H νέα Ducati DesertX Rally έρχεται Ελλάδα για αναβάτες με… κότσια
Η νέα DesertX Rally της Ducati είναι αφιερωμένη σε μοτοσυκλετιστές που τους αρέσουν οι προκλήσεις και η οδήγηση ακόμη και στις πιο δύσκολες και απαιτητικές διαδρομές.
Εξελιγμένη και δοκιμασμένη και σε αγωνιστικές πίστες, η πρωτότυπη μοτοσυκλέτα της Ducati, DesertX Rally ήταν η πρωταγωνίστρια του Iron Road Prolog στο Erzbergrodeo 2023 με τον Αντουάν Μέο (Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro και Ευρωπαίος Πρωταθλητής Supercross κατ’ επανάληψη) που την ανέβασε στο πρώτο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία δικύλινδρων μοτοσυκλετών.
Όπως όλες οι Ducati, η νέα DesertX Rally έχει μοναδικό και ξεχωριστό στυλ. Χάρη στα νέα γραφικά και έντονα στοιχεία από τον off road κόσμο, η νέα DesertX Rally επικοινωνεί τον χαρακτήρα της από την πρώτη κιόλας ματιά. Ωστόσο, είναι ο τεχνικός εξοπλισμός που κάνει τη Rally μια πραγματική μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου.
Το ψηλά τοποθετημένο μπροστινό φτερό εγγυάται λειτουργικότητα ακόμη και σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες εδάφους, οι αναρτήσεις της Kayaba με αυξημένη διαδρομή με πιρούνι τύπου cartridge και τα αμορτισέρ με μεγαλύτερο έμβολο, προέρχονται από τον κόσμο του motocross και επιτρέπουν στον αναβάτη να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο.
Αντίστοιχα, οι νέοι τροχοί με ακτίνες και με μεγέθη και χαρακτηριστικά ειδικά για εκτός δρόμου αγωνιστική χρήση, κάνουν τη Rally μια ασταμάτητη μοτοσυκλέτα σε κάθε τύπο εδάφους. Αυτές οι λύσεις μαζί με ένα ελαφρύ και ανθεκτικό προστατευτικό κάρτερ από ανθρακονήματα, πεντάλ ταχυτήτων και πεντάλ πίσω φρένου, προσδιορίζουν αναμφίβολα τη Rally ως μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για να αντιμετωπίσει τις πιο ακραίες περιπέτειες.
Η ανάρτηση της DesertX Rally έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζει ακόμα και τα πιο δύσκολα εμπόδια, βελτιώνοντας την ήδη ισχυρή off-road ικανότητα της DesertX. Τόσο το πιρούνι όσο και το αμορτισέρ, στην πραγματικότητα, χαρακτηρίζονται από τις ίδιες τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται στις επαγγελματικές μοτοσυκλέτες cross και enduro.
Στο μπροστινό μέρος, η DesertX Rally είναι εξοπλισμένη με νέες πλάκες αλουμινίου, άκαμπτες και ελαφριές. Το πιρούνι είναι ένα κλειστό KYB τύπου cartridge, μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες motocross και enduro. Αυτή η λύση περιλαμβάνει την πίεση του λαδιού μέσα στα αμορτισέρ για να αποφευχθεί η σπηλαίωση.
Με τον τρόπο αυτό, διασφαλίζεται ομοιογενής και ανθεκτική στη σκληρή χρήση συμπεριφορά της μπροστινής ανάρτησης, καθώς και η απαραίτητη στήριξη κατά τις πιο ακραίες χρήσεις. Για τη βελτίωση της ομαλότητας και της αντοχής στη φθορά, οι σωλήνες του πιρουνιού είναι εξοπλισμένοι με επίστρωση Kashima και οι γλύστρες με επεξεργασία επιφάνειας DLC.
Η διαδρομή του τροχού αυξάνεται κατά 20 mm, φτάνοντας συνολικά τα 250 mm. Το πίσω μέρος αποτελείται από αλουμινένιο ψαλίδι με διαφορετικό σημείο στήριξης σε σύγκριση με τη DesertX, με πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μεγαλύτερο έμβολο για τη βελτίωση της συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας και στις πιο απαιτητικές χρήσεις εκτός δρόμου.
