Η τιμή της νέας Honda XL750 Transalp στην Ελλάδα
Δείτε τον τιμοκατάλογο, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό της νέας Honda XL750 Transalp που είναι ήδη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά.
Η αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε την επίσημη διάθεση της νέας XL750 Transalp στην ελληνική αγορά. Το νέο μοντέλο κινείται από το νέο παράλληλο δικύλινδρο μοτέρ των 755 κυβικών και 92 ίππων που πρωτογνωρίσαμε στο νέο Hornet. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου ‘διαμάντι’, η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο εμπρός πιρούνι Showa 43 mm SFF-CA και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό Pro-Link, τα φρένα από διπλούς δίσκους με διπίστονες δαγκάνες εμπρός και μονό δίσκο πίσω, ενώ τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 90/90-21 εμπρός και 150/70-18 πίσω.
Η νέα Transalp διαθέτει και πληθώρα τεχνολογιών, όπως ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού (Throttle By Wire ή TBW), 5 riding modes (SPORT, STANDARD, RAIN, GRAVEL, USER), σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) με ενσωματωμένο Wheelie Control (έλεγχο ανύψωσης εμπρός τροχού).
Η γκάμα περιλαμβάνει τρεις χρωματικές επιλογές:
- Matte Iridium Gray Metallic
- Mat Ballistic Black Metallic
- Ross White Tricolour (Sp. Color)
Οι τιμές της νέας Honda XL750 Transalp στην Ελλάδα
- XL750 Transalp: 11.500 €
- XL750 Transalp Sp. Color: 11.750 €
Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:
- έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που παρέχει με ευκρίνεια πληροφορίες και διαχείριση όλων των συστημάτων,
- θύρα Type C,
- φώτα είναι τεχνολογίας LED,
- φλας με Λειτουργία Αυτόματης Ακύρωσης,
- τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS) που προειδοποιεί τους άλλους χρήστες του δρόμου σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος.
Διαθέσιμη είναι και μια ευρεία γκάμα αξεσουάρ – δείτε την εδώ.
Honda XL750 Transalp / Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος κινητήρα |
Υγρόψυκτος OHC 4-χρονος 8-βάλβιδος Parallel Twin με στρόφαλο 270° και διάταξη Unicam |
Χωρητικότητα κινητήρα |
755cc |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) |
87mm x 63.5mm |
Σχέση συμπίεσης |
11.0:1 |
Μέγιστη ισχύς |
91.8 PS (67.5kW) |
Μέγιστη ροπή |
75Nm στις 7.250 σαλ. |
Επίπεδο θορύβου (dB) |
Lwot - 81.5, Lurban - 77.5 |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό |
3.9L |
Εκκίνηση |
Ηλεκτρική |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ |
|
Τροφοδοσία |
ΗλεκτρονικόςψεκασμόςPGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
16.9L |
Εκπομπές CO2 WMTC |
103g/km |
Κατανάλωση καυσίμου |
23km/l |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12v 8.6Ah |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ |
|
Συμπλέκτης |
Υγρός, πολύδισκος, μονόδρομος ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist/slipper) |
Κιβώτιο |
6-τάχυτο Χειροκίνητο |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο, τύπου ‘Διαμάντι’ |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) |
2.325mm x 838mm x 1.450mm |
Μεταξόνιο |
1560mm |
Γωνία κάστερ |
27° |
Ίχνος τροχού |
111mm |
Ύψος σέλας |
850mm |
Απόσταση από το έδαφος |
210mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) |
208kg |
Ακτίνα κύκλου στροφής |
2.6m |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Εμπρός |
Showa 43mm SFF-CA – διαδρομή 200mm |
Πίσω |
Αμορτισέρ Monoshock, ψαλίδι Pro-Link, διαδρομή 190mm |
ΤΡΟΧΟΙ |
|
Ζάντα Εμπρός |
21” (ανοξείδωτο ατσάλι) ακτινωτή |
Ζάντα Πίσω |
18” (ανοξείδωτο ατσάλι) ακτινωτή |
Ελαστικό Εμπρός |
90/90-R21 M/C 54H |
Ελαστικό Πίσω |
150/70-R18 M/C 70H |
ΦΡΕΝΑ |
|
Τύπος ABS |
2κάναλο |
Εμπρός |
Διπλοί δίσκοι 310mm x 4.5mm κυματοειδείς με 2πίστονες δαγκάνες |
Πίσω |
Μονός κυματοειδής δίσκος 256mmx 6.0mm στον οποίο επενεργεί μονοπίστονη δαγκάνα |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ |
|
Όργανα |
TFT |
Προβολέας |
LED |
Πίσω φως |
LED |
USB |
TypeC (κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη) |
Πρίζα 12V |
Προαιρετική |
Αυτόματη ακύρωση φλας |
Ναι |
Quickshifter |
Προαιρετικό |
Σύστημα ακινητοποίησης |
HISS |