Η Aprilia RSV4 του 2021 στην Ελλάδα
Η superbike "αιχμή του δόρατος" της Aprilia, η RSV4 και η πλουσιότερα εξοπλισμένη παραλλαγή της, RSV4 Factory, θα είναι σύντομα διαθέσιμες στην ελληνική αγορά με τιμές 19.700 και 24.750 ευρώ αντίστοιχα.
Με τις συνεχείς αναβαθμίσεις της, με τεχνολογίες που πηγάζουν από την αγωνιστική δυναστεία της Aprilia και από την τεχνογνωσία που αναπτύχθηκε για την Aprilia RS- GP του MotoGP, η RSV4 πρωταγωνιστεί την τελευταία δεκαετία στις supersport κατασκευές και έχει κατακτήσει 7 παγκόσμια πρωταθλήματα.
Η εξέλιξη του 2021 στην αεροσήραγγα φέρνει σημαντικές αεροδυναμικές προσθήκες, με νέα πτερύγια που είναι πλέον ενσωματωμένα στο διπλό τοίχωμα του φέρινγκ. Πλέον η RSV4 παράγει περισσότερη άντωση από ποτέ, μειώνοντας παράλληλα την αντίσταση στον αέρα και αυξάνοντας την πίεση της ροής που εισέρχεται στο φιλτροκούτι. Έτσι, βελτιώνεται η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και η ψύξη του κινητήρα, και εκτρέπεται καλύτερα η θερμότητα από τα πόδια του αναβάτη.
Με στυλ εμπνευσμένο από την υπερσύγχρονη RS 660, ο τριπλός προβολέας LED διαθέτει τα περιμετρικά φώτα ημέρας DRL, που φέρουν τη φωτεινή «υπογραφή» των σπορ μοντέλων Aprilia και περιλαμβάνει τη λειτουργία «bending lights», που αφορά σε ένα ζεύγος βοηθητικών φώτων που ανάβουν στο εσωτερικό κάθε στροφής, αυξάνοντας την ορατότητα κατά τη διάρκεια του στριψίματος.
Η εργονομία έχει επίσης δεχθεί βελτιώσεις, χάρη στο νέο ρεζερβουάρ καυσίμου και τη νέα σέλα που εξασφαλίζουν περισσότερη άνεση για τον αναβάτη πίσω από το φέρινγκ. Παράλληλα, τα χειριστήρια των ηλεκτρονικών συστημάτων είναι πιο λειτουργικά και διαισθητικά, και η νέα οθόνη οργάνων TFT μεγαλύτερη και πληρέστερη.
Χάρη στη νέα πιο ισχυρή μονάδα ελέγχου της Magneti Marelli και τη νέα ICU 6 αξόνων, έχει βελτιωθεί η ηλεκτρονική διαχείριση του γκαζιού (Ride-by-Wire) και της πλατφόρμας ηλεκτρονικών ελέγχων APRC, που ολοκληρώνεται με την προσθήκη του πολλαπλών επιπέδων ελέγχου φρένου του κινητήρα.
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει έξι προγράμματα οδήγησης (Riding Modes), τρία για την πίστα και τρία για τον δρόμο. Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να κάνει τις δικές του ρυθμίσεις σε δύο προγράμματα της πίστας και σε ένα για το δρόμο, ώστε να επωφεληθεί όπως του ταιριάζει από τον έλεγχο πρόσφυσης, τον έλεγχο σούζας, του φρένου του κινητήρα, του ABS και άλλων παραμέτρων.
Ο πρώτος στον κόσμο μαζικής παραγωγής και υψηλής απόδοσης κινητήρας V4 με στενό προφίλ, είναι ο πιο επαναστατικός και ισχυρός που έχει κατασκευάσει ποτέ ηAprilia - ακόμα και με δεδομένο ότι πλέον έχει προσαρμοστεί στις προδιαγραφές Euro 5. Η χωρητικότητά του αυξήθηκε από τα 1.077 στα 1.099 κ.εκ., και τοποθετήθηκε νέα εξάτμιση, με αποτέλεσμα να αυξηθεί η ισχύς του στους 217 ίππους.
Το αναβαθμισμένο πλαίσιο συνοδεύεται από νέο ελαφρύτερο ψαλίδι με ενισχυμένη κάτω βάση, το οποίο είναι εμπνευσμένο από το ψαλίδι της Aprilia RS-GP του MotoGP. Το ψαλίδι έχει σχεδιαστεί για μεταφορά των μαζών πιο χαμηλά και βελτίωση της σταθερότητας του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας κατά την επιτάχυνση.
Σχετικά με τις εκδόσεις της RSV4, η Factory διαθέτει τροχούς σφυρήλατους αλουμινίου, ημι-ενεργητικό σύστημα ανάρτησης Öhlins Smart EC 2.0 και δαγκάνες φρένων Brembo Stylema. Η RSV4 διατίθεται σε χρώμα Dark Losail και η RSV4 Factory στα Aprilia Black και Lava Red.
Και για τις δύο εκδόσεις περιλαμβάνεται στην τιμή ένα ολοκληρωμένο πακέτο προνομίων, που περιλαμβάνει 2 χρόνια επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης και 4 χρόνια οδική βοήθεια.
Photo credits: Aprilia