
Το DTC έχει τέσσερα επίπεδα, ενώ η Desmo450 MX διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενο Launch Control & Engine Brake Control, και επίσης quickshifter. Ο αναβάτης μπορεί -μέσω εφαρμογής- να επιλέξει ανάμεσα σε δύο riding modes.
Ducati Desmo450 MX
DUCATI MEDIA
Η Desmo450 MX θα είναι διαθέσιμη από τον Ιούνιο του 2025 στην Ευρώπη, με τιμή που αναμένεται γύρω στις 12-13 χιλιάδες ευρώ. Η αλλαγή εμβόλου και η ρύθμιση βαλβίδων απαιτούνται κάθε 45 ώρες αγωνιστικής χρήσης, ενώ η ολική ανακατασκευή κινητήρα κάθε 90 ώρες.
H Desmo450 MX είναι το πρώτο μέλος της νέας και επερχόμενης πλήρους γκάμας off-road μοτοσικλετών του Borgo Panigale, με την οποία η Ducati αποσκοπεί να μπει σε νέους κόσμους, και να απευθυνθεί σε νέους μοτοσικλετιστές.