Η θρυλική Honda CBR600RR επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Το μεσαίου κυβισμού «κόσμημα» της Honda στη supersport κατηγορία, επιστρέφει στην Ευρώπη, έτοιμο να ξεδιπλώσει τις δυνατότητές του στο δρόμο αλλά και την πίστα.
Ο εν σειρά, τετρακύλινδρος 16V με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρας της Honda του αποδίδει 121 ίππους στις 14.250 σ.α.λ. και διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης και quickshifter στο στάνταρ εξοπλισμό. Το Throttle By Wire (TBW) που προέρχεται από την RC213V-S, σε συνεργασία με τη Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) έξι αξόνων της Bosch, παρέχουν 3 προφίλ οδήγησης.
Στη διάθεση του αναβάτη τίθενται και δύο User modes με δυνατότητα παραμετροποίησης της ισχύος, του φρεναρίσματος με τη συμπίεση του κινητήρα (Engine Brake), του ελέγχου της διάθεσης της μοτοσικλέτας για… ανύψωση του μπροστινού τροχού και του HSTC 9 επιπέδων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη. Το Cornering ABS και το Rear Lift Control περιλαμβάνονται επίσης στο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
Το σύστημα ανάρτησης εξοπλίζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP USD 41 χλστ. και πίσω αμορτισέρ της Showa με μοχλικό Pro-Link. Δύο τετραπίστονες δαγκάνες επενεργούν σε δίσκους 310mm. Στοχεύοντας στην επίτευξη της βέλτιστης αεροδυναμικής απόδοσης στην κατηγορία, ο σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει αεροδυναμικά πτερύγια που παράγουν άφθονη κάθετη δύναμη.
Μία έγχρωμη οθόνη TFT ολοκληρώνει το βασικό εξοπλισμό. Προαιρετικά, διατίθεται ένα Race Kit της HRC, αποκλειστικά για χρήση στην πίστα. Όπως όλες οι supersport μοτοσυκλέτες της Honda, η 24YM CBR600RR θα διατίθεται στην κλασική τριχρωμία Grand Prix Red της HRC και σε stealthy απόχρωση Matt Ballistic Black Metallic.