Η διαδρομή του πίσω τροχού αυξάνεται κατά 20 mm, φτάνοντας συνολικά τα 240 mm. Τέλος, για να βελτιωθεί ο χειρισμός στα πιο απαιτητικά εκτός δρόμου εδάφη, η DesertX Rally είναι εξοπλισμένη με ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού της Ohlins, στερεωμένο απευθείας στο τιμόνι με συμπαγή στηρίγματα. Οι νέες αναρτήσεις επέτρεψαν στη DesertX Rally να αυξήσει κατά 30 mm την απόσταση από το έδαφος (σε σχέση με την DesertX).
Πάντα με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης εκτός δρόμου, η DesertX Rally είναι εξοπλισμένη με τροχούς συγκεκριμένου μεγέθους για εκτός δρόμου κίνηση, πιο στιβαρούς και ελαφρύτερους χάρη στη συμπαγή κατασκευή και τις κεντρικά τοποθετημένες ακτίνες από ανθρακούχο χάλυβα και ζάντες Takasago Excel υψηλής αντοχής με εσωτερικό σωλήνα.
Τέλος, για να υπογραμμιστεί η ευελιξία της DesertX Rally, όπως και της DesertX, προβλέπεται τριπλή πιστοποίηση για τα ελαστικά με τα Pirelli Scorpion Rally STR, ως γνήσιο προτεινόμενο εξοπλισμό. Για την ενίσχυση των εκτός δρόμου δυνατοτήτων της, είναι δυνατή η τοποθέτηση των Scorpion Rally, ενώ για όσους προτιμούν να οδηγούν τη μοτοσυκλέτα στην άσφαλτο, διαθέσιμα είναι τα Scorpion Trail II.
Η νέα DesertX Rally είναι εξοπλισμένη με τον δικύλινδρο Ducati Testastretta 937 cc. Η μέγιστη ισχύς είναι 110 hp στις 9.250 rpm και η μέγιστη ροπή 92 Nm στις 6.500 rpm. Αυτός ο κινητήρας, που χαρακτηρίζεται από ομαλή παροχή ισχύος για την αντιμετώπιση οποιασδήποτε διαδρομής, έχει βελτιστοποιηθεί για εκτός δρόμου χρήση χάρη σε ένα ειδικό λόγο μετάδοσης και ρύθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων.
Τα 6 προγράμματα οδήγησης της νέας DesertX Rally (Sport, Touring, Urban, Wet, Enduro, Rally) καθώς και τα συστήματα Cornering ABS, Ducati Traction Control (DTC) και Ducati Wheelie Control (DWC) είναι σεταρισμένα σύμφωνα με το νέο πλαίσιο και για πιο απαιτητική εκτός δρόμου χρήση. Η διαχείριση των ηλεκτρονικών λειτουργιών της DesertX Rally γίνεται μέσω της υψηλής ανάλυσης έγχρωμης TFT οθόνης 5".
Αυτή η οθόνη έχει σχεδιαστεί ώστε να ενσωματώνει το σύστημα πολυμέσων Ducati που επιτρέπει τη σύνδεση του smartphone, ενεργοποιώντας έτσι νέες λειτουργίες όπως έλεγχος μουσικής, διαχείριση κλήσεων και πλοήγηση Turn by Turn (προαιρετικό) με οδηγίες δρόμου απευθείας στην οθόνη. Επιπλέον, η DesertX Rally προσφέρει τη Utility Bar ως στάνταρ εξοπλισμό για την τοποθέτηση του συστήματος πλοήγησης satnav.
Τα διαστήματα σέρβις για τη νέα DesertX Rally είναι κάθε 15.000 km ή 24 μήνες, με έλεγχο διάκενου βαλβίδων κάθε 30.000 km και διαθέτει 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (4 Ever Ducati) Η νέα DesertX Rally θα είναι επίσης διαθέσιμη σε έκδοση 35 KW για κατόχους άδειας A2. Η νέα DesertX Rally αναμένεται στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2024 και θα είναι διαθέσιμη για παραγγελία από τον Νοέμβριο.